idd. grote bos krullen en grote oorringen .... we all going on a summer holliday ...en vooral mijn MAVO tid helemaal geweldig en vooral die goeie ouwe tijd whahahahha nou klink ik als mun pa
hoe kan ik dat nou vergeten ...damnz stappen tot half 6 in de morgen ..( en nee tuurlijk mocht dat niet ...hahahah kwam gewoon 4 uur te laat thuis)
1988: Nederland Europees Kampioen Voetbal (als je geen voetbalfan was werd je het dan wel) De Cosby Show De familie Knots (een kloddertje roze hier......) De Fregles en de Smurfen E.T. Dirty Dancing (zwijmel zwijmel) Ciske de Rat Wuppies Kubussen Lolobal My Little Pony Teveel om op te noemen. Wat was die tijd leuk zeg! Groetjes Suusje
Hahahaha, me to....en m'n moeder bleef altijd wakker tot m'n zus en ik thuis waren, arme mams, wat heb ik 'r aangedaan!! Twee uur thuis zijn en vier uur thuis komen...errug!!! Sorry mams!
Madonna, en Madonna, enne Madonna! Ik was daar helemaal leip van! En hopeloos verliefd op die kleine zanger van Tears for Fears...Hoe heet ie ook al weer... Curt Smith! hihihihih En het feit dat ik mijn huidige hubbie een enorme etter vond!
De film flashdance.....Met dat nummer: what a feeling (van Irene Cerra of zoiets) De eerste plackbackshows die in ieder dorp georganiseerd werden. En als je op wintersport ging: van die veel te krappe nylon pakkies met felle oranje strepen.....klaar voor een maanwandeling! (zeker met die oude skischoenen van die tijd) Alle scheidingen van ouders van vriendjes enzo...uiteindelijk ook mijn eigen ouders....
Was ook de film Dirty Dancing niet uit die tijd (o jeh, die Patrick Swazy, die had een heupen!). Krijg het warm als ik er aan denk
JA! beetje krul tang en dan n BERG haarlak/gel wat dan ook En Duran Duran!! En Dukes of Hazzard!! (staat hier op t industrie terein n echte general Lee!!) En E.T. die mocht ik toen bij n tante van n vriendin van me mee komen kijken...Wat was dat toen spannend!! (wist niet wat ik er van moest verwachten) Heb de film nu zelf en mn jongste zat net als ik toen op t puntje van zn stoel Simple minds.. "dont you...forget about me.." *zwijmelt eindje weg* MTV was er toen ook ineens geloof ik. Dus wij meiden elke dag voor de tv liedjes mee zingen (lekker vals natuurlijk ) en weg zwijmelen bij al die lekkere (net te oude) jongens
ja psies ...mijn mamas heeft dat pas verklapt op der sterfbed ...dat ze nooit sliep tot ik thuis was ...van mijn nachtelijke uitjes .. greaseeeeeeeeee ... is er nog zo 1 mun zus mocht al in de bios die fil bekijken en ik was te jong grrrrrrr