@Mir, ik heb gister 45min met een vriendin zitten kletsen aan de telefoon En ja, we waren dit weekend van vrijdag avond tot maandag ochtend kindloos. Maar als we geen kinderwens hadden, waren we gewoon gaan klussen in ons huis. Daar mag namelijk ook nog het een en ander gebeuren Vandaag tot 15:30 mijn oppaskindje, die nu slaapt. We gaan na de lunch samen naar de Action want ik mag morgen op kraamvisite bij de tweeling van mijn beste vriendin zoooo veel zin in!! Hoop alleen dat ik mijn mond kan houden over het feit dat we eerder met de pil zijn gestopt dan de planning was al zou het geen drama zijn als ik het wel vertelde, aldus manlief.
Heey meiden Zo ik ben weer terug en gister drukke dag gehad. Maastricht was heerlijk en dochter heeft het goed gehad bij papa. Ze zijn lekker gaan zwemmen samen. Was de 1e keer dat ik een nachtje weg was. Mijn man heeft wel vaker een hele dag gezorgd.. Heerlijk een kinderloos weekend Marieke, of vind je het soms ook wel moeilijk? Snap de wens voor een meisje goed hoor.. vind ook dat er een wens mag zijn, zolang je ook maar blij bent als het toch het andere geslacht is X Princess war spannend meid! Hoop dat deze poging mag slagen! Hier een gevoel dat mijn ongesteldheid er aan komt.. lage rugpijn en niet zo in me humeur haha.. het is vandaag 3 weken geleden vd curettage, dus als ik kijk naar mijn cyclus daarvoor zou ik t weekend ongesteld moeten worden.. Maar ja..we zullen het zien. Wie weet is het een innesteling want ik denk dat ik vorige week ergens mijn ei heb gehad en we hebben veel geknuffeld.
@Marieke, gezellig lekker lang kletsen aan de foon. Moet je ook bijhouden . Jullie tijd vult zich de komende tijd gewoon met klussen op verschillende wijze. Wel lekker dat jullie zo om de week een vrij weekend hebben. Een huis heeft altijd nog wel iets wat gedaan moet worden. Zijn het echt grote klussen of van die kleine dingen "die wel een keer komen" en wat dan stiekem een hele lijst wordt . Wat gaaf op kraambezoek bij een tweeling. Ik vind dat zo mooi die meerlingen, altijd net nog even dat beetje extra wat het bijzonder maakt ten opzichte van een eenling. Hoe oud zijn de ukkies? Zijn ze op redelijke zw termijn geboren? Gaaf hoor, veel knuffel plezier. Ik ga nog even de laatste dingetje doen hier en dan het huis weer uit, hopelijk voor een heel goed doel.
@Anneke, net toen ik postte zag ik jou bericht wat je in die tussentijd getypt had. Klinkt als een super geslaagd weekend Maastricht, leuk! Leuk dat papa met dochterlief is gaan zwemmen en fijn dat het goed gegaan is met papa , al had ik niet anders verwacht. Als je je twijfels had gehad had je ze vast geen weekend alleen gelaten, Ik snap dat je niet zo in je hum bent, nog maar kort geleden je curettage gehad en dan nu de symptomen van naderende menstruatie. Dan wordt je weer even met je neus op de feiten gedrukt, sterkte en knuffel
@Anneke, een dikke knuffel want weet hoe het voelt. Een naderende ongi is niet leuk Wat fijn dat Maastricht gezellig was. En natuurlijk hebben manlief en dochter het leuk gehad samen @Mir, de tweeling is met 34 weken int ziekenhuis geboren op 13nov. Ze mocht na 3 weken naar huis en doen het heel goed ik ben erg benieuwd. De klussen in huis zijn vooral kleintjes, die zich idd in rap tempo opstapelen. Het vorige vrije weekend hebben we veel in huis gedaan. Dus hadden we afgelopen weekend echt verdient Gescheiden zijn met kinderen heeft twee kanten. Aan de ene kant mis je je kind als hij bij de andere ouder is, ondanks dat je weet dat het daar goed gaat en iedereen blij is. En aan de andere kant is het ook heel lekker als je een weekendje voor jezelf hebt. Tis een dubbel gevoel. Manlief heeft zijn zoon in hetzelfde weekend als ik de mijne. Dus de jongens zijn ook altijd samen, dit is druk maar gezellig zou het niet anders willen
Goedenavond / morgen; Zo Marieke, een nieuwe dag, hopelijk voel je je wat beter. Vandaag mag je heerlijk knuffelen met de twee kleintjes van je vriendin. Zo leuk. Mooi dat ze tot 34 weken zwangerschap heeft gehaald, in ieder geval nog een redelijke termijn qua ontwikkeling van de kindjes. Lekker dat jullie al aardig wat klusjes in huis hebben kunnen wegstrepen. Zo te lezen is er goed contact met de vader van je zoon en loopt het allemaal wel . Fijn als dat goed is, heel belangrijk voor het kind. Handig gepland om dan in het weekend dat jou kind er is ook zijn zoon komt, kunnen ze leuk samen spelen. Wat je schrijft over missen lijkt me wel heel normaal, liefst wil je je kind altijd bij je hebben en is dit niet hoe je het bedacht had toen jullie voor een kindje gingen. Nu het dan zo is probeer je toch het beste van te maken.
