Januarie 2010 cryo tp of IVF of ICSI behandeling!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door snippie23, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    wel goed hoor miepie, ik kan alleen niet naar het toilet pfff en ben van s`morgens tot s àvonds misselijk maarik heb het er allemaal voor over, en hoe gaat het met jou

2. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Zo, het begin is er voor ons ook weer. Nou ja, we moeten nog afwachten of we eigenlijk wel verder gaan met de terugplaatsing. Vandaag bleek op de eerste echo dat mijn baarmoederslijmvlies er goed uit zag, 7,5 mm. Maar het eitje was niet mooi van vorm. Moesten ook erg zoeken. Dus de gyn twijfelt of het wel door moet gaan:( Woensdag weer komen en dan maar even kijken of het eitje er beter uit ziet. Jakkes, het gaat hier nooit normaal, elke keer is er wel weer iets. Dus nu maar weer duimen voor de echo van woensdag.

3. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    heh wat balen miepje, ik zal voor je duimen voor woensdag, aan de andere kant wel fijn dat de gyn eerlijk is en als hij vind dat het niet door moet gaan dat hij het dan afblaast.
    het is even goed wel kl*te natuurlijk, soms lijkt voor veel meiden ook alles mis te gaan. dikke knuffel.

elif, hoe voel jij je?

en met de andere meiden, ik ben eigenlijk een hele poos niet op dit topic geweest, dus weet eigenlijk niet waar ieder in zijn behandeling zit ;)

ik zit nu ander halve week aan progynova, en voel me wel oke, volgende week donderdag de echo, spannend dus weer.

x lisa.

4. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    das balen miepje1... hopen voor je dat het woensdag de eitjes er wel mooi uitzien. Zal voor je duimen.

wat gaan de dagen snel voorbij....

lisa krijg je een echo om te kijken hoe de eitjes groeien?

Weten jullie wanneer als je ivf krijgt de punctie ongeveer plaatsvind?

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Miepje, dat zou wel erg balen zijn 8). Maar inderdaad zoals Lisa zegt ook wel fijn dat de arts er eerlijk over is en niet als hij de kans kleiner acht tóch de TP door laat gaan. Ik hoop voor jullie dat het er overmorgen allemaal goed uitziet.

Lisa, spannend, ik hoop zo voor je dat het dit keer lukt en wél een blijvertje gaat zijn! Als het donderdag goed is aan de utrogestan? Duimen draaien voor je!

Regi, wat bij mij erg hielp was 's ochtends 2 kiwi's, en de hele dag sultana ofzo bij me hebben. Elke keer 1 of 2 kleine hapjes, en dat de hele dag door hielp redelijk tegen de misselijkheid, maar echt weg gaat het volgens mij niet....

Elif, dag 8!!! Oe, wordt echt steeds spannender!

6. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    sandra, ik heb een echo om te kijken of mijn baarmoederslijmvlies dik genoeg is voor een cryo tp.
    en punctie krijg je meestal een dag of 12-14 na de start van de stimulatie, ligt er eigenlijk een beetje aan hoe je op de hormonen reageert.

en miepie, ja als de echo volgende week donderdag goed is, dan de dag erna weer aan de utrogestan, iehgh!!!
    hoe is het met jou, ik hoop voor jou ook dat het nu eens een keer allemaal goed mag blijven gaan, ik duim!!!!

7. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Ben net terug van de FM en ik vond het eigenlijk wat tegenvallen. Aan de ene kant zit een eitje van 11 mm, met 2 kleintjes en aan de andere kant zit een eitje van 14 mm met 1 of 2 kleintjes ernaast. Ik moet hopen dat die door gaan groeien
    Ik ben als de dood voor overstimulatie maar dit vind ik ook wel een beetje weinig
    Ik mag donderdag weer.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meiden wat spannend hier allemaal!

Miepie hoe voel jij je?
    Hier nog steeds hetzelfde, we wachten maar af.
    geen tekens van aankomende ongi of een evt zwangerschap.
    heb me net nog de clearblue plus gehaald dan heb ik er 4 totaal in huis:D

Miepje hoop toch dat de volgende fm beter is!

9. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    miepie ik hoop daT het allemaal goed gaat komen.

hier is alles goed 6 rechts en 4 links en de grootste was 13mm nu moet ik woensdag terug komen voor weer een echo. spannend nu al 10 dus maar hopen dat er nog veel meer komen.
    Ze zeiden kleine kans vrijdag maar waarschijnlijk zaterdag of maandag de punctie. ik hoop eigenlijk op zaterdag. hoef ik maar 1 dag vrij te nemen.

en zondag ben ik jarig zou ik toch graag wat leuk nieuws hebben.

maar hoop dat hier alles goed blijft gaan.
    zo spannend voor iedereen.

10. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    miepje hoop dat het allemaal nog goed uitpakt.

en jessy dat is op zich geen verkeerde score hoor, en als je zaterdag de punctie hebt dan ben je zondag niet blij met visite hoor geloof me, dus dan kan het beter maandag

11. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    gelukkig dat is fijn te horen... ach ja het is voo rhte goed doel. en mijn mannetje doet al heel veel voor me dus dat komt wel goed...

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Jessy, klinkt goed. En zoals Regi zegt; denk niet dat je op visite zit te wachten zondag als je zaterdag de punctie hebt gehad... ;) (Al zou ik er ook niet op hebben zitten wachten als ik de dag erná punctie zou hebben... stond stijf vd zenuwen). Hopelijk pregnyl overmorgen!

Talulah, kan me voorstellen dat het wat tegenviel... kans is wel groot dat die kleintjes nog gewoon mee gaan doen hoor, dus positief blijven! Succes donderdag.

Elif, 4 testen is niet genoeg als je positief test hoor :p... dan wil je er minstens 10 zien! Hahaha. Ik ben net ook even bij de Kruidvat langs geweest... heb er nu ook 4 op voorraad.. Word wel steeds zenuwachtiger, vind het heel eng.... (heb nog steeds dat ik me maar moeilijk kan voorstellen negatief te testen en voel me idioot positief... word er zelf bang van, haha. Wéét heel goed dat alles wat ik voel ook best de utrogestan kan zijn; voel me precies zo als vorige keren en had toen natuurlijk ook utrogestan. Het is dat ik weet dat het nog geen zin heeft te testen, anders.... Kom hier wel uithuilen donderdag als ie negatief is, haha)

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nee hij mag niet negatief zijn!!!

Ik ben ook soms heel positief, en dan denk ik jee het kan ook anders zijn:( en dan??
    Dan maak ik me misschien gek voor niks nu.
    En ik voel dus echt niks.
    Hoofdpijn van de koffie is ook weg.
    Mijn borsten nog zo zacht ( slap) en gevoelloos als normaal de hele cyclus, behalve als ik ongi word heb ik paar dagen hele gevoelige borsten< dan maak ik me dus weer gek> Maar we wachten af hihihi

14. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    meiden ik heb pas sinds een paar dagen wat klachten dus het zegt helemaal niks, enne elif me borsten voel ik nog steeds niet en merk er ook nog geen verandering aan dus, we zijn hardstikke positief hihi

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dat geeft weer moed:D
    Dus jouw borsten zijn ook gewoon zoals altijd :D fijn om te horen ( jeetje wat een onderwerp:p)

16. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    haha ik hoop echt dt je zwanger bent hoor!! ik gun het hier iedereen zo,,, we moeten er zoveel doorstaan.

Ach ja al wil ik me verjaardag niet vieren ze komen toch langs haha dus ik zie wel of ik het overleef.

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Doe het rustig aan meis!!!!

18. meiden ik heb hier geschreven in het begin jullie hebben alles achter de rug en wachten..

hier vandaag gehoord dat we ondanks de koorts toch verder mogen.. het zaad was goed genoeg..
    woensdg naar zh en dan dus beginnen met de glonal F,,
    hoelang hebben jullie met de glonal gespoten voor de punctie..

meiden ik duim mee voor jullie..

liefs yippie

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat goed meid!!!!
    ik duim voor je!!

20. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    wat goed snippie toppie, ik heb geen glonal gespoten dus dat kan ik je niet vertellen

Deel Deze Pagina