Januarie 2010 cryo tp of IVF of ICSI behandeling!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door snippie23, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Elif goed nieuws!!! Fijn hoor, dat we allemaal maar mogen volgen.

talulah wat vervelend! Ik heb het bij onze eerste IVF punctie gehad, maar 4 folly's. Ze hebben er toen 2 weggeprikt via punctie en een escape iui gedaan, maar dat is niet in ieder ziekenhuis protocol. Sommigen behandelen gewoon ondanks de magere opbrengst en onthoud: 1 eitje kan genoeg zijn!!!

Bij de tweede en huidige poging spoot ik een dubbele dosis gonalf en dat werkt prima! 2e keer 8 eitjes en deze poging 10 eitjes!

groetjes

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @talulah: shit dat je nog maar 2 eitjes hebt :(
    gaan ze de dosering verhogen of zijn ze al te groot?
    en anders idd een escape? zou zo zonder zijn anders van de poging.

succes!

3. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Elif: GEFELICITEERD MEID!!!

Helaas ga ik jullie weer vroegtijdig verlaten. Na de twijfelachtige echo van maandag, vanmorgen de tweede echo gehad. Was mijn ei ineens weg:( Zag er ook heel vreemd uit, heel wazig. Dit is geen goede eisprong geweest, mijn cyclus is helemaal van slag. Heb nu primolut gekregen die ervoor zorgt dat alles eens even goed schoongemaakt wordt. Dan word ik over ongeveer 12 dagen ongi, dan moet ik van dag 3 t/m 7 clomid gebruiken om mijn ei beter te laten groeien en dan kunnen we verder met de cryo's. Dan zal ik ook utrogestan gaan gebruiken. Dus de komende weken ben ik weer vol met hormonen. Dit was wel weer een flinke teleurstelling, maar dat zijn we inmiddels wel gewend. Op naar de volgende maand dus maar weer...

4. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    JANUARI 2010 MEIDEN:
    Lindinha: cryo TP
    Snippie23: cryo TP
    Sabrien: cryo TP
    Miepie80: cryo TP
    Jippieayee: 1e ICSI
    Sandra1987: 1e IUI of IVF
    Maaike: cryo TP
    Elin: cryo tp
    Jessy1983: 1ste icsi
    Klingel: cryo TP
    Maria74: 3e IVF/ICSI
    Lisa: 4e cryo tp
    Chantal76: 1e IVF

AFSPRAKEN:
    - 13 jan: jessy1983 : 2e FM
    - 21 jan: Lisa : Echo
    - 22 jan: Chantal76 1e FM

TERUGPLAATSING:

TESTDATUM:
    - 17 januari Elif
    - 19 januari Miepie80
    - 23 januari Maria74

ZWANGERE JANUARI 2010 MEIDEN:

JANUARI 2010 MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT

Heb mezelf weer van het lijstje gehaald. Ik wens jullie allen veel succes en hoop op goed nieuws voor iedereen!

5. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    elif hier ook nog een keer, GEFELICITEERD!!!!!

miepje, balen meid, komt toch weer rouw op je dak zoiets, en weer hormonen troep gaan gebruiken, helaas. wel fijn dat de arts eerlijk is en het niet kansloos door laat gaan. dikke knuf meid.

hier nog een weekje tot de echo, en inmiddels 2 weken progynova gebruikt, vandaag niet lekker in m'n vel, verdrietig, boos, gefokt en van alles nog meer. bah, kan wel merken dat ik weer hormonen gebruik nu. moet op gaan passen dat ik het allemaal wel blijf trekken. na alles wat er het afgelopen jaar is gebeurt.

taluha, balen meid 2 eitjes, ik duim dat er morgen wat meer zitten.

6. vanmorgen voor echo geweest mag starten met de glonal 20 janu weer komen..

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kom maar gezellig:D

8. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    elif gefeliciteerd !! Gelukkig wat goed nieuws hier!!! geniet ervan!

Miepie klote zeg ik gun je het zo.. laten we hopen dat je gauw aan de beurt bent.

Hier vandaag de 2de fm gehad links 8 en rechts 6 en maandag punctie na mijn verjaardag!!! ze kom het niet helemaal goed zien maar er zaten er nog een paar kleintje
    Ze zei dat ze dacht dat er zeker 10 goed zouden zijn.. pfffffffffff opluchting
    Vandaag wel een dipje veel huilen en zo moe!

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Miepje, wat klote zeg ... ik hoop voor je dat je cyclus snel weer o pgang is met volgende keer wel een goede eisprong!

Elif, hoe gaat het? Begin je het al te beseffen? :D

Lisa, balen dat je zo'n last hebt van de medicijnen. Nog een weekje... spannend!

Jessy, goed nieuws dus! Nou nog even het weekend door komen ;)

Yippie, spannend!

