maria het zou zo maar kunnen dat je toch zwanger bent. Je hoeft niets te voelen Ik was gisteren niet verdoofd ik las overal dat ze je verdoven mij hebben ze geen verdoving gegeven ik had 1 zetpil die ik al van te voren moest indoen en ik kreeg een spuitje voor wat rustiger te worden. Maar een pijn. ik ben vandaag toch nog maar een dagje thuis want zitten gaat niet zo best. maar ik wil echt morgen weer aan t werk want ik vind dit echt klote! Elif had je noiu vandaag die 2de bloedtest.. spannend Klingel zo'n roesje lijkt me heerlijk.
Ik kreeg een spuit met betadine (morfine) en een half pilletje...? Ik was gewoon bij en ja ik vond het onwijs zeer doen. En ik ben echt geen watje Ik ben net terug van het VU, van de 11 eicellen zijn er 9 bevrucht! Ik heb een terugplaatsing gekregen van een 8-cellige met kwaliteit 2. Ik krijg over 2 weken een brief thuis of er nog cryo's zijn. Dat konden ze nu niet zeggen, ze wist al wel dat er een paar mindere tussen zaten.
Gefeliciteerd Talulah, echt een hele mooie score! Hopelijk wat cryo's en ga maar lekker op het wachtbankje zitten. Wij helaas vandaag de brief dat er geen cryo's zijn, maar ik duim dat dat ook niet nodig is en deze twee (of eentje ) gewoon blijven zitten.
talulha, nu maar hopen dat het blijft zitten!!! het zou leuk zijn als het zo is! Maria ik hoop met je mee hoor!!
hi talulah, Dat zijn er nog al wat.... doet het heel erg zeer die terug plaatsing en die punctie?? Ik ga waarschijnlijk volgende week beginnen met spuiten. Hoeveel heb jij er laten terug plaatsen?
Voor degene die het leuk vinden, hier de foto van de toekomstige Roderik of Willemijn (fictieve namen hoor) Sandra de punctie vond ik echt pijnlijk en ik ben echt geen mietje Van de TP voel je niks, alleen die eendebek en dat vind ik altijd een vreselijk ding Bij mij is er maar 1 terug geplaatst, dat is de standaard regel in het VU als je onder de 35 jaar bent.
aaaah talulah wat is dat apart zeg Wij hebben dat helaas niet gehad in jette. Is wel erg apart. over 2,5 uur kunnen ze beginnen met bellen
Ja Elif wat leuk he! We kregen hem op een tv scherm in de behandelkamer te zien! Meid ik begin met je met aftellen, vind het zoo spannend voor je!
Dank je wel lieverd! ja is mooi om te zien hihi, je hebt wel grappige namen voor het emmytje hihihi. Hier is het kuikentje, geen naam dus haha
Meiden ik ben zwanger!!!! Vanmorgen getest met kruidvat en binnen 1 minuut een streepje! Wat een verrassing en wat eng nog zo pril!
AAAAH maria wat geweldig zeg!! Gefeliciteeeerd!! Ben helemaal blij voor je! Ik hoop je snel te volgen!!
Echt maf ja! Wij bevatten het nog niet helemaal, na 2,5 jaar en zoveel gedoe en nu eindelijk een positieve test! Elif spannend voor jullie, hopelijk bellen ze snel!
maria wat gaaf gefeliciteerd!!!!! Kan m voorstellen dat het nog eng is, maar probeer er van te genieten!! ik gun het je enorm.....