idd elif op de eerste foto, heel heel vaag, maar het is nog vroeg he', dus hij zou nu met de dag steeds iets duidelijker worden. het blijf heel spannend dus, ik duim door.
het lijkt toch wel op een vaaaaaaaaaag streepje lieve elif! ieks wat zou dat geweldig zijn! en ik ga je lekker nadoen: eerst overstimu, en dan zwanger van topcryooooo!
oooooooh ik hoop het zo voor jullie meiden echt waar! Nog 5 dagen tot de bloedtest, dan weten we het zeer zeer zeker! lieve meiden duim voor jullie een vruchtbaar begin van het nieuwe jaar!
Oh, Elif hoop het echt voor je! Duim duim duim... @Jessy, wij lopen niet gelijk hoor. Jij gaat voor een verse poging en ik voor een cryo-poging. Wij hebben hopelijk volgende week een terugplaatsing. Succes meid!
Elif inderdaad zou ook denken dat de eerste een heeeeel licht streepje laat zien. Ik zou denk ik morgen nog een keer testen, met de dag duidelijker, dus.... Morgen ga ik beginnen met de puregon, spannend!! Hoe gek het ook klinkt, heb er zin in. Chantal
JANUARI 2010 MEIDEN: Lindinha: cryo TP Snippie23: cryo TP Miepje1: cryo TP Sabrien: cryo TP Miepie80: cryo TP Jippieayee: 1e ICSI Sandra1987: 1e IUI of IVF Maaike: cryo TP Elin: cryo tp Jessy1983: 1ste icsi Klingel: cryo TP Maria74: 3e IVF/ICSI Lisa: 4e cryo tp Chantal76: 1e IVF AFSPRAKEN: - 13 jan: Miepje: 2e FM - 13 jan: jessy1983 : 2e FM - 21 jan: Lisa : Echo - 22 jan: Chantal76 1e FM TERUGPLAATSING: TESTDATUM: - 17 januari Elif - 19 januari Miepie80 - 23 januari Maria74 ZWANGERE JANUARI 2010 MEIDEN: JANUARI 2010 MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT Zora, ik heb je eraf gehaald meid.
Oh Elif wat spannend! Hopelijk morgen een wat duidelijkere test, maar het is ook nog vroeg he? 9 dagen na TP toch?...dus elke dag kan ie positiever worden. Chantal zet 'm op morgen! Eerste spuit is een mijlpaal. Ik vond het spannend maar niet pijnlijk (veel blauwe plekken was vervelender) en op naar een mooie oogst!
Nee, niets ernstigs hoor. Maar ik slik nu de pil en begin pas 29-01 met de 1e Deca spuit en waarschijnlijk pas rond 24-2 de punctie. (lange schema bleegh) Vandaar. Ik ben verhuisd naar Febr. tpic alhoewel het daar nog erg rustig is. Chantal, bedankt! Elif: Ik zie als ik goed tuur ook een heel vaag ietsie op de 1e foto. Ik hoop het voor jullie meid, ik blijf duimen!
Ik zit een beetje te surfen op internet en kom dit tegen, WHAT THE F#%@ denk ik dan:x ---------------------- Jennifer Lopez zou IVF nooit overwegen Uitgegeven:12 januari 2010 14:16Laatst gewijzigd:12 januari 2010 14:15 AMSTERDAM Zangeres en actrice Jennifer Lopez zou als ze geen kinderen had kunnen krijgen, nooit IVF overwegen. Ik heb het gevoel dat je niet moet knoeien met dat soort dingen. Dit zegt de actrice in een interview met de Elle, zo meldt de Britse krant de Daily Mail. Ze noemt zichzelf erg traditioneel. Zo ben ik opgevoed. Lopez zegt het geaccepteerd te hebben als ze geen kinderen had kunnen krijgen. Ik geloof in God. Als het gebeurt, dan gebeurt het. Zo niet, dan niet. De zangeres had echter geluk, want ze beviel in 2008 van de tweeling Max en Emme. Ze kreeg de kinderen samen met haar man Marc Anthony. ---------------------------- Hou je mening voor je... Chantal
chantal weet je wat het lachwekkendste is: De duitser en de belg hebben het er al vanaf het begin over dat zwanger is dankzij ivf, zelf toegegeven dom heh!
lopez traditioneel???? met die geimplanteerde vetkussens in dr ass? dom wijf!! je zou haar bijna een vruchtbaarheidsprobleem wensen. kijken hoe ze dan piept.. :x grommm ach ladies, hier moeten wij om lachen. recht in haar gezicht. ze weet niet beter. fool. so! kom maar door met de mopper-berichten, ik heb last van PMS!
wat een ... wijf jeetje zeg. Hoezo over gevoelens heen lopen van andere mensen. Pcies houd je mening voor je lopez!! en een tweeling zou zo maar kunnen ja ivf! ach ja onze tijd komt nog wel hoor meiden.... Voor elif bijna denk ik! hahah ik zag ook een vaaaaaaaag streepje maar er was er wel 1tje Ben erg benieuwd wat het vandaag is op je test. Ik heb vandaag een fm dus ben benieuwd. Miepje ik heb volgende week ook een tp als alles goed gaat natuurlijk.... we zouden op zijn laatst maandag een punctie hebben maar ik kan me het bijna niet voorstellen dat het pas maandag is. ik hoor het vandaag Meiden s6 vandaag en veel ROZE
Elif, meid wat spannend zeg! Wanneer ga je nu weer testen of wacht je nu op de bloedtest? Die Lopez heeft makkelijk praten na het krijgen van een tweeling, ze weet niet waar ze het over heeft. Hier flink teleurgesteld na het zien van maar 2 eitjes op het schermpje bij de arts. Ik voel mijn eierstokken nog steeds niet dus ik verwacht niet dat het er morgen plotseling meer zijn geworden....ik ben er een beetje beroerd van.
Vandaag 2 positieve testen!! Bij de kv binnen 5 min een licht roze streepje en bij de cb plus een licht kruisje. Kan het niet geloven!!!
WAUW, dat is de eerste hier die zwanger is. Dat is snel, januarir is nog niet op de helft !! Gefeliciteerd! Chantal
Hi wijffie, Het is jouw echt gegund Je bent de eerste ja hier die zwanger is,en nu volgen de rest zo Geniet ervan meid. Wanneer heb je je eerste echo?
elif!!!!! wat lees ik nu, vandaag 2x posi?? dan ga ik je feliciteren!!!!! KNUFFEL!! JOEHOE!!!! ga maar vast rennen want we komen je achtervolgen!