Hahahah tja denk dat moet erbij staan haha. De krampen en het overvloedige is er nog niet echt maar vandaag zal dat ook wel doorzetten Maar je toespraak heeft geholpen!
Sorry hoor maar ik moet ff mn frustratie kwijt.... een vriend van ons belde net mijn vriend om te vertellen dat zijn vriendin (bijna vrouw) 5 weken zwanger is van de 2e... ze gaan begin februari trouwen en wilden eigenlijk niet zwanger raken voor die tijd, ze hadden het ook "veilig" gedaan in de tijd dat ze dacht vruchtbaar te zijn, maar voor of na die tijd blijkbaar niet....sommige mensen hebben ook alles en sommige niks!!!
jeetje lindinha dan zou je idd uit je vel springen! Ik denk dan ook vaker jeetje die hebben idd alles . Mijn man spreekt me dan altijd toe: Niks komt in 1 keer. En dat ik niet afgunstig mag zijn, maar bij zo'n domme mensen!!!! Heel veel sterkte lieve meid.
Jeetje Lindinha, dit zijn inderdaad dingen om je erg boos over te maken. Waarom bij de ene zo makkelijk en bij de ander zo moeilijk? Het is zo oneerlijk!!! Zora, hoop dat je deze maand nog mag beginnen, meid! Zal heel hard voor je duimen. Wat zijn we hier al met veel, zeg! 2010 gaat hopelijk voor ons allen goed beginnen!!
Bedankt meiden! Ik hoorde net op de radio dat het vannacht en morgen gaat sneeuwen. Maar extra vroeg weg rijden dan morgen. Lindinha: Ik weet precies hoe je je voelt. (zie verhaal van vorige week in mijn topic voor het hele verhaal) Wij knokken ervoor en iedereen raakt maar ongepland zwanger om ons hen. Knuffel meid!
Huh....??? Nou ben ik vandaag ineens alweer ongesteld... snap er helemaal niks meer van.... 5 december ongi geworden en nu dus (11 dagen later) alweer... Heb echt nog nooit een bloeding tussendoor gehad. Iemand hier ook wel eens last van?? Wel lastig, nu weet ik dus niet meer hoe mn cyclus loopt, hoever ik nu ben... maar goed dat ik morgen gesprek in het zkh heb, misschien kan ie gelijk even kijken met echo of dit mn ongi alweer was, of dat ik nog gewoon ongeveer halverwege zit...
oei lindinha, misschien ook de hele cyclus door de war door de behandeling. hoop het toch niet. Ben benieuwd wat het zkh morgen zegt.
Ja idd raar... het nu een beetje bruinverlies geworden... niet meer rood. Vraag morgen aan de gyn. wel ff of ie een echo kan maken om te zien waar ik ben in mn cyclus.
hey meiden, zijn er idd al veel voor januari. lindinha, zo vervelend al die mensen die maar ongepland zwanger raken, ik weet hoe je je voelt meis, en idd vreemd nu alweer ongie, hopelijk heb je morgen een fijn geprek met dr. b. en wil ie even een echo maken. zo als jullie mss al in m'n onderschrift hebben gelezen, ik heb de cryo tp uitgesteld, ben er nog niet klaar voor, zou morgen eigenlijk met progynova beginnen, maar heb maandag het ziekenhuis gebeld om het te verplaatsen, dat was gelukkig geen probleem, er gaan te veel dingen mis op het moment, dus ik had er geen goed gevoel bij nu al te beginnen, ook lichamelijk ben ik er nog niet klaar voor en in m'n koppie al helemaal niet. dus 31 dec. start ik met progynova en 21 jan. de echo, hoop dat ik me tegen die tijd wat beter voel, ben nu ook grieperig dus ben blij dat ik nog even rust heb. x lisa.
