Dankjewel dames! Ik ben nog helemaal overdonderd. Net werk overleg gehad maar heb er geen woord van mee gekregen volgens mij haha! Zo raar, nog maar sinds 1e kerstdag bezig en het zou nu al raak zijn? Mijn vriend reageerde zo leuk! Echt echt echt echt zei die haha maar dat is snel! Krijg ik net een berichtje van hem: "spannend he schat?" Hahah schattig. Morgen vroeg nog maar eens testen en zondag samen een digitale doen! Thea ik ben ook benieuwd naar je rijtje testen! Succes Anneke! Ik duim! Monique: komt allemaal goed! Ik duim voor jullie!
@Anneke, een second opinion -- op die manier had ik het nog niet bekeken Mijn NOD was op 21dec, denk ik. Maar als mijn eisprong later was, dan is die NOD natuurlijk ook later. Tussen het pilgebruik in had ik altijd een cyclus van 28 dagen. Lekker normaal En spannend dat er een streepje was op je test @Monique, ik zou idd nog eens kunnen testen. Ik heb nog een kruidvat 2v5 liggen. Heb nog steeds onwijs veel last van mijn borsten, en dan vooral de tepels. Zo pijnlijk en irritant. Kl*te dat jij ongesteld bent geworden. Dikke knuffel. @Lief, je vriend is een schatje Super leuk allemaal en fijn dat het zo snel raak was dat geeft hoop voor de rest van ons.
Hallo Meiden, Ik was gisteren begonnen met een poging om hier te reageren, dus nu even afgemaakt en beetje aangepast na het lezen van de recentere berichten. Pffff wat een #$^-`dag gisteren , gehoord dat de verkoop van ons huis niet doorgaat waardoor alles, dus ook het nieuwe huis op losse schroeven komt te staan. Ik zal het maar niet in de taal verwoorden zoals ik me voel want dan komt hier een hoop niet nette taal te staan... maar wat heb je toch een domme mensen op de wereld. De kopende partij bleek nog loonbeslag te hebben... ze dacht dat hij vorig jaar september afgelopen was. Men... je weet toch !@#$^ wel tot wanneer je aan een rechterlijke uitspraak vast zit. Dan heb je toch echt je zaakjes niet op orde. We zijn er flink ziek van, droom valt even in duigen.. wat een domper. We zagen ons er al helemaal wonen, hadden alles al ingericht in gedachten etc. Als ik zie hoeveel impact dit op ons heeft, hoop ik echt noooit een MK of iets mee te maken. Mijn best nuchtere vriend was zelfs in tranen.... Maar goed, dat was mijn dag. Hoe is het hier met de rest? @Lief 87; Hoe is het nu bij jou? Nog steeds geen bloed? >>>> Dat schreef ik dus gisteren en zie nu net je berichtje van vandaag. Wauw, dat is snel gegaan. Gefeliciteerd, dat was een goede kerst! Hoop dat we jou voorbeeld mogen gaan volgen want dat is wel heel gaaf. Lief dat je vriend er ook zo mee bezig is, een mooier telefoontje kon hij zich niet wensen denk ik Ik kan elke dag testen, helaas dan wel met de ovulatietesten. Ik heb volgens de app nog 2 weken ruim tot vruchtbare dagen maar doordat twee keer menstruatie achter elkaar had met maar twee dagen ertussen ben ik na de laatste gewoon begonnen met testen omdat ik echt geen idee heb wat klopt en wat niet. @Marieke; (even geknipt / plakt uit andere topic, ja lui ) Wat een teleurstelling. Ook al had je er wel rekening mee gehouden dat ze niet heel veel voor je ging doen maar zou fijn zijn als ze je serieuzer had genomen dan dit. Bedoel een bloedtest, hoeveel moeite is het om een briefje uit te schrijven??? Dan kan je zelf informeren naar de kosten en beslissen of dat het je waard is. Woon je nog in je oude regio van de vk waar je eerst ook liep? Misschien kan je hun eens bellen als dat zo is. Al is het maar even voor een babbeltje en hun kijk op de situatie. Misschien hebben hun nog tips. Er niet aan denken is zo een dooddoener die opmerking. Daar wordt zo makkelijk mee gegooid. Als ik je klachten zo lees kan het toch haast niet dan toch zo zijn.. anders zou ontpillen wel veel ellende veroorzaken. Heb