Hallo allemaal, Ik las zo nu en dan als gast al mee op het forum, maar nu ik dinsdag positief heb getest vond ik het tijd worden om me te registreren. Vorig jaar ben ik gestopt met de pil en nu is het dus zover! Ik vind het enorm spannend, alles is nog zo pril! Daarbij heb ik anti-Kell in mijn bloed en maak ik me best zorgen of alles goed zal gaan. Mijn man en ik zijn 15 jaar samen, ik ben 32 en hij is 44. Ik werk fulltime in het vernieuwend onderwijs en ben gek op lezen, fotograferen, wandelen in de natuur en uitslapen. Vooral van dat laatste ga ik de komende tijd nog maar even genieten!
Welkom, Spannend allemaal. Veel plezier met alle voorbereidingen. Wat is anti-Kell precies? Groetjes LinC
Lieve allemaal, dank jullie wel voor het hartelijke welkom! @LinC: Anti-Kell is een irregulaire antistof. Het houdt in dat ik anti-stoffen tegen Kell heb en dat als mijn man Kell in zijn bloed heeft en het kindje daardoor ook, mijn anti-Kell stoffen ervoor zorgen dat het bloed van het kindje gaat klonteren of afgebroken wordt. Beide gevallen zorgen natuurlijk voor complicaties. Ik heb dan ook meteen een verwijzing voor de poli in het ziekenhuis gekregen en mag daar a.s. maandag al heen. Ik vind het erg spannend!