Halllo Meiden, Vandaag gaan we het voorlopig koopcontract tekenen, zo leuk!! Van de week ook al het ontwerp van de keuken gekregen, en wat staaltjes opgevraagd van vloeren. Leuk om er nu echt mee bezig te gaan. Maar we weten wel, we verhuizen hierna noooit meer. Echt alles wat tegen kan zitten heeft tot nu toe al tegen gezeten. Meer kan er haast niet fout gaan. De verkoper van onze nieuwe woning is ook nog eens overleden deze week. Ze hadden net op tijd een zoon de volmacht gegeven waardoor er nu maar weinig vertraging in het proces zat. Gisteren weer twee kijkers gehad voor ons huidige huis, beide geen ja of nee, dus wachten het maar weer af. Verder voor het eerst op het wachtbankje, ik had dinsdag positieve ovu test en maandig, dinsdag, woensdag aan gewerkt. We zullen zien, het is pas de eerste ronde dus verwacht er niks van. *zelfbeschermingsmodus aan* @Thea; Mooi en heftig tegelijk. Heftig dat de kids geen contact kunnen hebben met hun bio papa. Maar dat is vaak niet voor niks en kan voor jou en de kids een heftige tijd zijn geweest voor je tot zoiets besluit. Maar wat super mooi dat je huidige vriend ze wil erkennen en al zo snel in het leven van je jongste was. Vind altijd wel mooi zulke mannen die zich niet laten afschrikken dat er nog zo een heel kleintje is en toch de relatie een kans geven. Super voor jou en je kindjes! Nooit meer loslaten Hoop dat jullie snel een wondertje mogen verwachten. Jij ook op het wachtbankje zag ik, succes. Ik zit twee dagen na jou. @Anneke, wat vervelend dat je ongesteld bent geworden, snap dat je er rot door voelt. Ook al probeer je er rekening mee te houden, het lijkt me toch een teleurstelling. knuf. Jullie hebben een gezellig weekend voor de boeg, geniet ervan! @Lief, fijn dat je je goed voelt, maar logisch dat het daardoor wel onwerkelijk is. En nee, tuurlijk is het niet stom dat je de eerste echo wilt zien dat het echt zo is. Lijkt me niet meer dan normaal, je hebt ook zat mensen die hondsberoerd zijn maar ook die bevestiging van die echo nodig hebben. Niks raars dus, gewoon menselijk. Leuk dat shirtje voor je zus. Wanneer ga je het haar en de ouders vertellen? Ik ben er later weer, nu naar de fysio. Zou haast mijn tijd vergeten.
@Thea: Spannend! die 10 dagen duren dan zo verschrikkelijk lang pfff. We gaan duimen! @Anneke: Ahhh nee balen! Nu positief op naar de volgende ronde. Ook al is dat moeilijk... Wel een leuk weekend zo te horen, heel veel plezier! Ik heb mijn weekend weer vol. Vanavond groot feest waar we allemaal naar toe gaan pfff ik ben zo zenuwachtig want heb nog steeds geen goede tactiek om niet te laten merken dat ik niet drink haha. Hopelijk komt het goed en heeft niemand wat in de gaten. @Mir: Wow dat gaat nu wel snel zeg! Leuk zeg het voorlopig koopcontract tekenen. Spannende en leuke tijd dus. Ook jij op het wachtbankje zo te lezen. Spannend! Mn duimen gaan over uren draaien haha! Heb gisteren het shirtje voor mijn zusje al binnen gekregen. Ahwww de eerste keer dat ik echt zon klein shirtje in de handen heb wat ook nog eens voor mijn eigen kindje zal zijn. We willen na de 1e echo aan mijn schoonouders vertellen inclusief zwager (nog thuis wonende) en schoonzus. De volgende dag dus 11 februari eten we toevallig mee bij mijn ouders haha en vertellen het. Daarna even door rijden naar mijn zusje en haar vriend. Kan me er nu al op verheugen! Nog steeds nergens last van op ontzettend zere borsten na. En ik merk dat wanneer ik 's ochtend wakker word, ik met geen mogelijkheid meer in slaap kan komen dan kriebelt me het allemaal in de buik. Maandag avond komt MVM. Spannend de eerste persoon buiten mijn vriend om waar ik openlijk kan zijn over de zwangerschap haha. Verder nog iets heeeeel liefs waar ik direct emotioneel van werd haha: Ik was aan het werk en toen kreeg ik een berichtje van mijn vriend met de tekst: " ik mis jullie ". Schattig hihi.