na het stoppen van pil ooit nooit klachten gehad. Eind volgende week uiterlijk zou je dan toch wel een positieve test moeten hebben dan of , wat natuurlijk niet hoop, een menstruatie? @Monique: Als ik al jou berichtjes lees krijg ik een beeld van iemand die met de test heen en weer loopt , er naar kijkt, weer weg legt en dat een aantal keer per dag. Doet ze het of doet ze het niet, Lijkt me irritant die testdrang maar kan het me zoooo goed voorstellen, ik zou ook zo geen geduld hierin hebben terwijl ik in andere opzichten heel geduldig ben. Je hebt ook best wel kwaaltjes die bij een zwangerschap passen. Fijn dat je vriend geen problemen heeft met het feit dat je chagrijnig bent, zou anders ook heel zwaar kunnen worden voor hem als je zwanger zou zijn want een vrouw die last heeft van haar hormonen En dan lees ik nu net de berichtjes bij en zie dat de test wit was, balen zeg *knuf* @Anneke; Voor jou wordt het een spannende week komende week op weg naar je NOD. Hoop dat je gevoel klopt en dat hele lichte streepje HET streepje is! Ben heel benieuwd of je het vol gaat houden om niet voor die tijd te testen. Lastig hierbij dat je hormonen van slag zijn sinds de MK , dan is het lastig pijlen met evt. kwaaltjes. Leuke leeftijd hoor je meisje, je tijd gaat in ieder geval stuk sneller met de afleiding en bezigheid met de kleine. Voortaan hangen de vlaggen uit voor haar. @Thea; Hoeveel dagen achtereen ben jij nu aan het testen, heb je ze nog ergens geplaatst?
@Mir, ik heb net mijn hele verhaal in het topic van de verloskundige gepost. Eens kijken wat die ervan denkt. En ja, ik ben zeker van plan om eind volgende week te testen. Mits ik dan niet al ongesteld ben. Ik heb al lachend gezegd dat ik voor de 60 dagen cyclus ga, maar niet zo stiekem hoop ik van niet Ik stuur je een heel vrachtwagen vol knuffels voor jou en je vriend. Jullie zit in een kl*te situatie ik hoop dat het toch nog goed komt. En dat jullie snel een andere koper vinden.
Lief Marieke, dank je wel. Op het moment dat ik zoiets post probeer ik het te relativeren door te bedenken dat er ergere dingen zijn zoals in jou geval een dierbare verliezen, maar toch laat het me slecht los wat er nu gebeurd. Er is hier ook een verloskundige topic? Wist ik niet, waar kan ik die vinden? Kan ik even kijken naar de reactie daar. Hoop ook echt voor je van niet een 60 dagen cyclus. Als het dan toch moet dan maar nu een menstruatie, dan kan je opnieuw beeld krijgen van je cyclus.
Als je op de hoofdpagina helemaal naar onder gaat kom je een verloskundige, een diëtiste en nog wat andere profs tegen. Heel handig als je vragen hebt... ook iemand van het UWV geloof ik. Precies, laat mij maar lekker ongesteld worden als ik dan niet zwanger mag zijn. En dan hopen dat de cyclus daarna weer mooi teruggaat naar de 28 dagen. Wat je nu doormaakt is misschien niet hetzelfde als een overlijden. Maar het heeft misschien wel een net zo'n grote impact.
Mir.. jeetje meid. Dat is echt even k** je toekomstbeeld word ineens weer anders en logisch dat je je daar zo beroerd over voelt. Ik duik voor je dat jullie een goede aannemer vinden die het op een goede manier kan verhuren! Marieke goed dat je je verhaal hier bij de Vk hebt neergelegd. Ben heel benieuwd hoe ze reageert. Lief Hoe was je test vandaag? Monique Hoe voel jij je? Thea ga je ons de foto's nog laten zien? Ik heb gister nieuwjaarsborrel van me werk gehad. Was gezellig. Vandaag ga ik ff langs de kruidvat wat testen halen. Besloten om toch pas maandag te testen. Vorige keer testen ik ook 3 dagen voor nod positief met kv2v5, die zijn voor mij betrouwbaar. ik ga me gewoon inhouden haha Jullie nog leuke weekend plannen? Wij wilde naar de dierentuin maar dat gaat m niet worden met dit weer.. Denk dat we nu gaan zwemmen!
