Die werd gespeeld door Erik de Koning, maar hoe hij in de serie heette weet ik niet meer. Wat had ik toen een hekel aan die dokter (een goed acteur dus!) Pim
Snor. Dat was een soort cola waarvan het schuim op je lippen achterbleef, smerig goedje, maar ik zeurde mijn moeder de oren van het hoofd om dat spul!
Het is echt leuk om daaraan terug te denken, maar ik ben er vrij zeker van dat we over 10 a 15 jaar terugkijken op nu en dan herinneren we ons dat we met een stel meiden op internet hebben zitten terugdenken aan de 80-er jaren. Dan realiseren we ons hoe geweldig het nu in 2006 eigenlijk allemaal is/was .
Die plastic tas heb ik volgens mij in de 4e vd basisschool gehad, dom ding en het leek ook zo lelijk! Kan het me nog goed herinneren! Verder: - stelten - die jojo die maar bleef rollen - knikkeren - uitdeelplaatjes - de kleuren roze en groen (Doe Maar) - hoge paardestaarten (zo hoog, dat je haar ging knappen aan de zijkant - blauwe oogpotlood - AHA (Take on me, met die aparte videoclip in de vorm van een strip, en wat een lekker ding was die leadzanger) - Glenn Medeiros met 'Nothing is gonna change my love for you' En zo kan ik nog wel doorgaan!! Liefs, Lise
Mijn jaren tachtig memories: - Doe Maar - Madonna - Ministars en Kinderen voor Kinderen - hoelahoep - roze en blauwe oogschaduw - Madonna-laarsjes - buttons - The Muppet Show - fonduen - klasseavonden - stijldansen - eerste 'vriendje' (veel giechelen, handjes vasthouden en een enkel zoentje, echte 'puppy love' dus ) Groetjes, Wendy
Jaaaaaaaaaaaaaa, wat dacht je dan van: Pia Zadora (geen idee hoe je dat schrijft) en Germaine Jackson: When the rains begins to fall. ALs ik dat nummer hoor ga ik nog steeds helemaal uit mijn dakje!
Enne wat dacht je van tuinbroeken, met Come on Eileen...Dexy's midnight runners ...geweldig !! Kajagoogoo en Fame....The village people, hahaha! Super!
Flying Doctors. Keek een vriendinnetje van mij altijd en ik vond het DOODENG! hahaha... En de val van de Muur natuurlijk. En mijn geboorte niet te vergeten, plus die van mijn broertjes en zusje. Oh nee eentje is van de jaren negentig .