Mir hoe was het gister! Vast een heerlijk gevoel om het voorlopig koopcontract te tekenen! Lief altijd fijn zulke berichtjes van je vriend. Mooi hè zo'n klein shirtje.. ik heb laatst de kast van onze dochter opgeruimd.. Ooh dan wordt ze al zo groot haha. Fijn dat je mee doet met mvm. Helaas mocht ik dit niet omdat ik als baby zijnde zelf een bloedtransfusie heb gehad. Ga je het op een speciale manier vertellen of gewoon zeggen? Marieke en thea Hoe is het bij jullie? Ongi hier weer voorbij.. Vanaf di weer ovulatietesten gebruiken en dan op naar ronde 3 (Was de vorige keer ook raak.. mooi voorteken?!)
Goede morgen dames ik weet niet wat ik hiervan moet denken aangezien ik totaal niet het gevoel heb dat jet raak is ( lijkt me erg sterk trouwens ) lage rugpijn en krampen in buik en me darmen van de leg
Als ik uitga van 28 dagen mag ik over 5 dagen testen en anders over 8 dagen maar ik wacht mooi de 8 dagen af ... Ach ja bereid me erop voor nieuwe maand met nieuwe kansen 😅 jullie vandaag nog plannen ? Hier staat frozen op ( voor de 100 ste keer ) want het is *** weer buiten blehhhh
Spannend thea! Hopelijk hou je het vol! Hier een relax dag! Lekker thuis en weinig doen. Hannah wil alleen geen middag slaapje doen.. ach ja dan maar lekker keuvelen!
Wat is het stil hier dames?! Hoe is het met iedereen? Nog veranderingen? Hier vanmorgen weer lekker geknuffeld.. En druk op zoek naar een leuke vakantie.. Nog 3 campings over!
Het is zeker rustig hier! Hoe gaat het met iedereen? Vanavond komt bij mij Moeders voor Moeders, heel erg zin in eigenlijk en hopen dat het goed gaat. Net de verloskundige een email gestuurd want zit toch wel met wat dingetjes. Ik merk dat ik de laatste week heel erg onzeker en bang ben en stel me zelf de hele dag vragen zoals: Wat nu als er geen hartje klopt? Zit er wel wat in? Waarom voel ik me niet anders? Wat nu als het een meerling is? Wat nu als het gehandicapt is? Wat nu als er niets te zien is bij de 1e echo? Pfff ik wordt echt gek van me zelf. Dit komt denk ik ook doordat ik me totaal niet anders voel. Heb wel zere borsten maar verder echt helemaal niets. Mijn moeder heeft met 6 weken en met 16 weken een miskraam gehad vroeger. Dus ook dit bij de verloskundige neer gelegd. Ben benieuwd welk antwoord of advies ik terug krijg. Sorry wilde dit even kwijt haha! Zijn er bij jullie nog veranderingen? Wanneer kan er getest worden? Hoe gaat het verder?
Goedenavond allemaal, Het is nog steeds aan de rustige kant hier, had er best wel wat mensen nieuw bij verwacht deze maand. Maar zo kunnen we het in ieder geval allemaal goed volgen. Hoe is het met iedereen? Hier een raar soort buikpijn, beetje stekend rondom navellijn en lager, soms een wat drukkende pijn met vlagen. Gek, nooit eerder gehad. @ Lief87, hoe was het met MvM? Heb je weer een mooie test mogen aanschouwen? Hoe is het feest gegaan, geen verdenkingen in de hand gewerkt? . Lief dat je voor me aan het duimen bent, blijf nog maar even vol houden. . Leuk het plan naar wie jullie gaan naar de echo. Lijkt me zo een mooi moment, wordt een mooie dag voor jullie. Wat lief het berichtje van je vriend, hij schakelt makkelijk om . Hoop dat je vlug antwoorden hebt op je mail en dat positief mag zijn. @Anneke; Succes deze ronde, hopelijk is het weer drie maal is scheepsrecht! Het was een mooi moment het tekenen, ons droomhuisje weer een stapje dichterbij. 's avonds uit eten gegaan om het te vieren en we hadden ook nog ons eerste jaar samen jubileum dus die samengevoegd in een etentje. Heerlijk. Jammer dat je dan niet aan MvM mag mee doen hè als je een bloedtransfusie hebt gehad. Maar als baby al, dat is pittig. Vanwege icterus / geel zien of was je erger ziek? Raar is dat als je dan al dat kleine kinderspul weer in handen hebt, dan kan je je al haast niet meer voorstellen dat ze zo klein is geweest Hannah stopt eigenlijk net te vroeg met middagtukje, maar ja, keuvelen is ook leuk. Ben je nu nog aan het kijken voor curacao of Aruba (weet niet meer welke het was) of is het iets totaal anders geworden? @Thea; Hoe is het met jou? Jij ook al een ruime marge wat het testen betreft, ik heb ook een 3 dagen verschil met testdag, tja welke ga ik aanhouden. Leuk Frozen, goede tijdsbesteding. @Monique en Marieke, waar zijn jullie nou??
