hey meiden ik kom ook gezellig weer meekletsen als het mag. wij hebben in januari onze 2e icsi voor ons 2e wondertje, ben inmiddels al weer begonnen met de pil, 17 dec gaat de 1e decapeptyl er weer in en 4 jan. de 1e echo. wss rond 18 jan. de punctie. wij lopen in het catharina in eindhoven, top zh en fijne artsen en verpleegkundige. snippie, sommige moeten aan de pil, dat ligt aan het protocol van het ziekenhuis. Dit moet om de eigen cyclus helemaal stil te leggen zodat de artsen precies weten wanneer ze je moeten inplannen voor spuiten, echo's enz. meiden allemaal heel veel succes, ik hoop dat januari helemaal roze gaat kleuren. knuffel
meiden een vraagje. is jullie cyclus na de icsi ( dus niet die van de icsi poging ) ook zo overstuur soms. Ik zit nu op dag 30 terwijl ik normaal altijd een cyclus van 28 heb. Heel vreemd , maar ik erger me rot want ik wil ongi worden en verder met mijn cryo's kunnen.
bij mij werd alleen de eerste echo ver van te voren in geplant en de rest gewoon afhankelijk van groei eitjes. maar ach met decapeptyl gebuerd eigenlijk het zelfde als met de pil alles plad leggen. ik weet niet of mijn cyclus ook door de war is. dat weet ik pas volgende week.of ik me ei al voel
Die heb ik wel gevoeld en pijn dat het deed die 2 weken tot mijn eisprong. Maar nog geen ongi bah . hahah een geërgerde Elif
@Elif; ja bij mij ook, eerste 2 cylci na poging waren veel langer dan normaal, deze maand voor het eerst een 'normale' cyclus. Ik mag eind deze maand weer Lucrin spuiten en hoef dit keer geen pil te slikken, vorige twee keer overigens wel. gyn gaf aan dat ze het dit keer zonder pil wil proberen omdat er vaak meer geoogst kan worden voor cryo bij kort protocol. (vorige keer hadden we 9 follikels, 8 eitjes, 6 bevruchtingen, 4 top emmys en 1 tp, geen cryo's)
ohw "gelukkig" maria om dat te horen. Erg irritant wel maar we wachten af mijn cryotjes ook natuurlijk
ohh balen zeg meissie!!! dus je zit nu helaas op 16dpo:S! ik kan begrijpen dat je baald. ik ben benieuwd wanneer mijn ongi zich aan meld. knuf
ik ben gelukkig wel weer maar 3/4 dagen ongi geweest alleen heb nog steeds last van me borsten en steken !dus nog een na sleep!!
Elif, wat irritant... wil je wel ongi worden, komt ie niet :x. Ik heb geen idee hoe mijn cyclus is na een poging, beide keren niet ongesteld geworden tot na de curettage ... maar heb wel een langere cyclus gekregen dan 2 jaar geleden. Was altijd 24-26 dagen en nu 27 of 28. Komt nu mooi uit, glippen we net tussen de dagen door dat het lab gesloten is. Raar wel dat ziekenhuizen zo'n verschillend protocol hebben. Ik heb geen pil geslikt, deca vanaf de 21e dag van de cyclus voor de punctie. Maar voor de cryo's weer wél medicatie, terwijl veel ziekenhuizen dat in eigen cyclus doen. In het AMC kreeg ik trouwens te horen dat daar een groot onderzoek naar wordt gedaan (cryo in eigen cyclus vs in platgelegde cyclus met ondersteuning van medicijnen). Arts vroeg of we mee wilden doen aan het onderzoek, maar kwam er vervolgens achter dat dat ivm kerst/oud en nieuw niet handig was (als mijn cyclus dan iets raar doet is het lab dicht op de dag dat ik TP zou moeten hebben; met hormonen is dat beter te sturen). Benieuwd of er iets uit dat onderzoek gaat komen....
Hallo allen, Mag ik ook meedoen? Wij hebben in januari onze spuitinstructie ed en zullen daarna starten met de eerste ICSI behandeling. Het advies was om direct met ICSI te starten, we hebben dus nog geen andere behandelingen gehad.
sapie klets gezellig mee.wij hebben ook geen andere behandelingen gehad! Miepie raar he! ik heb dus ook geen pil hoeven doen zoals ik zij! en vanaf cyclus dag 1 decapeptyl en daar dan op dag 3 puregon bij! en 35uur voor punctie pregnyl. en op punctie dag 2x 2 bolletjes en vanaf dga na punctie 3x2 bolletjes per dag tot dag 15 na punctie! en cryo is in eigen cyclus. maandag hoor ik hoe of wat.maar wss alleen die bolletjes meer niet.dat is zeker
Nou meiden, hier begint langzaamaan wat beige/ bruin te komen ( sorry voor de beschrijving) dat is normaal de beginkleur. Zou het dan een van deze dagen doorzetten?? snippie ik krijg ook in de eigen cyclus de cryo's teruggezet spannend hoor.
Ik ook in eigen cyclus een cryo tp. Nieuwe meiden.... vullen jullie zelf het lijstje even aan?? Thanx!!
JANUARI 2010 MEIDEN: Lindinha: cryo tp Snippie23: cryo tp Miepje1: cryo tp Sabrien: cryo tp Miepie80: cryo tp Jippieayee: 1e ICSI 7 dec start pil. 2 jan start decaptyl Sandra1987: 1e IUI of IVF Zora: 2e IVF/ICSI Maaike: cryo tp AFSPRAKEN: - 9 dec Miepie80 uitslag chromosomen en hopelijk groen licht voor start progynova - yippie 13 januari 1 echo. ZWANGERE JANUARI 2010 MEIDEN: JANUARI 2010 MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT zo even bij gewerkt en weer op gehaald hoeven de nieuwen niet zo te zoeken
spannend hoor dames in eigen cyclus! maandag heb ik gesprek en spreken we alles verder door! ik moet dan 4jan bellen voor echo! dan kunnen ze zien of ik ene pregnyl prik nodig heb om me ei te laten springen(normaal springt hij netjes op tijd hoor!!)maar des te sneller hij springt des te sneller kunnen ze cryo terug plaatsing doen! knuf