hey zonnestraal Wat jammer he! maar op naar de volgende ronde he. 3 weken is wel kort. Soms ben ik heel erg misselijk (niet braken ofzo) maar als ik smorgens mijn tanden poets kan ik die geur niet meer verdragen, ook vind ik dat veel dingen anders ruiken dan vroeger, terwijl mijn man zegt dat ze net hetzelfde ruiken. Woensdag ben ik bij de dokter geweest om bloed te laten nemen. Niet immuun voor toxoplasmose en niet besmet met cmv-virus. Begin maart mag ik naar de gyn, veel te lang wachten naar mijn zin groetjes
ik ben niet echt een stopper want ik ben niet aan de pil gegaan na mijn bevalling. Vorige maand een halfslachtige poging gedaan (maar volgens mj pas na mijn ei begonnen) en vanaf deze maand gaan we dan echt voor een tweede! Ik ben Debby, woon in Zaandam, 27 jaar, getrouwd en mijn dochter Emma is 7 maanden.
Hoe gaat het hier met de dames?? Ik heb eergisteren naar het centrum gebeld en een afspraak gemaakt voor 8 weken ipv 10 weken. 10 weken dat was veel te lang wachten voor mij . Nu mogen we 15 februari al langsgaan. Binnen 3 weekjes. Hopelijk zijn jullie ook snel zwanger!!!! Welkom Debby! Ik duim voor je mee. groetjes
Hallo dames, Hier een kleine update van mijn kant. Vandaag hebben we gehoord dat we in januari 2011 met mijn schoonouders en de rest van het gezin een verre reis gaan maken. Om nu niet alle plannen in de war te schoppen hebben mijn man ik besloten onze wens een paar maanden op te schuiven. Zo kan ik tegen die tijd (mocht het snel raak zijn) toch nog vliegen en kunnen we ook nog met de familie van de vakantie genieten. Ik haak dus even af af bij dit forum, want voorlopig is het voor ons alleen 'echt' oefenen...gelukkig gebruik ik de persona nu, de pil ga ik niet meer slikken. Voor iedereen hier veel succes en ik blijf voor jullie duimen. Groetjes Sabine
Wat leuk zeg zo'n reis. Waar gaan jullie heen? Jammer dat je dan moet wachten of heb je er niet zo'n moeite mee?
Waarschijnlijk steken we de grote oceaan over richt Jamaica of Cuba. Mijn man gaf eerlijk aan dat hij het niet eerlijk vond, wanneer zij zo'n dure reis boeken voor ons allemaal om dan te zeggen over een paar maanden sorry we zijn zwanger en kunnen niet mee. Ik was het er eerst niet mee eens. Ik voelde het eerst als dat zij nu voor ons bepalen wanneer we aan een tweede beginnen, maar toen ik er later over nadacht moest ik hem wel een beetje gelijk geven. Heb er soms nog wel moeite mee, maar we hebben nu die beslissing genomen en dan denk ik wat is nou 4 maandjes op een mensenleven (bij wijze van dan). We beginnen nu in juni/juli weer, mocht het meteen raak zijn dan kan ik in januari in ieder geval nog vliegen... Dank je wel voor je reactie.