Januari; ready, set..ff wachten....GO!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MoniqueA, 30 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    @Mir, mijn oppaskindje is gisterochtend helemaal niet meer geweest. Ze is ook niet door haar ouders afgemeld. Dus ik heb tegen 8:35 een bericht gestuurd dat ik me afvroeg waarom ze niet is kwam, en ook niet is afgemeld en dat ik de uren heb opgeschreven. Een paar uur later kwam het bericht dat vader zich had verslapen, zijn telefoon was leeg en hij kon mijn nummer niet vinden. Dus dat ik idd de uren maar moest schrijven. Ik heb het kind en de vader vandaag weer gezien en heb netjes excuus gekregen. Dus dat is ook weer opgelost.
    Ons samengestelde gezin doet het heel goed samen. De jongens onderling. Ik met mijn stiefzoontje en mijn nieuwe man met mijn zoon. We hebben onwijs geluk gehad dat iedereen het zo goed met elkaar kan vinden.

Ik zie dat je spiraal er maandag uit mag! Spannend!!! :D

@Anneke, spannend joh!! Heb je alweer getest? :)

@Lief, ik sluit me aan bij de dames, gewoon je mond houden. Vind het een goede actie dat je het contract gaat tekenen (of al getekend hebt).

@Thea, welkom terug :)

2. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Reageer straks wat langer.
    Lief ik zou idd ook gewoon tekenen.. voor hetzelfde geld duurt het even voordat je zwanger bent..
    Ik net nog een test gedaan, helaas streepje is veel lichter. Morgen voor de zekerheid bloed prikken bij huisarts, maar denk dus toch niet dat het raak is, al blijf ik die test van gister wel raar vinden.
    Zo eerst ff mijn dochter op bed leggen en dan reageer ik op de rest..

3. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @marieke haha dank je wel ! @ Anneke dat is afwachten dus hoe nu verder pfffff zenuwslopend

4. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    @Thea, ook heel goed om niet het gevoel hebben te moeten, en er plezier in te houden.. en wie weet was het genoeg , er hoeft er maar 1 te zijn ;)

Nog even en dan voor het eggie inderdaad, gaan we tellen , nod bij houden etc. Waarschijnlijk komen er dan wel weer vragen van mijn kant, ben er nog niet helemaal in thuis. Al hoop ik dat ook niet te veel te woorden want dat zou inhouden dat ik heel lang bezig zou zijn om zwanger te worden. Ik heb toch gisteren ovu-testen besteld, kon het niet laten.

@Marieke, mannen... zijn vrouw had vast het nummer wel. ;) Wel herkenbaar die verhalen van toen ik in de kinderopvang werkte. Netjes en terecht dat de uren wel gewoon geschreven worden en daar geen probleem van wordt gemaakt. Super dat jullie gezin zo goed loopt, scheel ook een hoop dat de kids nog jong zijn en dan veel makkelijker zijn wat dat aangaat. En als ook nog met ex zoals bij jullie alles goed loopt en er vandaar geen negatieve klanken richting het kind gaan dan loopt het allemaal al snel een stuk makkelijker. En jaaaa, maandag is het zover. Erg spannend. Weer vier dagen extra om een cyclus te gaan proberen ontdekken. Ik heb ook ovu -testen besteld, kon het toch niet laten. :)

@Anneke, wat balen dat nu de test weer lichter is. Maar bij zw testen maakt het toch best een hoop uit welk moment van de dag je test en wat je allemaal gedronken hebt ( hoeveelheid) . Fijn dat je morgen bij huisarts terecht kan, dan weet je precies waar je aan toe bent.

5. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Hoi allemaal!

Ook wij willen ervoor gaan! Eind deze maand is mijn pil strip op en dat zal de laatste zijn :)

Is allemaal nieuw voor ons en suuuuper spannend maar ik ben er helemaal enthousiast en hyper door! Ik lees dus graag met jullie mee :)

6. mappel

mappel Niet meer actief

Lieve dames,

Ik wens jullie heel veel geluk en plezier bij jullie kinderwens.

