Ik heb nu het goedkoopste aanvullende pakket voor mijn zorgverzekering. Daar zit niet zo heel veel voor kraamzorg bij. Als ik eind van het jaar één pakket hoger neem, telt dat dan nog voor als ik ga bevallen? Of telt dat dan niet meer omdat ik nu al zwanger ben?
telt inderdaad mee ik ben met 12 weken zwangerschap ook naar een ander pakket overgestapt, gezin en zeker, dat was veel beter qua kraamzorg en (gratis) bevallen in het ziekenhuis (zonder medische indicatie) .
gewoon tijdelijk meer sterren nemen ... ik heb 4 sterren genomen toen ik net zwanger was en heb het nu nogsteeds omdat mn dochtertje ook onder mjn naam verzekerd is
Telt idd gewoon mee. De datum dat je bevallen gaat, die datum geldt voor je polisvoorwaarden in verband met kraamzorg. Niet daarvoor al.
Ik heb het vorig jaar ook gedaan. Was 20 juni uitgerekend en ben in dec over gestapt op vgz uitgebreidpakket waarin zh bevalling volledig verzekerd werd en kraamzorg ook geloof ik
kan gewoon hoor...ik heb het nl ook gedaan ik ben in oktober 2007 zwanger geworden en toen ben ik ook voor 1 jaar hoger in de verzekering gegaan voor de kraamzorg. Het zou mij over een jaar gezien 120 euro meer kosten maar ik kreeg dan wel de kosten van 165 euro vergoed van de kraamzorg, dus ik had er alleen maar winst van. Vorig jaar heb ik het gewoon weer teruggezet naar het lagere pakket.