Januarie 2010 cryo tp of IVF of ICSI behandeling!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door snippie23, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Lindinha: Ja af en toe word je gek van je lichaam he? Gelukkig zag jij het ook al aankomen. Want af en toe kun je anders flink balen. We zijn ondertusse wel wat gewend he?

Marian: Wat goed dat je al 15 kilo kwijt bent. Complimenten! Je mag nu al trots op jezelf zijn. Januari de intake en kunnen jullie dan meteen starten of weet je dat niet? Een vruchtbaar 2010 zou fijn zijn!

Liefs Zora

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hoe gaat het hier meiden?

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier zaterdag de eerste bloedafname en komende zondag een echo en weer bloedprikken.
    Ben erg benieuwd hoe het dan met mijn eitje en baarmoederslijmvlies is.
    Erg spannend dus weer.

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    spannend meid!!
    duim voor je!!!

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Spannend Elif, ik begin alvast te duimen. Hoe is het met de rest?

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hé meiden, tijdje niet geweest hier, sorry. We zijn erg druk aan het klussen thuis (nieuwe deuren verven en afhangen), goede afleiding ;).

Lindinha, wat oneerlijk lijkt het verdeeld he? :( Mensen die helemaal geen kinderen willen (of op dat moment niet) krijgen ze wel....
    Inmiddels al in het ziekenhuis geweest voor een echo? En, wat was die rare bloeding?

Lisa, knap dat je naar je lichaam luistert en een maandje langer wacht. Hoe is het nu met je?

Zora, wat een domper zeg, nog een maand langer moeten wachten. Het is maar een maandje, maar lijkt zoveel langer als je je op januari punctie ingesteld had... Ik duim hard dat het voor jullie met ICSI wel gaat lukken! Heb je het weekje weg trouwens nog kunnen verzetten?

Mmarian, wat knap, 15 kilo! En super dat je daardoor nou al vroeger mag starten, spannend hoor. Hier ook een poging tot afvallen aan het doen... BMI ook gevaarlijk dicht bij de 30... wil in deze periode alleen niet zo opschieten, blijf op -6 hangen :)

Snippie, hoe is het met jou?

Elif, bij jou gaat het ook al hard zeg! Ook met kerst in het ziekenhuis dus. Haha, ben benieuwd hoe rustig het dan zal zijn...

Ik ben 3 dagen eerder dan gedacht ongesteld geworden (ineens maar een LF van 9, normaal 12 of 13). Dus vorige week zondag al gestart met progynova en als 1e kerstdag mijn bmslijmvlies dik genoeg is 30 december al TP! Als het vrijdag nog niet goed is gaan ze een paar dagen rekken met de progynova, omdat het lab van 31 dec-3 jan dicht is, en dan wordt het dus alsnog 4 januari. Nou maar hopen dat die cryootjes willen ontdooien met dit weer :D.

Liefs!

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    miepie spannend zeg!!!

hier alles goed hoor!!heerlijk aan het genieten van me vakantie!!!
    KNUF

8. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    @Zora
    Jammer dat alles is uitgesteld. Lees het nu pas.
    Hopenlijk levert die extra maand wel iets op.

Hier nog 1 weekje de pil en dan gaat het beginnen, 30 dec. d=begin ik met d decapeptyl

Spannend!!

Wens jullie allemaal mooie dagen toe en hoop dat onze volgende kerstdagen knap gevuld zijn!!:D

Groeten Chantal

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Zora knuffel voor jouw!!!

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Spannend Miepie, het schiet dus al op bij jullie. Ik begin vast met duimen!

Chantal; 30 dec met de Deca beginnen. Super meid! Ik ben al aan het idee gewend, we wachten al 3 jaar dus kan die extra maand er ook wel bij. Jij veel succe volgende week met de 1e spuit.

Snippie: Dank je meid!