Goedemorgen! Mir het was heel erg leuk gisteren avond met MvM. Erg aardige vrouw en heeft alles goed uitgelegd. 2 mooie strepen op de test. Was best beetje bang omdat ze aangaf zo pril in de zwangerschap ze niet zeker wist of de test wel positief zou zijn en dat ik niet moest schrikken. Maar er kwamen mooi 2 strepen te voorschijn gelukkig. Ook leuke cadeautjes gekregen zoals een leuk tijdschrift en een heel zachte omslag doek. Heb email terug gehad van VK. Ze gaf aan zolang er geen buikpijn komt of bloed ik me zeker niet druk moest maken. Miskramen konden niet erfelijk zijn. En ik moest alleen maar blij zijn dat ik geen klachten had, kon nog allemaal komen! Wat leuk dat jullie getekend hebben! Prachtig moment! Weet het nog goed toen wij dit deden bij ons eerste huis. Heel leuk! Hahah klopt mijn vriend schakelt best gauw om ook al zegt hij wel vaak tegen me: Ik denk pas dat ik het echt ga geloven als ik de echo zie. En daar heeft hij natuurlijk ook gelijk aan want hij weet natuurlijk niet wat ik voel. Wilde aankomende weekend even het boek voor hem kopen: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun. Hoe is het verder met de rest? Ik zal zo even een fotootje uploaden van de test van MvM.
Ik ga hier de langste cyclus aan houden (36 dagen ) gewoon voor me eigen gevoel dan is de tegenslag minder groot als ik ongesteld word .. Als ik ga denken owww ik en overtijd en dan ongesteld word ben ik meer terleugesteld ( ken mezelf ) @ frozen pff ken die film onderhands wel dromen maar ik zong ieder liedje trouw en hard mee met de kindjes hahahha
Goedemorgen ladies, Hier maar weer eens even een berichtje. Het ging even niet zo lekker allemaal. Of het aan de menstruatie lag, het feit dat blue monday eraan kwam, ik weet het niet. Maar in ieder geval gaat het weer wat beter. Ik heb behoorlijk veel verdriet gehad van het feit dat ik niet zwanger was. En dan niet zozeer om die reden maar meer omdat ik mezelf er weer van overtuigd had dat ik zwanger was. Weer 4 testen er doorheen heb gegooid en mezelf letterlijk gek heb gemaakt. Sinds gisteren is de menstruatie voorbij en nu hebben we afgesproken deze keer geen rekening te houden met mijn eisprong. (blijkbaar zat ik er de vorige keer ook naast) We gaan nu lekker om de dag knuffelen. Mijn vriend is daar dan weer erg blij mee Maar goed, ik wil er allemaal niet meer zo mee bezig zijn. De vorige zwangerschap liet een jaar op zich wachten, waarom zou het deze keer anders zijn....en zo duurt een jaar wel erg lang. Bovendien heb ik zoveel leuke dingen in mijn leven; laat ik me vooral daar op focussen en niet zo bezig zijn met een mogelijke zwangerschap........nu nog even kijken of het lukt Dit houdt echter niet in dat ik niet gezellig naar dit clubje kom.....maar gewoon iets minder bij het NOD clubje. Ik vind het juist leuk dat het hier ook nog over andere dingen gaat en ik denk dat we allemaal wel eens een dipje hebben. Marieke? Hoe is het met jou en hoe gaat het verder? Zit je ook ff niet zo lekker???