Lisa als je het zo voelt is het idd een goede keuze wat je gemaakt hebt! Ff rustig de feestdagen doorkomen en dan het nieuwe jaar beginnen! Zoals ik al vaker schreef maar deze keer weer ik duim heel hard voor je!!! Had wel graag met je gelijk gelopen met onze cryo tp's
Afspraak in het ziekenhuis ging niet door vandaag ivm de sneeuw, de gyn. kon niet in Arnhem komen, woont ergens in de buurt van Utrecht geloof ik, dus verzet naar volgende week. Zijn er hier ook meiden die bij een homeopaat lopen?? Goede/slechte ervaringen mee?
ohh lin wat vervelend zeg! maarjah onmacht! ik moet zo op de fiets door die sneeuw.moet echt naar me werk
@ Lisa: Ik vind het knap van je dat je zo dicht bij jezelf blijft en goed naar je lichaam en geest luistert en de keuze hebt gemaakt om nog even te wachten. Dikke knuffel! @ Lindinha: Ik heb er geen ervaring mee. Balen dat je afspraak is verzet zeg. Knuffel! Meiden heb even gekopieerd vanuit mijn eigen topic: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!! Sorry, dat moest er even uit. Ik moest vanochtend om half negen in het ziekenhuis zijn. Het is normaal nog geen 30 min rijden, maar aangezien de sneeuw ben ik vroeger vertrokken. Ik was er alleen pas om 9.15 uur, na bijna 1,5 in de auto te zitten en stil gestaan te hebben. Terugweg was ook weer drama. Was pas om 11.00 uur op mijn werk en nu alweer pauze haha. Anaway, waar ik al bang voor was is geschied. We kunnen pas in januari gaan starten. Dit is nu het schema wat we krijgen: 17-12 (vandaag dus) starten met Provera (omdat we niet willen gokken dat mijn cyclus weer 49 dagen gaat duren). 11-01 ergens hier ongi worden en starten met de pil 29-01 naast de pil beginnen met Decapeptyl 05-02 stoppen met de pil doorgaan Decapeptyl 12-02 starten met 100E Puregon (Puregon is verlaagd ivm hoeveelheid follikels laatste keer) 19-02 eerste FM 24-02 rond deze datum de punctie Dus helaas een maand later dan ik zelf gepland ad. Goed ik had er al rekening mee gehouden dus het is niet anders. Wel balen dat we 8 februari een week weg gepland hebben. We hebben gratis een midweek weg gehad dus moesten m al plannen. Ik had verwacht dat dat in de wachtweken zou zijn, maar niet dus, ik probeer nog wel even of we m kunnen verzetten. Helaas nog even wachten dus. En nog 2 x ongesteld worden en daarna hopelijk voorlopig niet meer. Ze gaf ons wel goede kansen met ICSI maar ja, dat zeiden ze met IUI en IVF ook. Hoewel ik zelf wel het gevoel heb dat we nu echt een kans krijgen. Maar ik ben ook wel bang omdat ik weet hoeveel er nog fout kan gaan. Maar ik probeer de moed erin te houden! Eerst maar het jaar uit knallen dan en maar eens goed doorzakken met de champagne en wjn.
@Zora: Ja balen is dat he, dat alles bij elkaar toch wel weer 2 maanden duurt voordat je eindelijk op dat punt bent dat er iets gaat gebeuren. Irritant!!!! Wel goed dat je er al enigszins rekening mee hebt gehouden, anders valt het helemaal zo rauw op je dak. Hoop dat ICSI voor jullie de oplossing zal zijn!! Wel balen dat mijn eigen afspraak niet doorging vanmorgen, maar had er ook al rekening mee gehouden. Weet dat hij hier niet in de buurt woont, dus zag het al aankomen. Ga er maar vanuit dat die bloeding mn eisprong was en dat ik over 2 weken ongi word. Zou wel een beetje vroege eisprong zijn, maar goed... gekkere dingen zijn er al gebeurd!
Hallo Dames!! Ik mag me toch bij jullie voegen!! Eigenlijk was de "planning" om pas in maart de iktake te krijgen. Omdat ik eerst een BMI moest hebben van 30, maar we kregen vd week het hormonenonderzoek binnen van mannetje en die moest van moi maar even zeggen dat ik bijna op die 30 BMI zat =)) ( al 15 kilo kwijt!!) En dus mochten we nu al voor Januari een afspraak maken!!! Ik helemaal happy! We krijgen nu 22 Januari het intake gesprek, en dan....... Hopen hopen hopen..... Voor jullie ook...: Een Vruchtbaar 2010 gewensd!!!