Bovenaan het onderwerp kun je onderwerptools aanklikken en je dan abonneren op het onderwerp. Dan hoef je alleen maar op gebruikersinstellingen te klikken en zie je gelijk of er nieuwe berichten geplaatst zijn.
Bij ons ging het net zo snel als bij jou. Ik werd meteen de eerste ronde zwanger en helaas ook een miskraam, maar dan met 12 weken. Daarna was ik ook meteen weer zwanger gelukkig, dus verwacht nu eigenlijk ook wel dat het snel zal gaan, maar je weet het natuurlijk nooit. Ik ben er nu ook al erg mee bezig hoor, probeer het niet te doen, maar nu wil ik weer zo graag zwanger zijn en dan kan ik haast niet afwachten!
hier hetzelfde..... godzijdank, heb ik een supermooie cyclus 26/27 dagen.... en ontzettend duidelijk wanneer ik in mijn vruchtbare dagen zit....toen met mijn zoon werkte het ook zo, en hopelijk nu weer!
tis wel verradelijk voor jezelf.......heb moeite om er niet al vanuit te gaan dat er volgend kerst/begin van 2011 wel weer iets moois in de wieg zal liggen.......terwijl ik beter weet hoor.....
hey Mag ik er ook nog bij? We zijn ook gestart voor een 2e kindje. Bij onze dochter was het van de eerste keer raak. Stiekem hopen we toch dat het deze keer niet te lang duurt (zit nu in 2e ronde). Ik ben wel toen eens op het NOD December forum geweest maar daar waren toen al zoveel pagina's ... Als je dan niet elke dag komt kijken, kun je al gauw niet meer volgen . Veel succes dames!!!! groetjes
Mss kunnen we ook een lijstje aanmaken he, dan weten we beter wanneer we voor elkaar moeten duimen!! Minnie - 28j - 2e ronde - NOD 18/1
Minnie - 28j - 2e ronde - NOD 18/1 Liesje - 33j - 1e ronde - NOD 19/1 Zonnestraal83 - 26j - 1e ronde - NOD 25/1
Muizz - 26j - 1e ronde - NOD 15/1 Minnie - 28j - 2e ronde - NOD 18/1 Liesje - 33j - 1e ronde - NOD 19/1 Zonnestraal83 - 26j - 1e ronde - NOD 25/1
heb mezelf ook even in het lijstje gezet! we zijn gisteren heerlijk een dagje weggeweest met zijn 3en!! heerlijk! vrijdag mijn NOD! ik probeer te wachten tot volgende week met testen (als ik nog niet ongi ben). op het moment nog geen klachten! alleen erg rommelende darmen!
Wat leuk dat er al zoveel mensen aangemeld zijn..hihi. Ik heb nog geen NOD, zit op mijn menstuatie te wachten, maar zat tot zondag nog aan de pil. Dus vanaf volgende week gaan we echt aan de slag....naja mijn man heeft over twee weken een kleine ingreep bij het intieme gebied, dus waarschijnlijk kunnen we net niet klussen rondom mijn vruchtbare periode. Ik heb steeds gezegd dat het voor mij niet meteen raak hoeft te zijn, maar nu het zover is gaat het toch wel erg kriebelen , helemaal nu ik de foliumzuur weer ben gaan slikken. Leuk om dit met meiden te delen die in hetzelfde schuitje zitten. Succes allemaal!!!
ik heb net mijn vruchtbare dagen gehad en ben weer met foliuzuur begonnen! dus als ik nu ongie word gaan we echt van start!!! vind het echt weer heul spannend......mischien wel meer als je vorige keer........of toch .....nee, anders spannend........meer bang of alles wel goed zal zijn........ha dik toen minder.......sta er nu anders in......weet wat je hebt te verliezen....... vind het wel gek hoor, word nu echt weer serieus.....zeker nu ik de foliumzuur weer gebruik.....hebben jullie dat ook>????
hey leuk al die reacties @kadootje Ik vind het deze keer ook even spannend hoor. Tis toch weer een wonder he dat in je buik groeit. @bientje Ik duim mee voor jullie dat jullie snel aan de eerste ronde kunnen beginnen!! @muizz spannend seg!! Ik weet niet of ik nog zo'n heel weekend zou kunnen wachten @liesje onze NOD's liggen wel heel dichtbij he!! groetjes
ik was er bij mijn eerste niet zo mee bezig als toen. ik ben van mijn eerste gestopt met de pil onder het mom van we zien wel hoe het loopt. helemaal niet bezig met de eisprong en die cyclus ook maar 1x gevreeen. en bingo meteen raak! daar had ik dus niet op geteld! en nu is het anders, nu gaan we bewust voor een 2e, en het liefst zo snel mogelijk, mijn eerste is namelijk al bijna 4! ik had het liefste een tweede kort op de eerste gehad, maar aangezien de vader van mijn eerste inmiddels mijn ex is en ik een nieuwe partner heb is het allemaal anders gegaan dan ik voor ogen had!
heb ook moeilijke momenten om niet al te testen, maar het is pas ronde 1, en eerst maar eens afwachten als ik niet ongi wordt.
Lastig om dan niet meteen te testen he. Bij mijn vorige zwangerschappen testte ik pas 5 dagen na NOD positief en daarvoor steeds negatief, dus ik wil nu eigenlijk ook wachten, maar weet niet of ik dat kan. Ik heb de testen al in huis namelijk! Maar ik moet echt nog een tijd wachten.