@BlijeIk, oh spannend, zal voor je duimen voor een posi test. Hoe lang zijn jullie al bezig ( misschien had je het al geschreven hoor maar lastig alles terug lezen) . Ik heb, gelukkig, geen ervaring met een miskraam, lijkt me best pittig. Hoop het niet mee te gaan maken. Zie dat bij jou nog vrij kort geleden is, kan je het beetje een plekje geven, was je al ver op weg? Groepje is nu nog goed overzichtelijk, kunnen nog wel een paar bij maar als het er te veel worden mis je op gegeven moment allerlei berichten waardoor niet overzichtelijk meer is. Even kijken met elkaar wanneer het er genoeg zijn.
Goedemorgen dames! Welkom Blijeikke! Leuk nieuwe mensen erbij . Ik ben vandaag ong. geworden. Dit zou volgens de app eigenlijk donderdag moeten zijn maarrr.. nu is de vruchtperiode klusperiode ook naar voren geschoven en laat dit nu precies vallen op de dagen dat ik en m'n kerel op wintersport zijn. Tenminste als ik een beetje op app kan bouwen. Ik heb nog nooit te maken gehad met een MK maar dat lijkt me echt verschrikkelijk... Wij gaan voor ons eerste wondertje dus alles is nog nieuw en spannend . Hoe gaat iedereen kerst vieren? Gezellig met familie? Wij doen zelf kerstavond met mijn familie cadeautjes (lootjes getrokken) en 1e kerstdag mijn familie en 2e kerstdag bij de schoonfamilie. Mijn vriend zei al tegen me dit weekend: zou toch wel wat zijn he dat er misschien volgend jaar kerstmis zon klein hummeltje van ons bij is. We moeten maar niet te veel hopen maar het gaat van zelf haha!
Heey meiden, Ik ben even een paar dagen afwezig geweest.. Ik had het even moeilijk. Gister eigenlijk NOD, maar nog niet ongesteld(uitgaande van cylcus van 26 dagen voor mijn ma). Vandaag nog test gedaan, maar negatief.. Hoop gewoon snel ongesteld te worden, zodat we echt verder kunnen. Thea en Marieke spannend meiden tot jullie NOD.. Blije Ik, is het lang geleden van MK? Ik ben 18 november gecuretteerd, morgen 4 weken geleden..
Lief, wat balen dat je nu al ongi bent.. Een korte cyclus dus! Heb je dat vaker gehad, of altijd stipt? Hier kerstavond met de schoonfamilie een dobbelspel en gourmetten (doen we iedere jaar) en 1e kerstdag gezellig met z'n 3tjes, 2e kerstdag is mijn neefje jarig, dus dan gaan we naar mijn zus en eten we altijd daar met ze allen!
Spannend zeker weten zullen zien wat deze maand ons brengt ! Morgen even uitgebreid bericht , voor nu slaap lekker
Hallo Meiden, Ready, set go.... de weg is vrij, vandaag is mijn spiraal verwijderd. De laatste barricade is weg. Wij vieren 1ste kerst met gezin van mijn kant, 2de kerst gaan we met broer en z'n vriendin van vl zijn kant wat leuks doen en eten we bij hun, en 3de kerstdag wordt nu met het hele gezin van vl zijn kant gedaan. Normaal is dat altijd 2de maar andere broer en vrouw van vl wilden ergens heen op 2de kerstdag dus is het doorgeschoven. Wordt een gezellige tijd, ik hoe er zo van die kerstdagen. Anneke, jij weet dus altijd waar je 2de kerstdag bent, . Ik weet dat je het niet voor het zeggen heb maar lijkt me toch minst prettig om op kerst jarig te zijn. Heeft hij altijd wel genoeg animo voor zijn verjaardag of ook veel mensen die niet komen omdat het kerst is en andere "verplichtingen" hebben? @Lief87 ; Wat balen van je menstruatie, vooral omdat je cyclusduur weer anders is. Wel een gunstige tijd nu voor de klusperiode, dat wordt een actieve vakantie Wat lief hoe vl denkt, wij hier stiekem ook wel hoor, dat we dat soort dingen zeggen. @Anneke, Balen dat je even een dipje had, maar is heel begrijpelijk. Het is nog maar kort, en daarnaast wil je, logisch, graag weer zwanger worden maar hebt nu geen idee van je cyclus. Zoiets meemaken gooit je hormonen overhoop maar ook zelf moet je het allemaal maar net een plekje kunnen geven. Je mag altijd spuien hier hoor, sterkte @Thea; das niet niks met 11 weken nog, dan ben je net beetje aan het idee gewend lijkt me dat je twee ukkies verwacht en opeens is alles weer over. Een miskraam heeft sowieso veel impact ongeacht de termijn. Tot later weer, de hoogste tijd nu voor een tukkie.
