Hallo, Mijn woning smaak is een jaren 30 woning, iets soortgelijks als op de foto, het mag ook iets kleiner of een rijtjeswoning zijn. Ik heb op internet wat rondgekeken naar dit soort huizen in Zuid Limburg, maar dat heb ik eigenlijk niet kunnen vinden. Weet iemand of er in Zuid Limburg dit soort huizen staan? Het liefst op fietsafstand van Valkenburg aan de Geul Alvast bedankt voor jullie reacties Liefs, lelie0
Hallo, Ik weet niet zo goed in welk onderdeel dit het beste past, maar ik heb een vraag over een woning. Mijn woning smaak is een jaren 30 woning, iets soortgelijks als op de foto, het mag ook iets kleiner of een rijtjeswoning zijn. Ik heb op internet wat rondgekeken naar dit soort huizen in Zuid Limburg, maar dat heb ik eigenlijk niet kunnen vinden. Weet iemand of er in Zuid Limburg dit soort huizen staan? Het liefst op fietsafstand van Valkenburg aan de Geul Alvast bedankt voor jullie reacties Liefs, lelie0
Mooi. Er staan zeker genoeg van dit soort huizen te koop.. Maar meestal wel vanaf 275.000 .. Ik weet niet wat jij wilt betalen?
Bedankt voor je reactie 275.000 euro is wel het maximale wat ik zou betalen voor een huis. Heb je een aantal voorbeelden van huizen, of websites waar ik ze kan vinden en in welke plaats ze staan?
Huis te koop: Neerhem 53 6301 CD Valkenburg - Foto's [funda] Huis te koop: Oud-Valkenburg 24 6305 AB Schin op Geul [funda] Huis te koop: Emmalaan 9 6301 GP Valkenburg - Foto's [funda] Huis te koop: Hekerbeekstraat 23 6301 EE Valkenburg [funda] Huis te koop: Louis Eliasstraat 31 6301 ZR Valkenburg [funda] Huis te koop: Burgemeester van de Loostraat 9 6325 BW Berg en Terblijt - Foto's [funda] Huis te koop: Cremerstraat 1 6301 GD Valkenburg [funda] Huis te koop: Hekerbeekstraat 18 6301 EE Valkenburg [funda] Huis te koop: Neerhem 77 6301 CG Valkenburg - Foto's [funda] Huis te koop: Sint Pieterstraat 21 6301 DP Valkenburg - Foto's [funda] Huis te koop: Sint Rosastraat 12 6301 AM Valkenburg - Foto's [funda] Huis te koop: Wehryweg 5 6301 GA Valkenburg [funda] Huizen te koop in heel Nederland [funda] Ik heb gezocht 15 km vanaf Valkenburg ad geul... Voor huizen zoals op jouw foto met je meer richting Heerlen/Landgraaf.. En in vaals heb je ook mooie huizen.. In Kerkrade en eygelshoven zijn de huizen goedkoper.. En de dorpen idd...
in Heerlen is hier ook niet veel van te vinden hoor ben ik bang. Dan moet je echt al naar dorpen gaan kijken. In Heerlen zijn niet veel van zo'n vrijstaande huizen te vinden en al helemaal niet voor die prijs. Voor zo'n soortgelijke vrijstaande woning ben je wel over de 3ton kwijt als het huis in redelijk tot goede staat is. Je zou eens kunnen kijken wat in Hulsberg of Aerensgenhout te koop is, dat is redelijk op fietsafstand van Valkenburg en daar staan ook wel zo'n huizen. Of er zo een te koop staat weet ik dan niet
Bedankt voor je moeite voor het opzoeken van de huizen! Ik ga ze bekijken Ik zal ook gaan zoeken naar huizen in de plaatsen die je noemde
Ik heb het huis van je foto gevonden in Brunssum haha Huis te koop: Lindestraat 7 6444 AM Brunssum [funda] Nog een Huis te koop: Prins Hendriklaan 432 6443 AG Brunssum [funda]
@ FairyLaughs Er zitten mooie huizen bij, maar niet echt het huis waar ik naar op zoek ben. De meeste zijn ook boven mijn budget, zeker als ik het huis naar eigen idee wil opknappen word dit lastig. Nog een keer dankjewel voor het opzoeken, je hebt me wel verder geholpen en op andere ideeen gebracht
Ik ben nu aan het kijken naar jaren 30 woningen in Heerlen, ik heb nu al zo veel mooie huizen gezien! En dan heb ik nog niet eens alles gezien haha Bedankt voor jullie tips, kom ik echt verder mee
Heerlen is ook wel lekker centraal.. Als je van fietsen houdt kun je dat ook doen naar Valkenburg( zelf is mij dat te ver Hahaha).. Maar met de bus of trein ben je er ook zo...
Kijk eens in Brunssum, Hoensbroek, Meerssen, Houthem, Voerendaal (wel duurder), Klimmen. In Sittard en Geleen heb je ook mooie jaren 30 woningen alleen is dat niet op fietsafstand.