Schoudervulling! Ik keek heel erg op tegen mijn oudere nichten met hun super mooie blazers met 5 cm. hoge schoudervullingen.
Ik zeg: Ik herinner me er niet veel van want ben zelf uit 85 Herinner me wel belachelijke kleding hehe..maarja dat was toen mode
Hahaha, ik moest ook lachen toen ik al die reacties zag, zie het alweer helemaal voor me....echt zeep in je haar en als het ging regenen plakte en sopte je aan alle kanten. De beste zeep was FA hahaha...en dan de blauw gestreepte blokken. En haarlak, niet te zuinig, Wella en daarna kwam de gellak, dat ik nog haar op m'n kop heb snap ik niet! En dan de muziek...naast bananarama, Simple Minds...Talking Heads...U2...UB40 en Bruce Springsteen. En blowen om er bij te horen Maffe maar erg leuke tijd.
Dit was toch ook de tijd van Doe Maar??? Ik ben zelf in 1978 geboren, maar heb een oudere broer uit 1972, ik herken wel alles wat jullie opschrijven, maar was nog wel wat jong toen... Veel liefs Levi
Mijn kinderjaren (ben van 1980). Plons de kikker. Cassettebandjes. Madonna. Michael Jackson. Kinderen voor kinderen met die irritante rrrrrr!
airwolf, night rider, miami vice en natuurlijk tour of duty. aangezien m'n broertje altijd de afstandbediening in handen had. maar alles beter dan VOETBAL.