Januarie 2010 cryo tp of IVF of ICSI behandeling!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door snippie23, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hey allemaal,

Spannend hier allemaal voor iedereen zeg. Ik heb vandaag weer een punctie gehad. Viel me deze keer mee, tot de laatste minuut. 1 folly had zich verstopt en dat deed me toch zeer om die 'op te halen'! Pfff, maar het zit er weer op en we hebben uiteindelijk 10 eicellen van goede kwaliteit als oogst. Dus dat is prima. Ook mijn vriend heeft goed gepresteerd, want we gaan nu deels voor IVF, deels voor ICSI, ipv alleen maar ICSI. As zaterdag TP als alles goed gaat.

groetjes

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Maria, klinkt goed (op die laatste follikel na dan)! Nou nog een paar goede bevruchtingen... ik duim voor je!

Sandra, wij hebben zoiets niet hoeven ondertekenen (omdat ze er bij verse poging toch altijd max 1 terugplaatsen de eerste 2 pogingen). Ik was wel erg verbaasd dat het ziekenhuis er - zonder overleg - voor koos bij de eerste cryopoging 2 embryootjes terug te plaatsen. Was er toen niet zo blij mee (had liever een kans extra), baal er nu van dat we er niet twee hadden, haha.

Elif, hoe gaat het met jou? Ook jezelf gek aan het maken?

3. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Tjonge zeg, wat een drukte hier!
    Moet me maar weer eens inlezen zie ik wel;)

Wij zouden vrijdag de eerst echo hebben voor onze diepvrieskippies, maar heb de afspraak verzet naar maandag, dan is het dag 12. Wij wonen nogal ver van het ziekenhuis, dus heb het liefst zo min mogelijk afspraken. Dus maandag gaan we weer van start!

Ga nu maar eens lezen hoe het met de rest gaat hier...

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    miepie ik ben getikt hahhaa, ik voel niks:(
    Ik weet het is vroeg, maar wil zo graag iets voelen.
    hahaha en als ik iets voel wat op dezelfde symptome lijken als de ongi weer stress hahah

5. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    geen stress dan hoor elif heb ik ook gehad

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Regi wat voelde jij voor iets aparts en vanaf wanneer:D

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Elif, ik had de eerste zwangerschap 7 dagen na TP en bij de tweede 5 dagen na TP enorme menstruatiekrampen, was er echt zeker van dat ik ongesteld ging worden. Ok, is beide keren dan wel niet goed gegaan, maar dat was pas veel later....Zit nu dus eigenlijk ook alweer te wachten tot ik hopelijk over een dag of 4 weer een halve dag lang dubbel lig van die krampen ;). Voel verder ook weinig... wat steekjes, en heel heel moe, maar dat komt van de utrogestan volgens mij. Vannacht 10 uur geslapen en vanmiddag weer 3,5 :$ Haha, en duik er zo maar weer in.

Pffft... wat een rotweken, die wachtweken.

Miepje, begint voor jullie ook weer spannend te worden! Bij jou ook in je natuurlijke cyclus dus?

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O, en Elif, ik heb vorige keer een dagboekje bijgehouden met alle pijntjes, steken, misselijkheidjes, moeheid, etc... als je wilt mail ik het wel aan je hoor ;). Heb er nu zelf nog maar niet naar gekeken, ga dan teveel zitten vergelijken en er is nu toch nog niks over te zeggen....

9. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik had vanaf 7 dagen na tp ook ongiekrampen en last van mijn rug dat zijn bij mij meestal de tekenen dat me ongie er aan komt toen had ik bij 9 dagen na tp bruinverlies dus ik dacht daar gaan we weer, heb toen s`middags test gedaan weet nog nie waarom maar die was positief, geloofde er geen snars van dus s`middags nog een test en ook positief, geloofde het nog niet toen op dag 10 s`morgens een cb gewone gedaan ook positief toen begon ik het langzaam te geloven, maar had nog steeds krampen en beetje bruinverlies, na 14 dagen na tp een digi cb gedaan en die gaf aan zwanger 2-3 weken, en de rest van die bloeding en dergelijke weet je dus het kan alle kanten op als je wat voelt. maar probeer hoe moeilijk het ook is wel enigzins relaxt te blijven en probeer afleiding te zoeken.