Goeiemorgen dames, Op een hobbeltje na (mijn oppaskindje zou om 7:15 komen en die kwam gewoon niet...) is mijn dag goed begonnen om 10:00 mag ik gaan iniminie baby knuffelen en een flesje geven, dus ik ben happy. Heb ook goed geslapen, haha ik lag er om 19:50 in. Zoonlief is in mijn armen in slaap gevallen (aaaaaawwww lief) en die heb ik om 20:30 naar zijn eigen bed gebracht. Ik werd om 22:45 even wakker toen manlief thuis kwam, we hebben nog even geknuffeld en toen heb ik een x doorgeslapen tot 6:30. Dus we kunnen er weer tegen aan deze ochtend @Mir, het contact tussen mij en mijn ex gaat idd heel goed. Wij zetten onze zoon eerst, en dat gaat (tot nu toe) altijd goed dat geeft veel rust. Deze situatie is zo ideaal als mogelijk is bij een gescheiden stel. Natuurlijk kies je hier niet voor, maar dit is een goede oplossing in een vervelende situatie. En zoonlief weet niet meer beter, het gaat al zo sinds december 2012.
Goeiemorgen meiden Fijn zeg Marieke dat je ze goed geslapen hebt! Heerlijk. Goed dat jij en je ex zo goed uit elkaar zijn gegaan en dat iedereen gelukkig is. Scheiden is nooit leuk en makkelijk, maar voor een kind belangrijk dat je als ouders dan goed met elkaar om blijft gaan.. Veel plezier met tweeling knuffelen..Heerlijk dat het goed met ze gaat! Zo genieten weer kleine frummeltjes! Onze dochter is een heel goede slaper.. dat is zo fijn. Ze ligt er tussen 19.30 en 20 in en wordt wakker tussen 8 en 9.. nu is ze ook net wakker en ligt ze heerlijk te spelen en kletsen in bed met haar knuffels..
@Anneke, fijn dat je dochter zo goed slaapt dat deed zoonlief ook toen hij nog niet naar school hoefde. Nu is het tussen 19:00 - 19:30 erin en rondom 7:00 er weer uit. Maar dat gaat best goed, meestal... soms iets minder haha.
Ja Marieke het scheelt idd dat wij in de ochtend geen haast hebben en niks moeten.. Gelukkig duurt het nog ruim 2,5 jaar voordat onze dochter naar school gaat.. Maar het is ook gewoon een avond kind..
Ff een snel bericht.. 18 november ben ik gecuretteerd. Op 27 december omo witte test. 24 november weer voor het eerst gevreeën, daarna nog een keer of 6 tot 5 december. Ik denk dat ik tussen 30 november en 2 december mijn ei heb gehad. Heb weer vage klachten, hoofdpijn, lage rugpijn en gevoelige /jeukende tepels. Had nog een kv2v5 liggen en jullie raden het al.. Na 5 min een heel licht tuurstreepje.. kan nog niet heeel blij zijn, morgen met ochtendurine testen en dan na weekend cb.. zou het echt zo zijn? Kan het al? Pff wil mezelf niet gek maken, mezelf niet teleurstellen maar wat zou dit mooi zijn...
En daar was ik weer; @Anneke; even een snel berichtje schreef je al, en wat voor één!! Jeetje, wat zal dat gek zijn als je dan een streepje op ziet lichten. Lastig, want het kan alle kanten op. Zou natuurlijk geweldig zijn als het de positieve kant op, en ja onmogelijk is het zeker niet. Heb vaker gehoord dat men in de cyclus na een curettage al weer zwanger waren. Je hebt dan echt toevallig op het juiste moment gevreeën. Je heb geen menstruatie gehad na curettage meer neem ik aan? Ik heb nog nooit een zw schapstest gedaan maar had is gehoord dat het binnen bepaalde tijd er moet staan omdat het anders een indroogstreepje is, is die termijn langer dan 5 minuten. Valt 5 minuten binnen de tijd waarop het afgelezen moet worden? Maar ja, een streepje en klachten .. het lijkt er erg op. Ik las hoe lang je dochter slaapt, ongelooflijk wat een luxe tijden zeg. Wat lijkt me dat heerlijk. Wordt nog wat als ze naar school moet, moet je haar wakker gaan maken. Hoop dat ons eventuele kindje de slaapgenen van vl heeft en niet de mijne, daar zit een afwijking in, haha. Hoop niet mijn zus achterna te gaan met 3,5 jaar gebroken nachten bij de eerste, en daarna nr 2 met 3 jaar gebroken nachten @Marieke, top dat de dag goed begon. dan is die kleine hobbel ook makkelijker te nemen hè. Je hebt ook flink wat uurtjes geslapen, je zal het echt nodig hebben gehad. En hoe rustgevend kan het zijn met je zoon die in je armen in slaap viel, heerlijk. Kwam het kindje later alsnog of is hij / zij weggebleven zonder bericht? Super om te lezen dat het contact met ex zo goed loopt, fantastisch voor de kleine man. Ook met je nieuwe vriend klikt het goed en jij met je stiefzoontje? Zijn toch altijd spannende dingen als je een relatie in stapt terwijl je al een kindje hebt. Maar ook daarin scheelt het heel veel hoe de band tussen de exen is, als daar wrijving is, is kan dat ook een stuk lastiger gaan omdat de ex dan uitdraagt het er niet mee eens te zijn wat een kind zonder problemen aanvoelt. Zo, ik ben op beide topics weer bij, slaap lekker
Wat een rust zeg hier! Allemaal aan het aftellen . Ik kan niet wachten tot het kerst is! Ik wil graag even jullie mening: 1 januari aanstaande ben ik 1 jaar in dienst bij mijn werkgever. Deze week heb ik te horen gekregen dat ze mijn contract willen verlengen voor onbepaalde tijd. Ze bieden me dus een vast contract aan. Ik ben natuurlijk super blij hiermee maar aan de andere kant voel ik me ook een klein beetje schuldig. Natuurlijk weet mijn werkgever niet dat de planning is om aanstaande kerst te gaan proberen om zwanger te worden. Het voelt nu een beetje dubbel als jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik werk in een kleine organisatie en de band met de werkgever is goed. Wat is jullie mening hier over?
