dankjewel snippie... Voor jou ook spannend hoe oud ben je eigenlijk als ik het vragen mag? mijn stadje komt weer in het nieuws met al dat vechten hier.
Hé meiden, allereerst allemaal een heel mooi 2010 waarin jullie grootste wens uit mag komen! Elif, hoe voel je je? Al 2 wachtdagen gehad.... Hoe is het verder met iedereen? Ik sta momenteel op knappen van de zenuwen... als ik komende 1u50min NIET gebeld wordt, hebben we straks een TP... zit dus angstvallig de telefoon in de gaten te houden, maar wil 'm eigenlijk niet horen
Nog niet gebeld... nog 5 minuten.... Snippie, super dat het afvallen al direct effect heeft! Ik doe met je mee! (nov. al begonnen, 6 kilo afgevallen, maar in afgelopen weken weer 1,5 aangekomen 8))
Whoehoe, niet gebeld! Nou nog afwachten of het er 1 of 2 zijn die het ontdooien (en dat met deze kou ) hebben overleefd.... Snippie, op mijn gewicht niet zoveel hoor, haha. Moet eigenlijk wel 15 af ofzo....
met deze kou hebben ze echt geen moeite, toen ik de tp kreeg was het net zo koud met een pak sneeuw van 15 cm hihi
spannend Miepie! Ik ben net voor een uitgangsecho geweest en alles zag er prima uit. Ik begin vandaag met de Puregon 150 IE en moet maandag weer terug komen om bloed te prikken en voor een echo.
Miepie spannend hoor, hoop op twee toppertjes. Talulah, fijn dat alles goed was, suucces met spuiten. Chantal
meiden help!!!! een meisje die ik ken zegt dat er kleine kans is dat cryo's goed ontdooien klopt dit?