@zonnestraal Ik heb ook al een test thuis liggen (van vorige maand) en ook ik zou na maandag toch nog even willen wachten, maar ik denk dat ik maandag echt mijzelf ga moeten bedwingen.
hallo dames! ik hoef deze ronde niet meer te testen! net voor de middag brak mijn ongi door, terwijl ik geen klachten had! dus op naar ronde 2!!
ik ben nog maar net bevallen, maar als ik hier zo even stiekem mee lees. dan krijg ik ook al kriebels voor een tweede. ik moet nu natuurlijk nog helemaal genieten van ons pas geboren bengeltje maar ik heb toch al wel heel veel zin in een tweede.meiden succes hier allemaal. muizz@ jammer dat je ongi bent geworden. misschien heb je de volgende ronde meer geluk. succes liefs
dank je sunlight!! Zijn er al meisjes die symptomen hebben? ik voel helemaal niks en heb ook nergens last van. groetjes
Ik voel wel van alles, maar ik let overal op, dus het kan maar zo dat ik dat elke maand heb, maar dat het me dan niet zo opvalt. Zo ben ik 's ochtends vaak misselijk en heb ik veel last van buikpijn, maar of het door een zwangerschap komt? Ik vraag het me af. Hoop het natuurlijk wel.
oh ik heb zo'n zin om al een testje te wagen he, maar stel dat ik dan te vroeg test ... Kzal mss toch nog proberen om wat geduld te hebben, nog 2 dagen Soms kan het toch lang duren als je wacht he!!
Ja wachten duurt altijd lang! Lekker een beetje afleiding zoeken, dan gaan de dagen sneller! Ik ben nu bezig een vakantie uit te zoeken voor de zomer, maar weet natuurlijk niet of ik dan misschien zwanger ben. We willen graag naar Italië, maar als ik dan 6 maanden zwanger ben is het misschien niet zo handig. Hoe doen jullie dat? Houden jullie er een beetje rekening mee?
Hoi Zonnestraal, Ik ga gewoon plannen, zie tegen die tijd wel als het echt zo mocht zijn. Heb van de vorige keer wel geleerd dat je niet alles om de eventuele zwangerschap moet plannen, dan kan het nog wel eens gebeuren dat je leuke dingen misloopt. Dit jaar gaan we gewoon plannen, ik heb er ook zin in, is alweer even geleden. Mochten we dan nog niet zwanger zijn, is dat weer een mooi moment om daar voor te zorgen . Liefs Sabine PS. Vandaag ongesteld geworden, dus we gaan nu écht van start!!!
Wij zijn ook volop aant kijken naar vakantiebestemmingen. We twijfelen tussen de azurenkust of de charentes streek in frankrijk. @bientje veel succes he meid!!!
hey dames Ik kon me gisteren niet meer houden, maar uiteindelijk toch nog gewacht. Maar deze morgen wou ik echt testen. Het resultaat zie je bij men foto's. Ik ben zwanger!!!!!!! Ik kan het nog altijd niet goed geloven. Maar gisteren toen ik aant poetsen was werd ik zooo misselijk dat ik begon te denken dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Hopelijk zijn jullie ook snel zwanger he!!!! groetjes minnie
Wauw...gewoon de eerste al raak..GEFELICITEERD Minni!!! Geniet ervan met hopelijk niet al te veel klachten. Liefs Sabine
dankje dames!! Ik heb hieronder nog even ons lijstje gezet. Vullen jullie dit even aan? Zwanger Minnie - 28j - uitgerekend 27/9/10 NOD Muizz - 26j - 1e ronde - NOD 15/1 Liesje - 33j - 1e ronde - NOD 19/1 Zonnestraal83 - 26j - 1e ronde - NOD 25/1 Ik hoop echt dat jullie snel volgen!!! groetjes
Zwanger Minnie - 28j - uitgerekend 27/9/10 NOD Muizz - 26j - 1e ronde - NOD 15/1 Liesje - 33j - 1e ronde - NOD 19/1 Zonnestraal83 - 26j - 1e ronde - NOD 25/1 Bientje - 29jr - 1e ronde -NOD 13/2 (op mijn verjaardag)
hey dames @liesje: nog geen testje gedaan? @muizz: vul jij het lijstje ook opnieuw aan? Hoe gaat het met jullie? groetjes
Ik ben helaas ook ongesteld geworden, na drie weken alweer! Ik denk dat mijn cyclus nog niet helemaal goed is omdat ik nog 1x borstvoeding geef. Ik ga nu temperaturen om te kijken of ik wel ovuleer. En Minnie, hoe voel je je nu? Erg misselijk of valt het nog mee? Zwanger Minnie - 28j - uitgerekend 27/9/10 NOD Muizz - 26j - 1e ronde - NOD 15/1 Liesje - 33j - 1e ronde - NOD 19/1 Bientje - 29jr - 1e ronde -NOD 13/2 (op mijn verjaardag) Zonnestraal83 - 26j - 2e ronde - NOD 15/2