@ snippie Doen ze dan een cryo terugplaatsing tussen de behandelingen in? Want bij ons in het zh is het eerst 3 x een poging en dan pas tp's. Ik hoop wel voor je dat het gaat lukken deze tp, ben je van die spuiten en derg af. Maar ik span niet dat je en een eisprong hebt dan en een tp, is er dan geen kans op meerlingen? Maar wel spannend want als het goed loopt zal ik waarschijnlijk rond de 17de (mijn verjaardag) ook een tp hebben. En vandaag krijg ik me gesprekje voor het spuiten en zo en ik dus vandaag beginnen met deca... brrr zenuwachtig!
Hey meiden, hoe gaat het hier? Ik ben een tijdje niet actief geweest hier. Heb wel steeds een beetje meegelezen, maar verder niet. Echt even een maandje rust. Moet zeggen dat het me wel goed bevallen is. Gisteren is het bruinverlies begonnen, wat betekent dat mijn ongi in aantocht is. Hoop dat het vandaag doorzet. Tja, hoe blij kun je zijn met je ongi Meiden, ik hoop voor ons allen dat 2010 ons jaar gaat worden en dat we onze grootste wens in onze armen mogen sluiten. Daar gaan we voor!!!
Hey miep Ik hoop ook dat het voor jou een super jaar word!! Maar spannend dat je ongi weer doorzet. Op naar een nw poging?
jah dat doen ze.ik moet nu eerst alle cryo's op maken voordat ik een nieuwe punctie mag. ik heb nog 3cryo;s dus hopelijk voorlopig even geen spuiten. en meid ze laten eerts me eigen ei springen(natuurlijk of met pregnyl) en daarna cryo terug plaatsing, vandaar die echo.zo kunnen ze kijken wanneer em ei springt
maar als ik het goed begrijp moet jij eerst 3keer punctie en daarna pas terug plaatsing?maar dan heb je dus nooit verse terug plaatsingen?
ik heb een punctie dan een tp en daarna als die mislukt de volgende punctie, de cryo's worden allemaal ingevroren en als alle drie de pogingen mislukken gaan ze pas de cryo's tp
Hoi meiden, Ik kom me hier ook even aanmelden. Ik heb 11 dagen primolut gebruikt met decapeptyl, afgelopen maandag was de laatste dag dat ik de primolut slikte. Met de deca moet ik nu gewoon doorspuiten en ik ben aan het wachten op een ontrekkingsbloeding. Dan begin ik met een nieuwe cyclus, volgende week zal ik een uitgangsecho hebben en krijg ik te horen wanneer ik met de Puregon mag beginnen. Rond 19 januari zal ik de punctie hebben. Ik begin geloof ik nu langzaam aan wat zenuwachtiger te worden geloof ik
hoi daar..... Gonal-f wordt gebruikt om meervoudige groei van follikels (en daarmede van meerdere eitjes) te bevorderen. bij de 3 eerdere IUI's heb ik dit gebruikt en had netjes een cyclus van 28 dagen , toen eerste TP duurde in eigen cyclus lang (35 dagen) toen ff "winterstop" had toen eigen cyclus van 40 dagen dus mocht deze keer kiezen, of lekker lang wachten tot dat mijn lichaam zelf besluit een ei te produceren of de natuur een handje te helpen........ daarnaast moet ik wel gewoon urine sparen om mijn eventuele 'te vroeg" gesprongen ei te traceren....... tja het is in ieder ZH weer anders...... jullie allemaal een hele fijne dag morgen, voorzichtig met vuurwerk en 1 januari fris en in alle gezondheid weer op !! X robing
hey meiden, ik wil jullie allemaal alvast een prettige jaarwisseling toewensen, en hopelijk komen in 2010 al onze dromen uit. ik start morgen met progynova, dus cryo tp 4 is dan begonnen. liefs lisa.