Talulah, ik hoop dat het mee gaat vallen en je bij de punctie een paar goede eitjes zal hebben. Heb je gevraagd of ze de punctie toch door willen laten gaan als het er maar 2 blijven? Zou wel zonde zijn van de poging, of niet?

Maria, hoe voel jij je?

Hier geen 3x=scheepsrecht. Vorige 2 keer op wd9 positief getest, nu is ie hartstikke negatief, dus denk niet dat dat nog goed gaat komen.

10. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    nee balen miepie, ik hoop toch dat je te vroeg hebt getest.

ik duim nog even door.

ben nu op m'n werk, dus hoop dat ik vandaag een beetje afleiding kan vinden.

x lisa.

11. Maria74

Maria74 Niet meer actief

O nee Miepie, maar geef de moed niet helemaal op, misschien is dit een latertje?

Jessy wat een mooie score! dat gaat goed komen lijkt me daar zit echt wel wat tussen.

Lisa ja erg he? Die hormonen zijn soms zo heftig en ik begrijp dat je na afgelopen jaar extra heftig reageert. Ik had hetzelfde, maar zei de hele tijd tegen mezelf: 2009 is voorbij!!! 2010 wordt echt een goed jaar.

Yippie goed en spannend nieuws! laat die spuit maar komen he? ;)

Ik voel eigenlijk heel weinig, wat ik voel is denk ik bijwerking van de utrogestan dus ik kan er niks van zeggen....

groetjes!

12. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    @Elif: gefeliciteerd!!
    @Miepie: Balen meid, maar het kan nog, houd moed! Geen enkele cyclus is hetzelfde!
    @Lisa: Vervelend elke keer dat je zo'n last hebt van de hormonen. Doe rustig aan meiske!

Hier vandaag eindelijk ongi geworden!!! Joehoe... en hoe!
    Vanmorgen werd ik wakker van de buikpijn en toen ik naar de wc ging was het ook al doorgebroken. Net met ziekenhuis gebeld en afspraak gemaakt voor 1e echo op 24-1.

13. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    JANUARI 2010 MEIDEN:
    Lindinha: cryo TP
    Snippie23: cryo TP
    Sabrien: cryo TP
    Miepie80: cryo TP
    Jippieayee: 1e ICSI
    Sandra1987: 1e IUI of IVF
    Maaike: cryo TP
    Elin: cryo tp
    Jessy1983: 1ste icsi
    Klingel: cryo TP
    Maria74: 3e IVF/ICSI
    Lisa: 4e cryo tp
    Chantal76: 1e IVF

AFSPRAKEN:
    - 13 jan: jessy1983 : 2e FM
    - 21 jan: Lisa : Echo
    - 22 jan: Chantal76 1e FM
    - 24 jan: Lindinha: echo

TERUGPLAATSING:

TESTDATUM:
    - 17 januari Elif
    - 19 januari Miepie80
    - 23 januari Maria74

ZWANGERE JANUARI 2010 MEIDEN:

JANUARI 2010 MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT[/QUOTE]

14. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
  15. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Sorry hoor, maar wat is die lopez een stom wijf....

16. idd maria.. spuit er lekker op los haha..

voel me nog steeds goed en ga er vol vertrouwen in arbo arts vanmorgen verteld van de behandeling was enthousiast gelukkig..

groetjes Yippie

17. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Net terug van de 2e FM. Ik had deze keer een andere gyn. Ik had 4 grote follikels eentje van 25, 21, 18 en 17,5 en dan zaten er nog 2 kleintjes van 15,5 ik mag hopen dat die ook nog mee gaan groeien!
    Afhankelijk van mijn bloedwaarde heb ik of zaterdag of maandag de punctie, dat hoor ik vanmiddag.
    De gyn. zei dat er weinig follikels zitten maar dat het nog veel slechter kan. Dus tja...probeer me nu in te stellen beter iets dan niets.:(

18. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Talulah dat is best goed nieuws hoor! met een beetje geluk groeien die kleintjes nog mee!!!

19. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    jaah lindinha, hoe blij kun je zijn met een ongie he', hihi.

en heb je dan op zondag de 1e echo?
    zitten we mss toch nog wel samen op het wachtbankje, gezelli!!

taluha, balen meid, maar bij een minder aantal follikels zitten wel vaak goeie eitjes, is beter als heel veel follikels, nu maar duimen dat er veel mooie eitjes uitkomen, duim, duim!

en tsja, raar verhaal van lopez, had al gereageerd in het topic film en televisie, daar was er ook al een hele discussie over.

20. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ja stom he.... het enige dat we eigenlijk willen is juist niet ongesteld worden, maar deze keer was het wel welkom. Heb idd op zondag 1e echo, dus misschien komt het nog goed met ons...hihi!! Zou gezellig zijn.

Deel Deze Pagina