Zoals ik in het begin al aangegeven heb twijfel ik. Voor mezelf heb ik nu de keuze gemaakt om er niet voor te gaan. De wens is er enorm, daar ligt het niet aan. De afgelopen week zijn wij in een achtbaan van emoties terecht gekomen, ik kan het er voorlopig niet bij hebben.

Als ik voor een kindje wil gaan, dan met de volle 100%♥. Ik wil Elke dag genieten, liedjes zingen, buik masseren, de rust in willen gaan maar bovenal genieten van elke dag dat er een mensje in mij groeit. En aangezien ik nu in onrust verkeer, wil ik dit niet op de baby overbrengen.

Ik wens jullie oprecht heel veel succes en een prachtige zwangerschap toe♡♡

7. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Goedemorgen,

@ Naomi2014, welkom bij de club, gezellig dat je je bij ons aansluit. Voor jullie ook een spannend 2015 :)

@Mappel ; Het klinkt heftig / emotioneel je berichtje. Ik hoop dat er geen ernstige dingen zijn bij jullie. Je keuze lijkt voor nu zeker de beste, als er al van alles speelt kan je niet genieten van een zwangerschap en de aandacht aan de kids geven die ze verdienen. Geniet van de kleine meid die nu in jullie midden is, het gaat al snel allemaal. Knuffel voor jou, Sterkte en succes voor de toekomst.

8. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    @Naomi, welkom :) We gaan met zn allen een vruchtbaar 2015 tegemoet ;)

@mappel, dikke knuffel.

9. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    @ Mappel: Dat klinkt niet zo goed zeg... Heel veel sterkte! *Knuf*
    @ Namoi: Welkom! Spannend he allemaal!
    @Mir78: Klopt nog eventjes! Ik ben de dagen aan het tellen stom he.. Waarschijnlijk komen er dan van mijn kant ook nog wel vragen want ook ik ben er nog niet helemaal in thuis volgens mij. Heb wel alles klaar, de app is geïnstalleerd, testen in huis, vitaal zwanger al 2,5 weken aan het slikken haha. En ondertussen maar dagen aftellen. hihi.

Klopt mijn ouders weten dat we de pil laten staan en gaan voor een wondertje. Ik kon dit helaas niet aan mijn moeder verborgen houden haha.

Bedankt voor jullie tips betreffende het vaste contract. Ik ga lekker tekenen!

Vind het leuk om elkaar zo op de hoogte te houden en januari zal een leuke maand worden want het is allemaal nieuw voor ons. Ik ben nu al aan het rekenen wanneer ik voor het eerst zou kunnen testen haha.

10. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Ookal heb ik er 3 dit word ons eerste geplande kindje dus ook nieuw en spannend aan deze kant @ mappel als de tijd rijp is voor jullie weet je dat gouw genoeg ... @ Naomi welkom en gezellig op naar vruchtbaar 2015

11. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Ps laatste 2 dagen een vreselijke ijzer smaak in m'n mond pff begin me er behoorlijk aan te irriteren 😓

12. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Ik word gillend gek van de klachten hierzo. Opvliegers. Kramp. Moe. Hoofdpijn. Snel geirriteerd. En ehm tijdens het klussen de laatste keer (ging vrij diep) het gevoel dat er iets in de weg zat. Het was meteen pijnlijk. Kan je baarmoeder zich verplaatsen zodat die omhoog komt ofzo? Ik weet het niet hoor. Maar het voelde echt alsof ik opeens minder diep was. En een andere x leek het alsof er een uitstulpsel aan het randje zat. Maar er was dus niks te zien... ff volhouden tot mijn NOD op 21dec.

13. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Hier volgend weekend nod 😵 zullen eens kijken wat de aankomende week gaat brengen en anders een leuk kerst kadootje voor onder de boom 😂

14. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo samen,

Graag zou ik me toevoegen aan jullie clubje buiten dat ik in een privé clubje zit!
    Ik ben 26 jaar, bijna 9 jaar met mijn vriend en samenwondend!
    14-10 heb ik een MK gehad. Intussen gelukkig al ongesteld geweest.
    Morgen is mijn NOD.

Ik sluit me hier graag bij jullie aan, dan heb ik iets meer "om handen"..

Daarbij hebben we ook hier allemaal dezelfde wens!

Groetjes!

15. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @blijIke welkom! ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie en dan 9 maanden daarna een heerlijk wondertje mogen vasthouden.

dat iets om handen willen hebben ken ik maar al te goed.
    ik had daar heel erg last van toen ik de 2 ling verloor ..

hopelijk kan je het voor jezelf een plekje geven ( vergeten doe je nooit )

kan niet wachten op 2015

16. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hee Thea,

Dankjewel!
    Een plekje geven heb ik gedaan hoor. Moet eerlijk zeggen dat ik er positief in sta en er nuchter onder ben, en ben geweest!
    Ik ben in maart gestopt met de pil. In augustus zijn we er eigenlijk pas echt mee aan de slag gegaan, ben toen ook gelijk zwanger geworden. Helaas mocht dit het niet zijn, maar ik zie er naar uit dat het de volgende keer, ALS die keer mag komen.. Goed mag gaan!

Ik zie ernaar uit, en blijf positief!

Een tweeling, oei! Hoever was je?

Groetjes

17. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Er is weer lekker gekletst, en we hebben weer een nieuwe in ons midden zag ik, leuk!

@BlijeIk welkom!! Prima toch om bij meerdere te schrijven, dat doen de meeste op het forum volgens mij wel, meerdere mensen meerdere tips etc. Wat naar dat je al een MK hebt moeten meemaken, hopelijk gaat het volgende keer allemaal goed. Succes!

@Marieke; Joh, het lijkt wel heel erg of je al zwanger bent, herken je symptomen ook van de vorige keer dat je zwanger was? Nog een weekje en dan weet je hopelijk iets meer, en anders begint het testen. Spannende week nog.

@Thea, vervelend die ijzersmaak, heb ook geen idee wat het zou kunnen zijn. Kan veel verschillende dingen beteken dacht ik. Anders even met de huisarts overleggen maandag, daar zijn tenslotte voor. Alle drie je kids cadeautjes, dat is nog eens bijzonder. Was dat ondanks ac gebruik? Want dan zijn jullie een goed vruchtbare combi. :)

Heftig dat jullie een tweeling hebben verloren, lijkt me het ergste wat je mee kan maken.

18. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leuk Mir dat je me zo welkom heet! Haha..
    Altijd fijn om op deze manier binnen te vallen! :)

Nog niet ongesteld geworden vandaag..
    Komt misschien nog. Hoop natuurlijk van niet!

Met hoeveel personen zijn jullie in dit clubje?

Liefs!

19. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Goedenavond meiden,

Allemaal lekker weekend gehad. Hier prima, vandaag nog leuke wandeling gemaakt. Wij doen aan geocachen en dan kom je in mooie omgevingen terecht.

@BlijeIk ; Wanneer was je NOD , jij bent afwachtende dus of het deze maand al raak is. We zijn denk nu met 7 die de laatste tijd hebben geschreven, aantal die in het begin schreven heb ik al tijdje niks van gelezen.

20. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedeavond meiden,

Vandaag is mijn NOD!

Hier een lekker gezellig druk weekendje gehad!
    Feestje gehad, en gewerkt..

7 meiden, lekker toch? Zo kun je het allemaal een beetje bijhouden..

Zijn hier meerdere mensen die een MK hebben gehad?

Liefs

Deel Deze Pagina