Lisa, spannend, succes!! Talulah, spannend joh... ik hoop voor je dat die onttrekkingsbloeding snel gaat komen zodat je kunt starten. Jessy, ik dacht dat ze in alle ziekenhuizen eerst cryo's opmaken voor je aan een nieuwe "verse poging" begint. Gek he, dat dat per ziekenhuis zo verschilt... Elif, nog maar 4 nachtjes! Spannend! Jij hebt ook nog 2 cryootjes toch? Plaatsen ze ze ook allebei terug als ze goed ontdooien, of ontdooien ze per stuk? Ben al hard aan het duimen voor je... Iedereen een heel goede jaarwisseling morgen, en een heel mooi -zwanger- 2010 gewenst alvast!
Miepie ik duim heel hard voor je! We hebben 3 cryo's, maar ik mocht 2 laten terugplaatsen en dat wilde ik dan ook graag. Dus hierna zouden we nog 1 hebben.
@ Miepie ja inderdaad echt gek dat het zo verschilend is in alle ziekenhuizen. Ik hoorde gisteren bij het gesprek dat de plakbolletjes ook in elk zh anders was. @elif Ik hoop maar dat de tp goed gaat lukken. en dat ze beide blijven zitten!! Mooi 2 babytjes in 1x! @ Iedereen Ik ben gisteren aan mijn eerste deca spuit begonnen en ik moet eerlijk zijn dat ik het toch tegen vond vallen. Ik vond het een venijndig prikje. Maar ja voor het goede doel. 2 januari is mijn laatste pil en dan wachten op mijn ontrekkingsbloeding en dan dag 2 beginnen met puregon.
Jessy, echt gestart nu! Ik vond het erg schelen als ik de spuit ruim voor het spuiten al uit de koelkast haalde, en dan heel langzaam prikken en leegspuiten. Succes! Elif, wel fijn nog een "back-up" te hebben... Ik ben zo bang dat ze bij ons allebei niet goed ontdooien, en dan is gelijk de hele poging over... en weer op een enorme wachtlijst voor de volgende zoek-ICSI. Iedereen een heel fijne avond vanavond!
Yeeeeh ik ben ongi!!!! nu kan ik maandag belllen voor ech en dan waarschijnlijk over twee weken al terug plaatsing!!! Helemaal happy dus!en wat ook mooi is cyclus dus normaar na een maand medicatie en 18dagen alles plas gelegd te hebben!heerlijk! Miepje das een naar vooruit zocht hopelijk is dat niet nodig! Bij ons ontdooien ze niet allemaal.heb er nog 3enag er 1latennterig plaatsen.stel ze zijn alle drie verkeerd ontdooid dan nog mogen we in feb meteen door.doordat er geen wachtlijsten zijn. Fijne avond al vast! Knuf
Joehoe, goede start van 2010, Snippie! Fijn zeg, en goed dat je lichaam niet van slag is. Wij doen zoek-ICSI, doen ze alleen in het AMC (bij heel heel heel slecht zaad, nauwelijks bewegende zaadcellen). Ze hebben inmiddels een stop voor mensen die zich nieuw aanmelden én nieuw lab-personeel, maar kunnen er maar 3 per week doen... Geen idee wat de wachttijd op dit moment is, eind vd zomer was het 5 maanden.
Ohh Oké !wat doen ze dan precies? Mijn mans zaad 2%goed. Mijn cyclus is weer netjes 29! Word altijd of op dag 28 of dag 29 ongi!en nu dus netjes op dag29!
Hoi meiden, Hier gisteren begonnen met de decapeptyl. 13 januari puregon erbij. Dus ne eerste 2 weken zio weer verder. Ik ben, hoe gek het misschien ook klinkt, blij dat we weer zijn begonnen. Nu het spuiten weer is begonnen, gaan we weer ergens naar toe. Nog maar 4 weken (+-) en dan hebben we al de eerste punctie. Echt weer iets om naar uit te kijken. Dit moet wel een super vruchtbaar jaar worden!! Succes allemaal en hele fijne jaarwisseling alvast!! Ik heb alvast een goede fles champagne in de koelkast gezet. Achteraf proosten op succes duurt al te lang, dus nu maar eens vooraf proosten op een topjaar. Misschien helpt dat! Chantal