Hier weer rare ontwikkelingen. Omdat mijn cyclus nog weleens raar kan doen heb ik provera gekregen op dag 7 cyclus. Bij de laatste keer Provera heb ik braaf 10 dagen Provera geslikt en daarna nog 11 dagen moeten wachten op ongi. Wat denken jullie? Ben ik vandaag ongi geworden op cyclusdag 15 na maar 7 dagen Provera. Snappen jullie het nog? Ik niet in ieder geval. Ik ga nu even denken wat te doen, misschien maar even ziekenhuis bellen. Hoop niet dat ik nog verder uitgesteld word. We hadden ongi pas rond 6 januari of later verwacht.

11. MMarian

MMarian Lid

29 mrt 2009
    50
    0
    6
    Zuid-Holland
    Hallo Ladies,

Ten eerste een GEWELDIGE KERST gewensd natuurlijk!!

Maar ik had even een vraagje,
    hoelang moesten jullie wachten nadat je de intake had gehad?
    Kon je gelijk de eerstvolgende cyclus beginnen of??

Ik ben het wachten inmiddels zo zat!! kennen jullie vast wel =)
    En ik begin liever nu! dan morgen =P

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Mmarian :ik heb geen intake gehad.dit omdat mijn ziekenhuis er mee samen werkt.dus een intake niet meer nodig was.
    en ik kon meteen de volgende cyclus beginnen.(wat in hield 2weken na dat we defenitief hoord dat het ICSI werd)

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bij ons was de wachttijd 2 maanden toen.

Meiden ik voel me zo k*t ik heb een topic geopend bij de lounge erover.
    Neem je mensen in vertrouwen en dan maken ze je nog verder kapot:(

14. Hoi even een bericht van hier...

Zora thx voor je mail,, meis ik denk aan je..
    Hier allemaal spannend manlief heeft de griep en dus koorts gehad.. tja en dan kennen we er nu net niet bij gebruiken..
    dus net voor de echo word er een snelle zaadblik gedaan..
    dus we houden het nog even spannend..

verder gaat het hier ook wat minder met mijn nek.. dus moet me echt gedijst houden deze dagen..

liefs Yippie..

Een gezegend weekend gewenst..

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Elif ag je topic even lezen meissie.

Voor nu alvats een DIKKE KNUFFEL

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Yippie succes.

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    yippie meis heel veel succes, ik hoop dat je heel goed nieuws in 2010 zult krijgen!!!!!

18. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    fijne kerstdagen meiden ;)

liefs lisa.

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Fijne kerst allemaal!

Elif, wat een naaistreek van je collega's zeg....ik duim hard voor je dat het allemaal toch goed gaat komen met je contract.

Yippie, wat balen zeg, koorts. Wel fijn dat het ziekenhuis een extra zaadcheck doet, ik hoo pdat de koorts geen invloed zal hebben op de kwaliteit.

Marian, wij hadden vorig jaar augustus de intake in het AMC, in oktober het startgesprek. Ik moest toen nog een waterecho laten maken om te kijken of mijn baarmoeder er goed uit zag en daar bleek een klein poliepje te zitten, dus eerst dat laten weghalen en daar was de wachttijd 3 maanden voor :x. En het chromosomenonderzoek van Miepman (verplicht bij ICSI) duurde ook een week of 8. In februari zijn we uiteindelijk begonnen met spuiten, dus 6 maanden na de intake.

Net in het AMC geweest voor de meting van het bmslijmvlies (cryo met medicatie); het was nu pas 6.5 mm (moet minstens 8 zijn) dus dinsdag weer terug voor nog een meting, nu eerst doorgaan met progynova... dus uiteindelijk toch op z'n vroegst 4 januari de TP... beetje teleurgesteld (vorige keer was de 1e meting wel goed), maar vooral bang dat het nu fout blijft gaan, en de cryootjes dus niet goed ontdooien. haha, verder ben ik helemaal geen doemdenker hoor ;).

Snip, hoest met jou?

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hey miepie dat moet toch goedkomen dinsdag, ik ga hard duimen.
    Ik denk dat we vrij gelijk lopen, zondag hier de eerste meting.
    spannend hoor!

Deel Deze Pagina