Januari; ready, set..ff wachten....GO!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MoniqueA, 30 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Bijgevoegd een foto nadat ik de test gesloopt had.. omdat ik de andere foto's niet zo duidelijk vond als in het echt

Bijgevoegde bestanden:

2. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    En Marieke fijn dat je iets meer rust hebt gevonden nu..
    Het blijft natuurlijk onzeker en hopelijk word je snel ongesteld dat je vanaf dan weer een goede cyclus mag hebben!

3. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    @Anneke; leuk dat je de foto's erbij hebt gezet. Ik zag je berichtje in het NOD topic. Wij zitten echt rond dezelfde tijd. Ik weet het ook niet zo goed, ben er geen expert in, maar ik weet wel dat wanneer je een dun lijntje ziet, dit gewoon betekent dat je zwanger bent. Er zit dan HcG in je urine. Ik zou ook nog even wachten en het dan nog eens doen.
    Wanneer is precies jouw NOD? De mijne eigenlijk de 15de, maar ik vermoed dat het vandaag gaat komen....dat zou kloppen met mijn ei verhaal. Hoewel ik nu nog niets voel.

Worden jullie meiden trouwens ook zo gek over alle zwangerschapsverhalen op tv en zo? Op Facebook allemaal grappige "vertel het je vriend" verhalen.
    Overal waar ik kijk zie ik zwangerschap....vannacht zelfs 3 dromen gehad over zwanger zijn, ongesteldheid en meer van dat soort ongein......:$ begint serieuze vormen aan te nemen die wens van me hahahahaha

4. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Meiden. . Helaas vanmorgen omo witte kv2v5 test.
    Nod is do (heb ovulatietesten gebruikt ivm miskraam).
    Vorige keer testte ik 3 dagen voor nod positief, dus ga er nu vanuit dat ik do gewoon ongesteld word..
    Monique spannend.. zou vandaag nog testje wagen. Vrijdag was ook erg vroeg.
    Tsjah overal om je heen zwanger en baby's herkenbaar.. zijn pas half jaar bezig, maar t lijkt zo lang..
    En Hannah is dol op baby's.. Ze roept het de hele dag haha.

5. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Dag dames hoe gaat het? Anneke toch zie ik wel een lijntje staan hoor op de foto! Misschien over morgen nog eens testen? Monique hoe gaat het met jou?

Ja klopt op tv en fb overal en alles gaat over zwanger zijn! Pfff maar misschien valt het ons ook wel extra op omdat we er zo mee bezig zijn. Hahah.

Even egoïstisch tegen over jullie maar oh zo spannend en blij voor me zelf sorry sorry sorry! Ik ga vandaag vk bellen voor een eerst afspraak en gisteren aangemeld bij mvm! Spannend! Heb het idee dat iedereen het aan me kan zien hahaha.

6. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    @Lief, wat fijn meid :) ben echt heel blij voor je!

@Anneke, balen dat je test wit was :(

En ja, hier ook sterk het gevoel dat er nu opeens meer zwanger dingetjes op me af komen. Dikke buiken overal waar je gaat. Programma's op de TV. Reclames voor de Clear Blue digital. Je word er knetter gek van :(

Hoe was jullie weekend? Hier wel gezellig. We hadden beide onze jongens. Dus manlief heeft zijn Lego van de zolder gehaald en ze hebben met zn drietjes de hele zaterdag in pyjama zitten bouwen en uitzoeken. En ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om eens alleen naar de markt te gaan :) das ook wel eens lekker. En een stuk sneller ;) maar oke, tis altijd wel gezellig als we met zn viertjes zijn. Als je dan alleen over de markt loopt en je passeert een stel met kinderwagen, dan moet ik toch even zuchten. Ik wil ook. Zo graag. Maar dat staat allemaal stil :( nog steeds. Inmiddels zit ik op dag 50, 22 dagen overtijd. Ik eet super gezond maar kom wel aan; mijn borsten doen nog steeds pijn; krampen en rugpijn... ik word er een beetje moedeloos van op deze manier. Misschien dat ik toch maar ga testen vrijdag. Maar dan wel van te voren even naar de Action. Die kosten iets minder ;)

7. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Welnee joh! Gewoon hartstikke leuk!!! Een hele dikke proficiat!! :D wij hopen er gewoon op dat dit topic dadelijk uit snel bezwangerde vrouwen bestaat!! Hou ons lekker op de hoogte. geeft ons ff iets om naar uit te kijken als het hier zover is. ;)

8. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Toch blijft het vreemd hoor Marieke! Ik vind het zo raar dat je dan aan komt. Ik weet dat psyche veel kan doen, maar dit moet toch ergens door verklaard kunnen worden? Ik zou ook zeker voor een action test gaan! Die andere van cb die zijn niet te betalen joh! Zeker niet met de hoeveelheden die er bij ons meeste vrouwen doorheen gaan ;)

Hier gaat het met ups and downs. Ik kan er gelukkig goed over praten met mijn vriend. We hebben het er eigenlijk best vaak over. Zo lastig dat je niet weet wanneer je dan zwanger raakt. Als ik nou wist....je moet een half jaar geduld hebben en dan is het raak. Dan kon ik voorlopig ff verder met mijn leven....nu lijkt alles in het teken te staan :(

9. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Ik vind het ook raar. Heel raar zelfs. Ik snap er geen snars van. Ik begrijp dat de resultaten van 7 jaar geleden geen goede vergelijking zijn. Maar kom op zeg!! Ik herken mijn lijf zo niet. Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad als ik niet aan de pil was. Maar nu opeens niet. Het zou wat zijn als die test straks positief is zeg... ik kan het me niet voorstellen maar wat zou het mooi zijn... pff *diepe zucht* ik word er echt moedeloos van.

Ik test meestal met die van de kruidvat, maar dat zijn er ook maar 2 voor 5euro. Daar heb ik er bij de Action in ieder geval 6 voor...

10. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Hier gebruik ik ook gewoon testen van action en die werken prima ! Fit weekend m'n ei gehad dus op het wachtbankje ! En je geest kan veel hoor zo ben ik 29 weken zwanger geweest zonder dik te worden of zelfs maar weten ( misschien verdrongen) dat ik zwanger was pas nadat ik test zag en echo werd het werkelijkheid en binnen een week was ik tonnetje rond. 😏 lichaam en geest werken nauw samen soms tot vervelends toe

11. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Lief.. alleen maar super dat het zo snel is gegaan. Lekker van genieten meid en spannend de Vk bellen, benieuwd wanneer je voor je 1e echo mag!
    Monique fijn dat je er goed over kunt praten met je vriend, zo belangrijk..
    Ik kan het redelijk met mijn man, maar ben blij dat dit forum er is..
    Marieke je symptomen zijn zo zwanger gerelateerd.. maar ja. Ik zou idd voor de zekerheid gewoon nog een test doen. Action of kv2v5 allebei goede resultaten en niet te duur..

Ik had net ff een heel moeilijk moment, daar kolen we weer doorheen. Maar denk dat de early test vals positief is. Mocht ik nu vrijdag nog niet ongi zijn doe ik wel weer test.
    Je menstruatie begint tot altijd precies 14 dagen na eisprong?

12. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Ik snap precies wat je bedoelt. Ik zit vaker hier op dit forum mijn gevoelens weg te schrijven dan ik het er met mijn vriend over heb. Denk dat hij anders al gek geworden zou zijn. :D

Balen dat je effe zo een rot momentje had. Ik snap je wel hoor...zo gaat het effe goed en dan kan dat weer inzakken.
    Voor zover ik terug kan vinden online begint de mestruatie altijd stipt 14 dagen na een eisprong.
    Daarom zit ik ook met spanning te wachten vandaag. Nu zei een vriendin van me net; daarmee hou je de menstruatie ook tegen he, met wachten....daar heeft ze gelijk in maar ik kan dat knopje niet vinden om het uit te zetten. :(

13. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Laatste ego bericht.. maar ff mijn situatie

Oké nou heb 31 december knaller ovulatietest, 1 januari. 11 dagen na ontvangst 1e dag ongi. Normaal cyclus van 26 dagen dus nod de 15 jan. Als mijn la dit keer langer is (na mk was cyclus 31 dagen). Dan zou het in de theorie kunnen zijn dat ik nog later ongi moet worden en dus te vroeg getest.
    Ik kijk net ook naar mijn kv test, staat links naast het controle streepje een streepje. Moet ik deze test nu als niet goed beschouwen? Denk t wel hè?
    Heb geen testen meer liggen (alleen cb, maar vind ik voor nu te duur).. ga ze ook niet halen voor do.. als ik dan nog niet ongi ben haal ik wel nieuwe..

14. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    ff over je "zogenaamde" egopost. Dit is niet het topic voor alleen leuke dingen......anders zat ik vanaf het begin al bij de verkeerde club :D

Ik zou die test als fout beschouwen inderdaad. Wacht nog ff met die cb test. Het is nu maandag....ik zou hem op zijn vroegst woensdag gebruiken. Als je straks zwanger blijkt maakt die ene cb test ook niet meer uit op de totale rekening. ;) Als het je een fijn gevoel geeft gewoon doen.
    Maar nu de keerzijde. Zoals je weet heb ik afgelopen vrijdag twee negatieve testen gehad. Dit gaf me zo een k*t gevoel. Terwijl het feitelijk nog niets hoeft te betekenen. Wel mijn hele weekend naar de klote. Kijk als je ongi komt, dan komt het toch. Maar een negatieve test voor je nod zegt helemaal niks. Als je de 15de je nod hebt zou ik dan pas testen! Hoe lachen zou dat zijn.....dadelijk behoor je gewoon tot de zwangere club....en zo niet dan zijn wij er gelukkig nog...en dat is helemaal niet ego :)

15. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Thanks monique voor je lieve woorden.
    Ik ga voor jou ook heeel hard duimen en hopen dat we straks gewoon lekker tegelijk zwanger zijn hihi

16. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Zo ladies. Vandaag mijn vervroegde nod en nog geen bloed te zien ( net nog ff gauw gecheckt) Ik durf alleen niet te hopen. Mijn vriend zei net; " misschien ben je toch zwanger". hahaha als blikken konden doden ;) ik wil nergens meer vanuit gaan, ja dat ik morgenvroeg gewoon ongesteld ben....dan valt het tenminste niet zo erg tegen.

17. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    #297 MoniqueA, 13 jan 2015
    Laatst bewerkt: 13 jan 2015
    Soms heb ik het idee dat ik dingen dubbel vertel...zit het volgende net ook in het NOD topic te schrijven en volgens mij hangen daar ook een paar meiden van os clubje bij.

Enfin, ik ben nog niet ongesteld. Dan zou ik nu 1 dag over tijd zijn. Tenzij ik alles verkeerd heb gevoeld. Dan zou mij NOD pas de 15de zijn. Zoals het volgens het boekje zou moeten. Denk dat we donderdag of vrijdag gaan testen....

Hoe is het verder hier met iedereen?

Lief nog steeds in de wolken mag ik aannemen? Ik las dat je al een afspraak hebt voor de echo. Weet je al hoe je het aan je (schoon)ouders gaat vertellen?

----------

Anneke, hoe is het met je? Nog niets te zien????

---------

En hoe staat het met alle kijkers voor het huis Mir?

18. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Spannend hoor Monique! Ik duim zo hard voor je!
    Anneke hoe gaat het met jou? Mir?

Hier gaat alles prima. Vanmorgen weer een test gedaan en het loopt mooi op. Vk idd gebeld en 10-2 de eerste afspraak. Ik ben dan als het goed is 8 weken en 2 dagen. Wel leuk dat je die 2 weken zomaar extra krijgt. Ook bij mvm aangemeld, zij komt maandag langs. Voel me helemaal prima echt nergens last van op een kriebelachtig gevoel aan de linker kant van mijn buik. Beetje zo'n gevoel als of je heel zenuwachtig bent.

Nou mijn ouders weten dat we gestopt zijn met de pil haha maar ik heb stiekum maar even door laten schemeren dat ik ongesteld ben geworden hahah. Ik wilde graag zo'n foto lijstje geven met daarin de tekst: ik ben nu nog heel klein en kun je me nog niet zien, maar als ik in september geboren wordt mag ik dan in dit lijstje misschien.
    Schoon ouders wilde mijn vriend graag zelf bedenken dus ik ben benieuwd waar hij mee komt hahah. Zit nog wel een beetje met wanneer aan de vriendinnen etc vertellen. Als ik 9 weken zou zijn is er hier carnaval en ja dat wordt hier heel grootst gevierd. Het zou 100 % opvallen als ik niet zo drinken. We hebben de echo dan al wel gehad maar liefst vertel ik het de rest pas met 12 weken ongeveer. Lastig...

Moeten we nog maar eens even over nadenken haha. Eerst maar eerst die 1e echo afwachten. Dan wordt het allemaal wat meer werkelijkheid denk ik.

Ik duim voor jullie dames!!!

19. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Trots! :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,6 KB
      Weergaven:
      2
  20. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Mooie testen hoor lief! Lopen goed op.
    Ooh spannend de 1e afspraak , dan ook een echo.
    Leuk vh fotolijstje. Benieuwd hoe je ouders gaan reageren!

Hier weer beter dan gister. Maar krijg nu meer lage rugpijn en wat krampen,voor mij een teken van naderende menstruatie.. Dus denk dat het eind vd week feestweek is.. we zullen zien.
    Mir hoe is het bij jou? Weet je al meer vh huis?
    Marieke bij jou al meer nieuws?
    Monique wanneer wil je testen?

Deel Deze Pagina