Beste meiden, Na drie maanden intensief klussen was ik afgelopen maand alleen maar bezig met werk, studie en verbouwing. Niet meer echt bezig geweest met zwanger worden en nauwelijks tijd samen gehad .... Gisteren realiseerde ik me plots dat ik afgelopen maandag ongi had moeten worden. Snel een Kruidvat-test gedaan onder het motto 'het zal wel niet, maar je weet maar nooit' en tot mijn grote verbazing verscheen er een licht tweede streepje . Voor de zekerheid hebben we een digitale test van Clear Blue gehaald en samen in spanning gewacht, en...... IK BEN ZWANGER! We wilden het heel graag, dus we zijn supergelukkig, maar kunnen het ook nog niet echt plaatsen . De komende tijd gaat dit denk ik vanzelf komen; we genieten er gewoon volop van! Liefs, Yvje
Gefeliciteerd meid geniet ervan! Gaat vanzelf door dringen....hier kan ik t somsnog niet geloven hihi
Gefeliciteerd! Het komt allemaal vanzelf wel het gevoel dat het echt zo is. Duurt even maar daarna gaat het heel snel. Geniet er maar lekker van.