Monique hoe lAnger we hier kletsen zullen we de dipjes ook veel meer tegenkomen maar hey we kunnen elkaar steunen als het nodig is toch ? Morgen 2 jaar samen❤️ En zaterdag eten samen pff heb daar zoooo een zin in , even heerlijk wat samen doen
Lief, dat ziet er mooi uit die test!! Snap heel goed thea dat je de langste cyclus aan houdt. Het is makkelijker om helemaal blij en verrast te zijn dan teleurgesteld te worden.. Monique ik begrijp je zo goed.. Je wilt zo graag, voelt en hoopt van alles en dan is de teleurstelling zo groot dat het niet raak is. Die dipjes horen er ook echt bij en dat mag ook.. Daar is het forum ook voor en fijn dat we elkaar gevonden hebben om dit met elkaar te delen! Wij zijn inmiddels een half jaar verder en staan nog met lege handen.. Vinden jullie het misschien leuk om een besloten clubje te maken. Dan kunnen we elkaar nog beter leren kennen en kan niet iedereen meelezen..
Hallo dames, *knuffel* Ik had er ff niet zo'n zin in de afgelopen dagen. Ik zit natuurlijk al een tijdje niet lekker in mijn vel, maar dat bereikte dit weekend een toppunt. Weet je, op zich had ik vorige week niet zo heel veel moeite met het wachten. Het was nu eenmaal zo, en ik had er vrede mee. Totdat ik zondag opeens een veegje roze had op de wc. En daarna een drup bloed. Hoera! dacht ik, het breekt door. De dag erna; weer een drup... maar meer niet. Sh*t! het brak dus niet door. De put waar ik toen in flikkerde was behoorlijk diep ik wil verder! Ik zie jullie allemaal verder gaan, plannen maken - of wachten - of ongesteld worden. En ik sta stil. Ik wens en gun het jullie allemaal, begrijp me niet verkeerd. Maar het was ff teveel zeg maar. Nu heb ik vandaag weer een veegje roze gehad. En wat meer heftige krampen. Dus wie weet.... De feiten; ik ben 31 dagen te laat, cyclus dag 59. Dus ik ga de 60 zeker halen, en er waarschijnlijk ook wel overheen. Het voordeel van niet ongesteld worden...? Lekker veel knuffelen Maar goed, vandaag heb ik weer even heerlijk met de twins van mijn vriendin kunnen knuffelen. Dat doet me goed. En vanavond gaan manlief en ik naar 2 films Taken 3 en daarna naar The Theory of Everything. Dus een avondje samen, altijd gezellig. @Anneke, een besloten clubje lijkt me wel leuk Maken we eigenlijk een nieuw topic aan voor februari of laten we deze vol lopen? Want opt moment dat deze vol is, en je een nieuw topic moet aanmaken -- kunnen we op dat moment wel de titel aanpassen
Hallo Meiden, @Marieke en @Monique, wat fijn dat jullie er weer zijn! Voor allebei een hele dikke knuffel. Ik snap jullie gevoel heel goed en dacht al dat dat de rede was dat ik jullie hier miste. Weet dat op dit topic alles besproken kan worden ook al is het ellende. Laat die dipjes er ook zijn en ga je niet stoerder voor doen dan je je voelt. Hier kunnen we dat met elkaar delen, misschien nog wel makkelijker dan in je naaste omgeving. Voel vrij en maak van je hart geen moordkuil. We slepen elkaar er door heen door welke situatie dan ook. We gaan ervoor!! @Marieke; Fijn even babyknuffelen. Goed dat je daar heen gaat! @Besloten clubje vind ik een prima plan, misschien ook wel lekkerder voor de dip momenten dat je weet dat er geen andere meelezen nu we al een tijdje met elkaar kletsen. @Lief; Leuk dat het gezellig was met MvM. mooie test!! Dat zit goed! @Thea, goed dat je uit gaat van de langste, kan het in ieder geval iets minder tegenvallen.
Ow Marieke, ik denk dat het er dan toch aan lijkt te komen. Die 60 dagen heb je inderdaad gehaald nu....vreselijk, ik snap je zo goed. Maar goed, laat dan maar komen natuurlijk. Ik zit alleen wel te denken met zulke lange cyclussen, zouden ze daar niet iets aan kunnen doen? Ik lees hier van alles over hier op dit forum. Iets met PCOS of zo?? Wat betreft het besloten clubje; goed idee! Ik heb alleen geen idee hoe zoiets moet....wie wel??? @Thea; gefeliciteerd met jullie jubileum!!! Altijd leuk zulke festiviteiten. Veel plezier vandaag!
Dag Dames, Oh ik leef zo met jullie mee he!!! Ik wil wel een club aanmaken besloten? Ik zou het wel leuk en prettig vinden om hier ook bij in te mogen? Weet niet hoe jullie er over denken? Heb toch het idee dat we allemaal wel gezellig kunnen praten