Klopt mir. Kerst is voor ons nooit een verrassing haha. Nee, mijn zus had t ook liever anders gehad. Je doet er alleen zo weinig aan.. Ooh spannend dat je spiraal is verwijderd, hopelijk gauw ongesteld en dan er echt voor gaan! Heftig thea met 11 weken... Lief.. kijk dat wordt een sportieve vakantie!
@Anneke: Na pil stop na 2 dagen ontrekkingsbloeding gehad en toen een cyclus van 28 dagen en nu dus 25 dagen. Dus het valt wel mee. Ben alleen wel raar ongesteld sinds stop pil, maar goed dat zal er allemaal wel bij horen . Ik ben allang blij dat we eindelijk volgende week met ronde 1 kunnen beginnen! Hihi. @Mir Woehoeeee super!! Succes voor jullie!! Leuk zeg wat iedereen gaat doen met de feestdagen. Het is altijd een gezellige periode vindt ik. En voor ons na de kerst heerlijk nog een weekje skiën ( en klussen ) hahaha wat raar om zo openbaar te zeggen . Inderdaad voor jou dat je snel ongi wordt dat jullie kunnen beginnen! Duimen!
Goedemiddag meiden, Vanmorgen was er weer een kijker voor ons huis, nu vol ongeduld aan het wachten op een berichtje van de makelaar met een indruk die ze hebben van de betreffende persoon en hoe de reactie op de woning was. @Anneke ; Inderdaad spannend, benieuwd wanneer het eerste doorbreekt. Je heb het absoluut niet voor het zeggen, vind het elke keer weer een wonder en iedereen die een kleine mag krijgen mag in zijn handen knijpen vind ik altijd. Mensen denken er soms zo makkelijk over. Kreeg laatst ook weer een opmerking, we hadden het over leeftijd, kinderen etc. De conclusie van de betreffende persoon was dat het tijd werd dat ik kinderen ging nemen... Wat betreft de tijd heb je het niet voor het zeggen, ik zou ook graag al jaren eerder mama zijn geweest maar zo is het niet gelopen .... en dan dat nemen. Duidelijk dat ze geen idee hebben waar ze het over hebben en (gelukkig voor hun) in hun omgeving geen ellende hebben meegemaakt mbt. miskramen en kindjes die komen te overlijden, anders zouden ze dat nooit hebben gezegd. Ik hoop dat je bruinverlies het begin is van een goede cyclus Anneke, dan heb je in ieder geval de bevestiging dat je lijf weer wat op orde is! @Lief87; Bedankt, hopelijk hebben we snel het succes wat je wenst. Jij heb inderdaad vrij korte cyclussen, maar dat is alleen maar fijn als er regelmaat in zit want eerder is er dan weer een nieuwe kans. Zeker leuk te lezen over de kerst en ieders plannen, ik vind het zo een leuke tijd, kerst en oud en nieuw is echt mijn ding. En deze toch wel extra bijzonder, de eerste kerst en oud en nieuw die vl en ik samen vieren. Ja, ja, we zijn vlot met onze wens tot uitvoering te brengen. Ik ben aan het kijken voor siervuurwerk maar wil sowieso een vuurpijl hebben waar je een wens op kan zetten.
