Ik heb het even opgezocht, in 2004 is dat ding verkocht op eBay voor ruim 38.000 euro!! Nou, daar zoek ik wel wat anders leuks voor uit..
jaaaa! We hadden ook n heel leuk spel dat knightrider heette, hihih! Wie had er nog meer zo'n ding(en welke spellejes)? Dat is pas nostalgie voor mij.
Dat zeg ik: RAAR HAAR. Wat waren dat voor kapsels? Denk aan Duran Duran en zo. RAAAR! Toen leuk, maar nu ... minder Groetjes, Dominique
* Rolerskates, * Zweetbandjes (voorhoofd en pols), * Beenwarmers, * Wham!, * True blue van Madonna (haha), * die rare gele plastic schooltassen die toen door minister Deetman (dacht ik, toch???)verplicht werden gesteld en die toen kankerverwekkend bleken te zijn, En ik kan nog wel even doorgaan, haha! Leuk om dit weer eens op te halen!
bleken die kankerverwekkend? En waren ze verplicht? Ik kan ze me nog herinneren, zat toen in de 2e klas, volgens mij.
Ja, die waren kankerverwekkend en gelijk werd geadviseerd om ze niet meer te gebruiken. Nooit begrepen waarom die dingen uberhaupt werden uitgedeeld!!
Die tassen ken ik helemaal niet! Ik heb toch van 1983 tot 1989 op de HAVO gezeten. Wij konden gelukkig zelf kiezen........
Leuk om te lezen dit allemaal! Wham Madonna Duran Duran Countdown Toppop Discobollen Nog een tv-serie: Dossier Verhulst Pim
Die tassen waren heel korte tijd verplicht voor basisscholen. Het heeft maar zo kort geduurd, dat vermoedelijk nog maar weinig mensen zich die gekke tassen konden herinneren .
ja die tassen ken ik nog wel, van die gele koffertjes!! Met zon lipje die je in dat gleufje moest duwen om de flap te sluiten.
Grote plastic oorbellen Permanent la-gear en idd vele andere dingen maar alles wat in mij opkomt is al genoemd my litte pony en troetelbeertjes