Januari; ready, set..ff wachten....GO!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MoniqueA, 30 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Marieke war super k**
    Wanneer heb je voor het laatst getest?
    Anders toch nog keer huisarts en kijken of je met iemand anders het gesprek kan hebben.
    Had je altijd wel een regelmatige cyclus?

2. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Oh Anneke als ik jou toch eens mag geloven haha! Ik voel me niet anders alleen zere borsten maar ook dat kan ik me wel weer inbeelden haha! Wat leuk 21 maanden! Dan krijgen ze echt praatjes inderdaad. De kleine van mijn vriendin is nu 1,5 zo leuk!

@Marieke! Ohhhh god 18 dagen over tijd! Ik zou echt gek worden. Wanneer gaan jullie testen? Of is er al getest?

Het wordt nu toch wel een beetje spannend merk ik aan me zelf. Vanmorgen ook weer ga ik naar de wc en maar duimen oohhh alsjeblieft niet ongesteld! Kan natuurlijk nog zat natuurlijk als mijn cyclus 28 dagen is heb ik nog tot zondag. Zelfs VL zei gisteren tegen me: en nog niet ongesteld? Spannend he!! Haha zo schattig omdat van hem te horen.

Hoe zit het met de rest van de dames? Wanneer is jullie NOD?

3. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    @Anneke, ik ben dinsdag naar de huisarts geweest. En heb het stukje erover even geknipt en geplakt voor je :) ik weet niet of je dat gelezen had. Maar weet niet of het zin heeft om nu zo snel weer naar de huisarts te gaan.

Ze heeft mijn verhaal aangehoord en alles als 'normaal' bestempeld. Het kan maanden duren voordat je een normale cyclus hebt :$ (wist ik) de pijnlijke borsten, ook al had ik die nog niet eerder zo erg, horen er allemaal bij. Ze raad me aan om te wachten, en als ik over een paar weken nog niet ongesteld ben, om dan een test te doen. Want meteen nu testen zou geen zin hebben. De eisprong die ik dacht te voelen op de 7e was misschien geen eisprong. Alles wat ik voel en ervaar kan nog steeds te maken hebben met ontpillen. En als het een prille zwangerschap zou zijn, dan is dat op een test te zien... maar niet nu (huh?). Een bloedtest had geen zin volgens haar, ze wist ook niet wat die zou kosten en ze ging hem dus ook niet doen :x

Ohja, de klapper van het gesprek... 'je moet proberen om het wat lost te laten, want anders duurt het alleen maar langer...' ehm oke, bedankt. En hoe verwacht ze dat ik dat ga doen?? :(:(

Alles bij elkaar dus een teleurstelling. Ik had gehoopt op een bloedtest, maar zelfs dat ging 'em niet worden. Oke, dit nieuws is misschien niet een hele grote verrassing, maar ik had op z'n minst verwacht dat ik met een geruster gevoel thuis zou komen. Maar dat is dus niet zo :(

Ik heb 31dec voor het laatst getest met kruidvat 2v5 en die was omo wit. Daarvoor op 19, 22 & 24dec. Alles blijft wit.

@Lief, wat mooi dat je vriend er ook mee bezig is :)

4. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Ja Hannah heeft hele verhalen en kent ook al best veel woordjes. Gister wilde ze een appel. Loopt ze naar de tafel met de fruitmand, zegt ze appel. Dus ik geef haar er 1,kijken wat ze doet. Eet ze zo de halve appel op,super knap hahaha.
    Marieke ja ik wist dat het een niet zo'n top gesprek was bij de huisarts, maar kun je niet ergens anders voor second opinion gaan?
    Wanneer was je nod. Sommige vrouwen testen namelijk pas na nod positief en aantal dagen daarvoor negatief. Knuffel
    Lief wat leuk dat je man zo begaan is!!

5. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Super schattig!!!! Ben benieuwd hoe Hannah zou reageren op een broertje of zusje :) zoals ik begrepen heb krijgen ze daar echt wel wat van mee.

@lief; super leuk!!! Toch veel fijner als je dat met zijn tweeën kunt beleven. Mijn vriend staat altijd eerder op dan ik 's morgens en toen hij naar boven kwam werd ik wakker. Ik zei; "zal ik toch vandaag testen?" "Nee, morgen doen we het samen" zei hij. Zo fijn! Maar goed elke keer als er een dag voorbij gaat merk ik dat ik het uitstel. Nou zei mijn vriendin net, nog niet testen!!!! Whaaa nu weet ik het ook niet meer hoor. Ergens denk ik, laat ik er maar vanaf zijn....maar van de andere kant....zo lang je nog niks zeker weet kan het tenminste nog raak zijn....of is dat teveel "kop in het zand" gedoe. HELP???!!!

6. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Morgen vroeg ga je testen Monique? Spannend! Ben erg benieuwd!! Haha peper wat een leuke opmerking!! Ik ga denk ik morgen vroeg ook testen... Zaterdag of zondag Nod. Vorige maand zat ik op een cyclus van 25, dat zou vandaag zijn. Heb erg zere borsten en stond net te kokhalzen boven de wc??? Verbeeld ik het me nu echt allemaal haha. We gaan het zien!

Hebben jullie dat ook dat wanneer je vlak voor nod zit, je bijna niet meer naar de wc durft? Ik heb dat wel haha elke keer bang om bloed te zien... Stom hè! En dit is nog niet eens rond 1 eigenlijk en nu al zo mee bezig haha. Gaat nog wat worden zeg..

7. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Ja ik kijk ook elke keer in het toilet hahahahaha. Eigenlijk hoef ik pas maandag a.s. ongesteld te worden dus theoretisch gezien zou het niet eens kunnen.

Morgenvroeg ga ik testen met een early test. Zooooo zenuwachtig....maar goed dat is 3 dagen voor mijn NOD, de test zegt dat je het 4 dagen voor je NOD kunt gebruiken dus het zou moeten lukken. Nu maar hopen dat ik het morgen nog durf....ga zo dadelijk eens alles lezen en klaar leggen, weet niet eens hoe de test werkt en of ik iets op moet vangen. Om te voorkomen dat ik morgenvroeg zo nodig moet plassen dat ik het niet meer op kan houden lijkt het me beter het nu vast uit te zoeken .

8. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0

Marieke....het is nu 8 januari he....is het niet een idee om morgen vroeg nog eens te testen....als 31 december de laatste keer was???

9. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Monique spannend. Ik vang het altijd op in een schoon potje, vind ik makkelijker dan de test in de urine houden.. welke test gebruik je?
    Meiden ik word gek haha.
    Ik zag net dat ik nog een extra gevoelige test had liggen.. ach ik met me testdrang (8 dpo) dacht laat ik m s doen.. en ja hoor heeeeel ver weg zie ik een 2e streepje. Krijg t niet op de foto..
    Morgen lange dag op het werk ('s avonds nieuwjaarsborrel ). Zaterdag de kv2v5 halen..en dan maandag nog keer testen..

10. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Echt???!!! Wat een geweldig nieuws!!!!! Misschien zondag al testen?? Kun je het nog leuk samen vieren :) leuk joh!!

11. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Nou momenteel voel ik me minder vervelend dan ik dacht....al baal ik uiteraard wel, de test is wit uitgeslagen :( Toch denk ik dan weer.....heb ik me alles dan zo erg ingebeeld????En natuurlijk weet ik dat dit kan, ik heb het immers eerder meegemaakt. Alleen dacht ik dat het nu anders zou zijn ;) Wat is de mind dan een sterk iets hè.... ik ga proberen of ik hem kan gebruiken om me niet zo k*t te gaan voelen. Kijken of dat ook werkt.:D

12. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Dames... Zien jullie ook wat ik zie????:$

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23 KB
      Weergaven:
      4
  13. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    How ik zie nu jouw berichtje Monique! Wel erg lullig dat ik de mijne zo direct onder de jouwe plaats! Zwaar balen voor je meid maarrr het kan nog!

Ik zit echt te shaken! M'n vriend direct gebeld was al op zijn werk oeps! Maar ik moest gewoon bellen! En wat was hij blij! Voorzichtig dan nog he.... Pffff ik kan het echt niet bevatten! Morgen nog maar eens testen en zondag een digitale.

14. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Anneke! Wat spannend! Wanneer ga je opnieuw testen???

15. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    @Lief; IK ZIE HEM OOK!!! Goeiemorgen hihi. Voorzichtig...neh, gewoon gefeliciteerd!! Want die is duidelijk genoeg. Ik snap je shaken lol en wat tof dat je vriend blij was. Allemaal blij. Ik ook voor jullie :D

16. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Woehoeeeeee gefeliciteerd !!!!!

17. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Zou zo mijn rijtje ovu testen plaatsen pff hij word maar niet donkerder dus denk dat het lange lange cyclus gaat worden 😓laatste was al 36 dus we zullen zien blehhh

18. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Ben je mal joh....dit is te leuk nieuws! Nogmaals van harte hahahahaha, snap dat je zit te shaken. Leuk joh!! Hoe reageerde je vriend????
    Wat gaan jullie heerlijk het weekend in zeg :)

19. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Hè balen monique.. maar je zit nog voor nod.. Dus het zou nog steeds kunnen..
    Lief die is overduidelijk! Ik zeg gefeliciteerd!! En logisch dat je helemaal happy bent en je vriend direct opbelt.

20. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Thea.. ik ben benieuwd naar je rijtje testen.
    Ik ga morgen ff kv2v5 testen halen en wil dan eigenlijk pas maandag testen (12 dpo). Wij zijn maandagochtend ook nog gezellig samen.. Dit wordt een heeel lang weekend..

Deel Deze Pagina