liefs

10. wat is hier veel geschreven..

pff moet even tijd nemen om terug te lezen maar meiden allemaal suc6..

hier nog even geduld maandag snelle zaadblik en als die goed genoeg is woensdag eerste echo en dan starten met glonal..

lies yippie

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hey lieverds, hier weer een dag voorbij, miepie ik voel nog helemaal niks van de utrogestan???
    Vreemd, ben het nu al anderhalve week met de utrogestan aan de gang.
    We wachten maar af vandaag iig dag 4 na tp.
    Miepie hoe voel jij je vandaag?
    En regi spannend morgen de echo ben zoooooooo benieuwd!!!

12. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ja anders ik wel hihi

voel je je goed?

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ja ik voel me heel normaal, hahaha.
    Mijn borsten zijn niet gespannen, niet echt moe, niet anders dan normaal iig.
    We zullen zien hahaha

14. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    elif82 gewoon moed houden. het zegt allemaal niks,die 1 die heeft kwaaltjes en de andere niet en je bent pas 4 dagen na terug plaatsing dus het kan nog alle kanten op en voor jou de goede kant:D

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel meid:D

16. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hey allemaal,

Vandaag hebben wij de terugplaatsing gehad van 2 emmy's. Vorige keer waren het toppers nu waren ze goed, dus ik hoop dat dat goed genoeg is...

groetjes

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    proficiat maria , we beginnen te duimen voor je.
    wanneer mag je testen??

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Maria, spannend! Fijn dat alles goed gegaan is. Kwaliteit zegt volgens mij echt lang niet alles hoor... uitiendelijk hangt het van zoveel factoren af of ze uiteindelijk innestelen en doorgroeien. Goed is gewoon goed ;), op naar een positieve test!

Elif, hoe voel jij je zo 6 dagen na TP? Ook zo moe? Ik vind het een beetje eng, ik kan me namelijk gewoon niet voorstellen nu straks negatief te testen na de vorige 2x, terwijl die kans natuurlijk heel groot is ;). Heb al 3 dagen achter elkaar een nare zeurderige hoofdpijn, maar wil liever geen pijnstillers nemen.
    Ga je de test in het ziekenhuis afwachten, of test je al eerder?

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    miepie ik ben echt abnormaal :D ik ben niet echt moe nee, ja 's avonds na het werk,maar niet te vergelijken met de suprefact toen ( daar viel ik echt direct thuis bijna in slaap)
    Ik voel dus echt niks:(
    ja wat plopjes 's avonds in mijn buik, en paar dagen na de tp wat steekjes bij de liezen.
    Ik vind het echt akelig.
    Ik had ook een goed gevoel want het bmslijmvlies was op de fm,perfect zei ze,3 lagig zag er heel goed uit, en dan de cryo's zo'n goede kwaliteit.
    Maar als het nu niet lukt:( pfoe dan zal het toch wel ff minder zijn hoor.
    Ik wil eigenlijk woensdag testen, dan is eigenlijk mijn nod.
    En zondag is de bloedtest, is het negatief woensdag ben je voorbereid eventueel kan het beter worden, maar niet dat ik een slag in mijn gezicht krijg over de telefoon.
    Manlief wil testen nog steeds verstoppen hihihi

20. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Maria, spannend meid hoop dat deze twee goede emmy's goed genoeg zijn. Een vriendin van mij heeft bij IVF 2 redelijke emmy's teruggeplaatst gekregen en dat zijn ondertussen 2 toppertjes van kereltjes dus..

Elif, spannend meid, maak je zelf niet gek met te vroeg testen.

Hier alles prima, nog 3 dagen dan begin ik met de puregon, begint het feestje pas echt.
    Heb er zin in :) en zie er ook een beetje tegenop :). Weet natuurlijk nog niet hoe ik regaeer op de hoeveelheid. Maar tot nu toe zijn de bijwerkingen de afgelopen 2 jaar (!!) meegevallen van alle medicatie, dus waarom zou dat nu ineens extreem meer zijn.

We wachten maar af....als altijd.:D

Chantal

Deel Deze Pagina