Ik zou lekker me mond houden op dit moment is werk hebben en een vast contract zeldzaam dus met beide handen aanpakken . Jij hoeft je baas niet te vertellen dat je kinderwens hebt .
Even terug op zwanger worden , afgelopen weekend eisprong gehad maar we hebben niet echt geklust zeg maar dus hier denk ik ook echt tot jan te moeten wachten tot er echt geklust kan worden of zelfs feb 😟
Goedemorgen, @Lief87 , gefeliciteerd met je aanstelling, super goed in deze tijd. Ik snap heel goed je dilemma omdat je zo een goede klik hebt met je werkgever. Ik ben altijd van eerlijk duurt het langst, maar na ervaren te hebben dat werknemers toch aan hun eigen belang denken heb ik dat wel afgeleerd. Ik zou het dus niet zeggen. Dan neem je nu misschien een risico m.b.t je baan waardoor heel je toekomst onzekerder wordt. En jullie gaan nog beginnen, je bent niet al zwanger dan zou het misschien nog iets anders liggen. Maar voor zelfde geld duurt het nog een tijdje voor het echt zover is. Ervan uit gaande dat de 87 in je naam je geboorte jaar is kan hij ook verwachten dat het een keer komen gaat. @Thea, Januari is het gelukkig al snel toch. Hebben jullie deze ronde bewust soort van overgeslagen. Gezien je wel precies weet je eisprong gehad te hebben.
@Thea23 en Mir78: Nou inderdaad, heb best een tijdje zitten googelen en mijn ouders, vriend en beste vriendin om meningen gevraagd. Iedereen is het er inderdaad over eens dat ik gewoon moet gaan tekenen. Klopt inderdaad dat je wanneer puntje bij paaltje komt je altijd een nummertje als werknemer zal zijn waarschijnlijk. Een vast contract in deze tijd is speciaal en daarom ben ik ook super blij. We gaan mooi voor zon klein wondertje over 2 weken en dan zien we het wel. Het kan inderdaad nog zo maar jaren duren en dan ben ik gek als ik dat contract niet teken . Dankjewel voor jullie meningen @Thea Januari is inderdaad al heel snel. Wat is de reden waarom jullie niet geklust hebben terwijl de eisprong was? Of dus echt niet bewust mee bezig?
@Lief87 ; goed dat je het voor jezelf even bij wat mensen hebt neergelegd voor hun mening. En ook fijn dat ze allemaal hetzelfde zijn. Teken vol trots je contract en komt tijd komt raad. Wist jou moeder al dat jullie voor een kindje wilde gaan of heb je het nu verteld doordat je advies nodig had? Ik wil niet vertellen dat we er mee bezig gaan, maar moet nu maandag naar huisarts voor een ingreep en meteen dan het spiraal eruit. Dus een lange afspraak, ik heb haar maar gezegd dat ze een boekje mee moest nemen voor tijdens het wachten omdat de ingreep wel even kan duren. Heel verbaasd was ze omdat ze wel beetje weet hoe lang dingen kunnen duren, en nu dus zoiets had van huh, waarom zo lang. Heb maar gezegd dat het heel precies werk is en hij er meer tijd voor heeft ingepland omdat dezelfde ingreep vorige week niet goed genoeg gedaan. # ik hou zo niet van liegen / geheimen, pff
Ik weet waneer ei sprong is maar niet bewust ermee aan de slag gegaan ik moe en vriend lief moe wel gevreeën enzo maar niet echt ermee bezig geweest 😍 dat komt volgende maand wel hahahahha 👍 nig even dames en dan kunnen we de rondes gaan tellen 😵 en hopelijk snel de een naar de ander op roze ❤️