@maria: wauwww wat GAAF! eindelijk raak voor jullie! gefeliciteerd! ik hoop dat je (snel) durft te genieten, kan me voorstellen dat je beduust bent en het eng vindt! @talulah: wat een mooie rodemijn of wilmerick! @elif: ik duimmmmmmmm je moet bijna wat horen he??
wow maria wat goed nieuws Gefeliciteerd meid. nou jij nog een mooie waarde elif... nog bijna 20 minuutjes
Elif, shitmeid. Maarre, het is nog wel gestegen, hoe verklaren ze dat dan?? Heb je nog weer opnieuw controle, je eigen pagina is zoveel gepost, heb niet teruggelezen tot jouw stukje maar wel gezien dat je de bolletjes moet blijven gebruiken. Ik blijf toch een beetje hoop houden!! Al is het tegen beter weten in. Chantal
nou ja zeg m'n topic is gesloten zal wel weer goed komen straks denk ik, hier m'n verhaal van vandaag dus maar neerzetten. het gaat hier zoals gewoonlijk weer eens niet normaal. vanmorgen bij de echo waren er 2 follikels te zien , tja dat is dus niet de bedoeling omdat ik geen lucrin spuit vanwege mijn hoge fsh dacht de gyn dat dat ook niet meer zou kunnen, die folikkels gooien dus het hele schema in de war en mogen dus absoluut niet gaan springen. heb bloed moeten laten prikken, op oestradiol, progesteron en lh. zou eventueel steroiden moeten gaan spuiten om de boel alsnog stil te leggen. hele middag op telefoon gewacht en ben net pas gebeld, natuurlijk precies op het moment dat m'n vriend belde om te vragen of ze nog niet hadden gebeld, en hebben de voicemail in gesproken, daar baal ik nou dus altijd zo van want dan kan ik niks vragen. de gyn vertrouwd het niet en wil me morgen ochtend weer zien , wat een gedoe toch weer, het kan echt ook nooit eens een keertje normaal gaan
Ai lisa wat een gedoe! En zeker irri dat ze je voicemail hebben 'genomen'. Veel succes en sterkte morgen, ik hoop dat eea nog bij te sturen is zodat je die eskimootjes een warm plekje kan geven!
jeetje lisa, ik hoop wel dat het goed gaat komen zeg.... Ik heb mijn tp gehad en het viel eigenlijk best mee, onze simba is aan boord!! het was een emmy met hele goede kwaliteit 8delig. Dus nu maar hopen dat simba blijft zitten. Ik zorg nu al goed voor mijn buikje zodat hij wil blijven zitten. haha
*inbraak* Ik wilde ff komen vragen hoe t is met Roderik of Willemijn? Ik denk aan je, maar dat weet je wel he! Dikke knuff, spreek je straks misschien nog ff! *uitbraak*
och lisa toch! Bij jou gaat het ook weer niet na behoren. pffff wat is dat toch allemaal de laatste tijd! heel veel sterkte. maria geniet je nog Jesssy gefeliciteerd met je emmy!
Jessy top dat je zo'n goeie emmy hebt!!! Met mij gaat het iets minder sinds een kwartiertje. Ik moest na de punctie een week mijn temp. in de gaten houden. Door de utrogestan steeg hij mooi zoals altijd, 2 dagen geleden was hij 36,6 (ik temp. oraal en heb altijd een lage temp.) gisteren zakte hij naar 36,3 dat is ook nog vrij normaal. Maar vanochtend was hij 36,1 dat is geen goed teken, mijn zere (.)(.) zijn ook bijna verdwenen. Ik hang echt straks met het zkh aan de telefoon wat we daar aan gaan doen, want zo krijgt Willemijn of Roderik weeeeer geen kans om in te nestelen. Ik kan op dit moment wel even janken.
talulah wat gek dat ze je temp laten meten:S, krijg je net de stress wat ik nu heb. het ziekenhuis maakt je al knettergek! Hoop toch op een wonder! xxx
Ja dat was in verband met de punctie om te kijken of je geen ontsteking krijgt. Ik lag al te twijfelen in bed, had ik maar nooit getempt
Temp. meten na puntie?????????????????? Dat heb ik echt nog nooit hoeven doen!!!! Wat een onzin.... Ik zou me er niet al te druk om maken hoor!