Hoi, sorry, was "even" in slaap gesukkeld op de bank... (jullie ook zo moe van utrogestan?). Snip, bij mij zeiden ze 60 a 70% kans op goed ontdooien. Wij zitten op die 60%; van in totaal 5 cryootjes zijn er 3 goed ontdooit (dus vandaag TP gehad van 1!). Wat ik begrepen heb wisselt het wel erg per ziekenhuis/land vanaf welke kwaliteit ze invriezen, en daardoor kunnen ook de % van goede ontdooiingen erg verschillen. Een sterk, meercellig, helder embryootje heeft meer kans op overleven dan een twijfelachtig, gefragmenteerd 2-cellige. Talulah, fijn dat alles goed was! Spannend, nu echt aan het stimuleren. Wanneer moet je voor je eerste FM? Ik zat vanmiddag natuurlijk ruim een half uur te vroeg al in het ziekenhuis , wilde geen risico lopen. Eén goede ontdooiing, en dat was vandaag al doorgedeeld naar morula en dus aan het versmelten. Helemaal helder, volgens de meest negatieve arts die er op de afdeling rondloopt was het een mega-topembryootje . Maar ja, dat zegt natuurlijk niks over hoe ie het gaat doen. Beetje eng wel, ik heb alleen de ervaring van positief testen anderhalve week na een TP. Kans daarop is natuurlijk klein, maar tegelijkertijd is het zo moeilijk je voor te stellen dat dat níet zo zal zijn 8). Nou ja, kunnen alleen maar afwachten. *plof* ... naast Elif op het wachtbankje
ohhh oke.maar wat doen ze dan met de overige? spannend meid ik duim heel hard voor je wanneer mag jij testen? knuf
Met die het niet redden? Wij hebben aangegeven dat ze die voor onderzoek mogen gebruiken... en dan worden ze - ook als ze ze niet gebruiken - vernietigd. Als ze niet doorgroeien, of kapot zijn, gaan ze het ook echt niet weer doen, dus terugplaatsen ofzo heeft dan weinig zin. Wij hadden 7 bevruchtingen bij de ICSI, waarvan er 1 na 3 dagen "weggegooid" is omdat ie niet goed genoeg was (stopte met delen bij 4 cellen). Alleen de 6 van beste kwaliteit zijn teruggeplaatst (1)/ingevroren (5). Bedankt voor het mee-hopen, meiden
ohh zo.maar dan zijn ze toch niet goed ontdooid of begrijp ik het nu verkeerd! noujah zie het over een paar weken wel! bij ons ontdooien ze ,namelijk niet aller drie. aller eerst hard duimen voor jouw!!!
wauw miepie wat goed zeg, welkom naast mij op het bankje. Goh de naam morula ken ik niet. Ik duim heel hard voor je!!!!
Snip, dan zijn ze inderdaad niet goed ontdooit. Als ze eenmaal goed ontdooit zijn en teruggeplaatst zijn is de kans volgens het AMC zo'n 15% dat het een zwangerschap wordt. Bij een verse poging geven zij ongeveer 25% kans. Maar bijt je niet te vast op die percentages, het zegt zo weinig.... (hier het levende bewijs... wij hebben tot nu toe bij álles het kleinste percentage altijd weten te pakken. Kleinere kans op zwanger worden van een TP dan niet? Ik ben zwanger. Kleinere kans op een MK dan dat het goed gaat? Ik heb een MK....) Elif, mooi . Versmeltende morula... dat is dan toch ook een blastocyst??
bij medisch centrum kinderwens ter leiderdorp is per tp daar kijken ze ook de cryo terug plaatsingen bij 42,5%! medisch centrum kinderwens
op internet vind ik dat een morula binnen de 3a 4 dagen plaatsvind en een blastocyst binnen de 4 en 5 dagen.
Maar ik moet er wel bijzeggen, onze cryo's zijn op dag 5 of 6 ingevroren, dus misschien 2 dagen ouder als de jouwe, dus lopen ze lekker gelijk
ik ga lekker slapen meiden. heb al weekend hihi!maar aardig moe!!! dames welke ovu testen raden jullie aan?heb normaal matecare! knuf
Nou mieppie spannende 2 weekjes voor jou. Hoeveel eitjes laten jullie terug plaatsen? Ik wil er denk ik 2 laten terug plaatsen als het mag. en bij welke zh lopen jullie?
In het VU plaatsen ze maar 1 embryo terug, 2 doen ze alleen bij een hogere leeftijd. Ik ben vergeten te vragen hoe ze ze dan in vriezen, gaan ze dan ook echt apart in een rietje of toch gewoon 2 bij elkaar?
In het AMC plaatsen ze er als je onder de 35 bent bij de eerste 2 ICSI's ook maar 1 terug van topkwaliteit, soms wel 2 van mindere kwaliteit. Bij cryo's plaatsen ze er wel standaard 2 terug (als je er 2 hebt ). Die van ons waren alle 5 apart ingevroren, volgens mij vriezen steeds meer ziekenhuizen apart in...
zo zie je maar dat het overal anders is in het umcg plaatsen ze er 2 terug ik ben 33 dus dat is onder de 35 dacht ik zo
Dat ligt dus bij iedere zh anders. Ik ga namelijk eind deze maand aan ivf beginnen en dan moet ik zn formulier invullen en daar staat als je onder de 35 jaar bent dat je dan kan kiezen tussen 1 of 2 eitjes laten terug plaatsen. moesten jullie dat ook invullen?