We waren naar onderaan pagina 2 gezakt... Hoe is het met iedereen hier? Elif, wij lopen inderdaad bijna gelijk dan. Eerst maar even afwachten of ik wel een TP gaan hebben . Moet de echo vandaag goed zijn én moet er in elk geval 1 vd 2 goed ontdooien.
hey meiden nou voor mij is het bijna zover.vanaf morgen moet ik mijn laatste 4 pillen slikken en beginnen met deca spuiten en dan is het in januari mijn eerste icsi. zo eng en spannend! Ik moet toegeven dat we alveel meegemaakt hebben de afgelopen tijd. Maar dat ik hier het meest tegen op zie! Ik hoop dat iedereen wel leuke kerstdagen heeft gehaD!!
Hey Jessy, Wat spannend zeg! Iedereen ervaart het hele verhaal anders, maar volgens mij vinden we het wel allemaal pittig. Met name emotioneel en stressig. Het spuiten valt mij persoonlijk elke keer weer mee, het is meer dat je zo naar vanalles 'toeleeft' wat de spanning oplevert. Succes en hopelijk met goed resultaat!!!
lief dank je! Ik hoop dat iedereen positief resultaat heeft! zou een mooie oppepper zijn voor 2010! Ik hoop dat het voor iedereen goed uit gaat pakken! Heeft hier iemand ervaring met accupentuur want ik start ermee begin volgende maand. En ik weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten.
Jessy, spannend zeg! O, wat heb ik enorm zitten miepen toen die eerste spuit erin moest... en het viel me zo mee! Ik ben wel heel erg moe geweest tijdens het deca-spuiten. Hoop dat het jou ook meevalt! Echo was goed, maar maandag waren ze al overvol in het lab, dus TP wordt dinsdag (als er een TP is dan...). Straks nog maar even bellen, want ik twijfel een beetje. Zowel arts als verpleegkundige zeiden morgen starten met utrogestan, maar zeiden er ook bij "omdat je 5 dagen moet gebruiken voor de TP". Maar dan kom ik toch op 6 dagen uit (met 7e dag TP)? Nou ja, kan vanaf 2 uur weer bellen, dus toch maar even dubbelchecken.
idd ff bellen , ff dubbelchecken. Hier ook idd gisteren moeten beginnen met de utrogestan. Miepie ik duim voor je dat de cryo's mooi ontdooien.
hoi meiden, kom ff meekletsen, na een cyclus van 40 dagen besloten om een gestimuleerde cyclus voor de 2e TP te doen, as maandag 4 januari eerste echo, spannend !! ben gisteren begonnen met GonalF te spuiten........ hoop dat het in 2010 voor veel onder ons een mooi jaar gaat worden (in de breedste zin van het woord ) Gr robing
robing welkom en babbel lekker mee!! meiden hier is het nu lekker wit aan het worden we zijn net thuis.. 1,15min over een stuk van 40 min gedaan pff
Hey robing gezellig dat je mee komt kletsen de rede is wat minder! Maar ik ken dat niet wat jij moet spuiten. Wat doet dat?
Robing, welkom hier! Hoezo gonal-F bij een cryo? Haha, blijft raar hoe verschillend ziekenhuizen werken... Hoop dat het voor jou in elk geval een kortere cyclus oplevert die niet eindigt! Jessy, ik had eerder over jouw vraag heen gelezen; ik heb bij de vorige 2 pogingen acupunctuur gedaan en wilde nu eigenlijk zonder doen, maar blijk daar dan toch te bijgelovig voor , dus ben 2 weken geleden weer begonnen. Ik heb zelf het idee dat ik vooral rustiger van wordt, en dat vind ik al heel wat. Vooral rond de TP; ik kwam vorige keer echt stijf van de spanning aan bij de acu, en vertrok helemaal relaxt weer. Elif, stelt me nog een beetje extra gerust dat jij ook 6 dagen voor TP al begonnen bent met utrogestan. Ik heb nog gebeld en het maakte niet zoveel uit, een dagje meer of minder ?). Dus ik begin gewoon vandaag maar dan.... Liefs, Miepie
robing welkom meissie yeeeh vandaag wss bellen voor eerste echo! moet vandaag ongesteld worden! hoe blij kan je zijn! en als ik vandaag word zit ik weer mooi op mijn oude cyclus
gek he dat het zo kan veranderen. Zo ben je niet blij als je ongesteld bent en zo wel. Maar is dat een uitgangsecho?
Hey meissies, even een teken van leven hoor. Ben ziek geweest, dus niet online. Goede kerst gehad? Bij deze vast allemaal een gelukkig nieuwjaar! Waarin onze wens werkelijkheid mag worden. Liefs Zora
dat is een echo om te kijken of er al een ei groet en hoe dik mijn slijmvlies is!zo kunnen ze beter een terug plaatsing regelen
@ snippie, sorry maar ik merk elke keer weer dat ik eigenlijk heel veel niet weet. Ik heb natuurlijk in januari pas mijn eerste isci dus ben nog niet erg bekend met alles. Heb inmiddels al wel zoveel echo's gehad, dat ik die inmiddels wel ken. En omdat we zolang moesten wachten hebben ze 1x iui gedaan wat eigenlijk zinloos was! Maar ik weet dus een beetje hoe ik me voelde met de spuiten. @ Zora jij ook een goede jaarwisseling! @ iedereen Hopelijk is 2010 een heeeeeeeeeeeeeeel vruchtbaar jaar!!
neejoh meissie geeft niet!teruh plaatsing zou ergens in de tweede week van janauri zijn!als mij ei niet uit zich zelf snel springt dan krijg ik pregnyl.dus heel lang zou ik niet meer hoeven wachten. hopelijk ontdooien ze goed! ik had geen last van spuiten vleden maand.maar cryo terug plaatsing doen ze in mijn ziekenhuis in eigen cyclus namelijk..