Lief jessy dat je vraagt, tja op en neer maar hoewel ik erg verdrietig ben voel ik me ook heel strijdlustig! En had ik zoiets we vechten door!!! Jij zit nu in de afschuwelijke wachtweek Eerste week ging maar de 2e!! Ik duim heeeeeeeel hard voor je!
Ik heb net getest met kruidvattest 10 dagen na TP..........en er staan 2 streepjes op de test Ik heb keihard staan janken
waaaaaaaaaah talulah is het waar????? wat geweldig zeg wauw wat goed!!!!! ongelooflijk heh dat gevoel
Lief van je, dank je! Ik kan het gewoon echt niet bevatten......en het is toch echt een goeie streep! Ik heb nu weer de zenuwen voor het bloedprikken en de waardes. 5 min. na het testen kreeg ik een belletje van mijn zusje om te vertellen dat ze zwanger is 6,5 week.
dank je wel lieverd. Er is niks aan te doen meid! Maar voor jou ziet het er goed uit Hoop in maart op zo'n test!
*Inbraak* Talulah, ik wist t natuurlijk al, *stuiter stuiter* Maar hier natuurlijk ook alvast een voorzichtige felicitatie! Maandag spreken we ons weer! Dikk knuff... *Uitbraak*
TALULAH!!!!! Super wat een mooi nieuws!!! Ok het begint nu echt spannend te worden, maar het is een mooie test. groetjes
he meiden jullie vergeten bij te praten. maar we hadden 10 eitjes daar zijn er 9 van bevrucht en hebben zich er 7 gedeelt.. dus morgen tp!! hier spannende tijden lees ik/... talhu wat goed ... (klein feestje voor jou hier)