Goedeavond dames, MK was 14-10. Het is een raar verhaal.. Maaaar.. 1e echo was 29-9.. Leeg vruchtzakje. Spraken van een Missed Abortion. 2de echo ineens wel een vruchtje te zien, maar gewn hartje. 3de echo zou de week erna zijn maar kreeg de zondag daarvoor bloedingen. Die dag nog naar de VK gemogen, het was niet goed. Toen is het eigenlijk heel snel gegaan, dinsdag kwam het "af".. Erge pijn vooraf gehad, ECHT niet prettig. Ik zou 10 weken ongeveer zijn, vruchtje was niet verder gegroeid dan 6 weken zo ongeveer. Ik ben er erg nuchter onder gebleven en heb weinig verdriet gehad. Klinkt misschien egoïstisch, maar we waren er pas mee bezig. Toch hoop ik dit NOOIT meer mee te maken, gun ik niemand. Ik ben tot op heden nog niet ongesteld. Al zeker 1,5 week het gevoel dat ik een band om m'n middel heb.. Lage rugpijn.. Sinds enkele dagen misselijk met vlagen, last van mijn ogen, moe.. Rond de 26ste een redelijk positieve ovulatietest gedaan.. Toen veel gaan klussen. Een week na het klussen ovulatietest negatief. Nu nog niet ongesteld, ovulatietest vandaag tegen het positieve aan.. Ik moet dit alles eventjes loslaten, en ff rust nemen in deze gadachtes. Want een zwangerschapstest is nog negatief. Bij de uiterst gevoelige van Zwanger en Kids een heeeeel licht streepje. Maar daar heb ik veel slechte dingen over vernomen. Dusja, ik zit een beetje met dit dilemma, en wil daarom proberen ff wat afstand te doen van dit forum, hoe moeilijk het ook voor me is! Vrijdag misschien weer eens testen. Ik hou jullie op de hoogte.. Dankjewel voor jullie fijne welkomstgroet naar mij! Liefs!
Goede morgen dames ! Nog een paar dagen tot test dag en is het niks dan op naar volgende ronde ( denk dat deze maand niks is hoor) nergens last van of watdan ook mja ) vandaag lekker dagje vrij lekker met de kindjes vandaag , morgen alleen een ochten en ben nog aan het twijfelen over vrijdag of ik ga werken of niet 😓 iedergeval wel kerstborrel morgen avond das ook wel weer gezellig , aanstaande zaterdag naar Almere Primarkt en zondag met m'n oudste (11) naar de bios of naar de nieuwe anie of naar mees Kees op de planken. Dus de dagen staan vol gepland 😆😆 o ja zaterdag gourmetten
Nou gister goede hoop, maar helaas nog niks.. Thea heb je een leuke dag gehad? Ik ben vandaag een hele leuke kerst stal gekocht voor onder de boom. Helemaal happy! Ook zijn mijn dochter en ik naar de kapper geweest. Lekker als je zelf kunt kiezen of je vrijdag gaat werken.! Spannend blijeik.. goed dat je de keus maakt om even wat afstand te nemen. Ik hoop je hier binnenkort terug te zien met goed nieuws!
@mir als het goed voelt waarom dan lang wachten! Ik wist helemaal niet dat er vuurpijlen bestaan waar je een wens op kan zetten..waar vind je zoiets?
Leuk vuurpijlen met tekst haha! Waar kun je die halen? Blijeikke hopelijk tot snel! Anneke en Thea: geen bloed is goed toch?? Wat leuk een kerststal hihi. Vond dat als kind vroeger ook altijd zo leuk. Nu ik Al een paar jaar op me zelf woon heb ik een strakke boom met witte associeren wat goed past in ons interieur haha.
