hoi allemaal nog 1 dag en dan kan ik testen .ben heel erg benieuwt wat de uitslag zou zijn .me vriend en ik hopen van wel. we willen het heel graag .jullie horen van mij. mvg winniethepoeh 19
Spannend Winnie, ik zal voor je duimen. Ik wacht voor de zekerheid nog even, wss van t weekend testen
ik heb gewoon geduld ik wacht deze week denk ik ff af want ik heb wel eerder gehad dat ik een week overtijd was en werd ik ook weer on ik laat jullie het weten als het wel zo is en dank je wel voor jullie steun allemaal jullie ook veel succes mvg winniethepoeh19
Hai Winny, spannend hoor, ik moet ook nog 1 dagje wachten. Geen krampjes meer maar ook geen andere symptomen. Heb jij die wel? gr Jessica
Hoi Winnie, Spannend hè! Ik moet ook nog 1 dag. Ik zal voor je duimen........... Wanneer ga jij testen? Ik denk dat als ik morgenochtend nog niets zie gelijk ga testen. Het is een kleine kans dat ik meteen de eerste keer zwanger ben, maar ik ga niet de hele dag in spanning zitten. Als ik negatief test weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Anders komt het straks niet, omdat ik zo gespannen ben, zit ik met al die valse hoop. Zorra: ik zeg testennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Succes allemaal! X Wendy.
Spannend hoor!!!! Zit een beetje in herzelfde schuitje. Heb met mijn vriend afgesproken dat we zondag gaan testen... Succes winnie!! Gr Droom
snap niet dat mensen al zo snel testen,morgen is je nod dan ga je toch nog niet testen lijkt mij,dan wacht je toch eerst wat dagen,zelfde geld word je wat later ongi