ik ben zo stom geweest om vanochtend nog een test te doen, deze keer dus met ochtendurine ( al ben ik wel om half 6 al een keer naar het toilet gegaan) Maar deze test is dus lichter dan de test van vrijdagavond. Dit maakt me dus echt heeel onzeker...
Hey Talulah, Oh bah meis, snap je onzekerheid. Maar ik heb gelezen dat de dikte of lichtheid van de test er niks mee te maken heeft. Een streep is een streep. Ik wou gister eigenlijk ook nog een test doen, maar heb het extra niet gedaan omdat ik ook bang was dat ie mss lichter zou zijn. Weet je al wanneer je voor een echo moet? Zou iig geen testen meer doen, t maakt je alleen maar onzeker. Och meis, wou echt dat ik iets voor je kon doen! Mss dat andere mensen hier ervaring mee hebben? En een antwoord voor je hebben. Heel veel sterkte en probeer niet te veel te piekeren.
ik ben vanochtend wezen bloed prikken en krijg daar morgen pas de uitslag van. Dan moet ik dinsdag weer prikken om te kijken of het verdubbeld is. De streep kwam wel snel te voorschijn, het waren allebei testen van de kruidvat. Ik had ook niet moeten testen en ga er ook zeker geen eentje meer gebruik. Bedankt voor je reactie Elin
Lieve meid dat maakt altijd zo onzeker! Ik hoop toch dat de bloedtestuitslag heel goed zal zijn!!! Het komt goed meid xxx
he meiden.. hier is het allemaal iets anders gelopen als dat we dachten.. Manlief had niet goed begrepen vrijdag.. dus even een zure appel.. dus geen cryo in de vriezer.. maar wel 2 emy in mijn buik.. nu het wachten geblazen.. we hebben er vertrouwen in.. liefs yippie en yippieman..
Och lieve meid dat is idd ff een zure appel, ik hoop gewoon dat die 2 emmy's tot oktober blijven zitten
Ooh Yippie dat is vervelend zeg Laten we hopen dat deze 2 in je buik je geluk gaan brengen!! Ik heb net gebeld voor mijn HCG waarde en deze was 182, ik heb nog even aangegeven van die 2 testen en ze zei dat het waarschijnlijk kwam omdat mijn urine misschien minder geconcentreerd was. Het hoeft niks te betekenen. Morgen moet ik weer bloedprikken en dan moet hij verdubbeld zijn.