Goedemorgen meiden, @Anneke, bedankt voor je lieve reactie. Fijn om het hier even kwijt te kunnen. Kan het verder weinig kwijt omdat we niet willen dat het in het makelaars wereldje bekend wordt dus mensen om heen ( buiten de ouders) weten het niet. We gaan eerst alle mogelijkheden bekijken. Er is weer een beetje hoop... De makelaar had nog reacties gehad toen we net alkoord waren met de huidige koper. Hij heeft deze mensen benaderd en ze hebben nog interesse dus hebben donderdag twee bezichtigingen... Wordt dus een spannend weekje. Wij hebben vandaag een nieuwjaarsborrel bij zwager en schoonzus, het gezin van vl is er dan en gezin van schoonzus. Wordt vast heel gezellig, spelletje, kletsen tafeltennissen darten en poolen... We vermaken ons wel.
Ow Mir wat balen!!! Wat erg om zo van volledige blijdschap naar een mineur stemming te worden gegooid....Ik snap sommige mensen ook niet zo goed, je zou toch denken dat voordat je in onderhandeling voor een huis gaat, je eerst kijkt of je alles goed geregeld hebt en je zaken op orde hebt.....wat gaat er nu gebeuren met jullie nieuwe huis? Leuk om op alle andere topics waar ik op geabonneerd ben te zien dat er al een paar dames in verwachting zijn. Je leeft toch met zijn allen mee. Hier is ook de mineur stemming toegeslagen. Gisteren een heel fijn gesprek gehad met mijn vriend....toch nog een andere test er tegenaan gegooid omdat het echt een puntbloeding was dat ik zag en er nu niks meer is. Dan ga je toch denken....misschien kan het nog. Maar ik ben niet meer misselijk, mijn borsten doen nog wel zeer maar het ergste van alles vind ik die stomme wachtbank weer. Ik herken het van mijn vorige weg naar een zwangerschap. Voor mijn vriend is het allemaal nieuw (dit was met een andere partner) en hoewel hij zo lief is en me steunt op alle manieren dat hij kan. Hij heeft dat jaar dat het de vorige keer duurde niet meegemaakt en ik denk dat het dan toch anders is. Alle dingen die je je in je hoofd kunt halen. Vreselijk! Ik ga morgenvroeg toch maar niet meer testen....ik denk niet dat het raak is met alles wat er nu gaande is. Ik wacht gewoon een aantal dagen op mijn menstruatie. Als die niet komt dan ga ik wel weer testen. Wat wel effe lekker was; die bak Ben&Jerry ijs die ik ff in 1 dag tijd er doorheen heb gewerkt....
Ow ik denk dat we tegelijk gepost hebben dus zie het nu pas....fijn dat er nog iets in het vat zit....ik duim voor je!!!
@Monique, bedankt ook voor je begripvolle reactie. We postte inderdaad tegelijk Meiden een vraag: ik kan zo snel geen duidelijk antwoord vinden. Ik welke periode van de cyclus heb je rekbaar slijm? Net een hele boel en sinds gisteren toegenomen buikpijn... Ws menstruatie? Ik weet het echt niet. Hoop jullie een zinnig antwoord hebben 😃😉
Oh echt..ik heb er ook meteen een ovu test tegen aan geknalt, een heel licht tweede streepje ook die bij eerdere testen pas uren na indrogen zichtbaar was.. Maar volgens mijn app moet ik binnen een week ongesteld worden. Dat zou dan niet kloppen...
Hmm. Ovulatietesten geven altijd een licht 2e streepje..Dus deze is niet positief. Soms hoor je ook dat vrouwen wat meer slijm /afscheiding hebben als ze net zwanger zijn.. maar ja een lichaam blijft raar. Ik heb de testen in huis.. vind t moeilijk mezelf in te houden, maar ga pas maandag testen
Ik had andere dagen geen tweede streepje, deze kwam direct... Ik ga t goed in de gaten houden Succes met het wachten Anneke
Dit was mijn vraag + het antwoord van de verloskundige http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/555646-toch-een-beetje-ongerust.html#post18103209 En hier kun je zelf een vraag stellen; Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Hmm Marieke nog niet echt een heel eenduidig antwoord.. maar kun jij hier wat mee? Ik kon het toch niet laten om net een early test te doen. Vind de foto minder duidelijk dan in het echt. . Hoop stiekem dat jullie toch ook iets zien!
Ik kan meer met dit antwoord als dat van de huisarts. Al zeggen ze beide eigenlijk hetzelfde. Ik heb er geloof ik wel wat rust in gevonden nu. Wat betreft je test... ergens heeeel in de verte lijkt wel iets te staan, en heb ff flink zitten turen. Hopen dat het duidelijker word