bijwerkingen pregnyl en klachten na iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by zonnetje1980, Feb 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik heb na de pregnyl en iui allerlei klachten en kwalen.
    Ben wel benieuwd welke klachten en kwalen jullie hebben na de prebgnyl of iui.

Hier last van misselijkheid, gevoelige borsten, moeheid.
    En last van buikpijn en rugpijn alsof je ongi wordt. Kan niet teveel achter elkaar doen.

De 1ste iui was erg pijnlijk door een tangetje wat nodig was om in baarmoeder te komen, dus dacht dat het daardoor kwam.
    Nu ging het slangetje er zo in, maar dus ook last van rug en buik.

Ik hoor graag van jullie.

2. Marni

Marni Bekend lid

Apr 26, 2007
    770
    17
    18
    Ik ben sinds de IUI vreselijk moe, lig iedere avond op de bank te slapen en heb pijn in m'n borsten, aan de zijkant, dat begon al op de avond na de inseminatie.

3. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik lig dus ook vroeg in mijn bedje of op de bank te slapen. Moet er ook wel bij zeggen dat ik de week voor de iui slecht heb geslapen. Gezien de vorige keer zo pijnlijk was zag ik als een berg tegen de iui op. Had al pijnstillers enz ingenomen.
    Was achteraf gelukkig niet nodig.

Denk dat ik de vorige keer 2 dames had die nog niet zo ervaren waren. Want die deden er 1 tegelijk en waren lukte niet zo heel geweldig. En deze was zo klaar.
    Heb me lekker ziek gemeld op mijn werk voor vandaag. En had al wat vrij gevraag voor zekerheid. Zeker gezien ik toch lichamelijk zwaar werk heb.
    Ga vanmiddag wel even naar een overleg, maar dat kan ik gewoon zittend af.
    Als ik werk ben je toch veel bezig met bukken, lopen staan, enz.
    Dus kies lekker voor mezelf. En volgende week ga ik evt weer wat doen. Zijn er ook bij die melden zich bij het minste of geringste al ziek. Ik eigenlijk zelden, maar zie het nu toch niet zo zitten.
    Zittend kan ik best veel, maar ja mijn werk is weinig zitten jammer genoeg.

4. Marni

Marni Bekend lid

Apr 26, 2007
    770
    17
    18
    Ik slaap ook heel slecht, niet zo raar dus dat ik zo moe ben. Goed voor jezelf zorgen inderdaad en een beetje verwennen kan nooit kwaad, straks gaat m'n zoontje naar de peuterschool en dan ga ik even lekker met een boekje op de bank :)

5. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Heerlijk voor je. Ik ben alleen hier, dus heb alle tijd om te niksen.
    Hoewel ik toch hoop dat er hier ooit kindertjes komen. Heb een huis gekocht waar kinderen prima kunnen opgroeien. Alleen jammer genoeg duurt het wat langer voordat die kinderen er zijn. Nu al 2,5 jaar bezig voor de 1ste

Verwen jezelf ook lekker en doe rustig aan. Volgens mij moet je vlak voor mij testen.

Share This Page