Goedenavond allen; Gezellig weer wat reacties erbij. Ik vanmorgen wakker geworden met mega buikpijn en niet lekker. Gister hoorde ik dat er een griepvirus heerst dus dacht dat ik als gelukkige was uitgekozen. Echter vanmiddag wist ik beter. Ik heb nu al, nog geen 48 uur na verwijderen van spiraal een menstruatie. Laatste wat ik verwacht had eigenlijk, nu zien hoe lang het aan gaat houden. Leuk jullie reacties op de vuurpijl, ik heb hem in ieder geval in de folder zien staan van intra tuin, maar gooi hem maar eens in google. Weet niet waar jullie allemaal vandaan komen. Het heet een wenspijl, gaan 35 meter hoog, kosten rond de 7 a 8 euro waarvan 1 euro ook nog naar het goede doel gaat van Stichting Doe een wens voor ernstig /chronisch zieke kinderen. Dus twee vliegen ( wensen) in één klap. @BlijeIk, heftig verhaal meis van je MA, dat gun je inderdaad niemand. Denk dat het ook best wel meer impact kan hebben als men denkt. Ik hoop dat je door even wat afstand te nemen van hier wat tot rust komt, en wens je in ieder geval weer eens terug te zien met goed nieuws, sterkte. @Thea; ook al verwacht je niks, toch is het spannend. En mocht het niks zijn is de teleurstelling ( misschien ) iets kleiner. Je hebt gezellige dagen voor de boeg. Sterkte bij de Primark op zaterdag met . Jij kan zelf bepalen wanneer je werkt, dat is luxe! Wij gaan morgenavond naar theater naar optreden van Slagerij van Kampen, ben benieuwd of ik het nog net zo leuk vindt als 15 jaar terug @Anneke; Je hebt wel gelijk met wat je zegt, over goed voelen. Maar soms ben ik "bang" voor negatieve reacties. Dat is echt wel een lastige les nog steeds voor me het hoofdstuk: maling hebben aan wat andere vinden. Lekker met dochter en zelf naar de kapper en een kerststal kopen, een echte ouderwetse of één 2014 moderne, wel gekeken of kindeke nog in de kribbe lag... las dat ze volop worden gestolen ...tja je zal m maar nodig hebben
Ik ben zzp er dus heb dat geluk inderdaad mja daar tegenover staat dat ik wel 24 uur per dag bereikbaar moet zijn voor werkgevers en werknemers 😓 maar al om al mega leuk om te doen.. Vandaag toch maar gewerkt in de ochtend was wel eventjes lekker op kantoor aangezien dochter en zoon lief aan het spoken waren vannacht en het kloten waren vanochtend 😂rustig wakker worden op kantoor zeg maar ... Enigste waar ik nu last van heb is nogsteeds die vieze ijzer smaak en vreselijke vermoeidheid en kan op het moment vet eten niet verdragen zelf Mac niet wat ik normaal heerlijk vind mja kan ook iets anders zijn natuurlijk .. Spannende dagen ( toch stiekum wel ) maar heb me erop voorbereid dat er niks is en dat is ook noet erg dan gaan we in jan gewoon van start ! @ mir dat is dan al snel of niet? Kan je dan ook gaan tellen of moet je eerst maandje kijken wat cyclus doet ? Mja ik hoop voor iedereen een wolkje van een baby 2015❤️😍
Hoi meiden En lekker gewinkeld thea? Spannend hoor.. Helaas zeggen de kwaaltjes niet altijd alles.. maar wat zou het leuk zijn! Mir hoe was het optreden. Nog steeds zo genoten? Ik ben vannacht ongesteld geworden.. nog nooit zo blij geweest haha. Gewoon een opluchting dat het goed zit. Nu echt op naar een zwangerschap en hopelijk baby in 2015.