theater met jonge kinderen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ejra, 15 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

keuzes:

1. k3 concert

2. het zandkasteel

3. dikkie dik

4. woezel en pip

5. kikker

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    ik ben benieuwd welke theater voorstelling jullie zouden kiezen. onze kinderen zijn dan bijna 3 en bijna 4 en kunnen goed stilzitten. alleen twijfelen we tussen een paar voorstellingen namelijk:

k3 concert
    het zandkasteel (3+)
    dikkie dik (2+)
    woezel en pip (2+)
    kikker (4+)

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

K3 is heel leuk maar absoluut geen theater :)

Ik zou denk ik voor het zandkasteel gaan.
    Dat is heel leuk (als je kond van het zandkasteel houdt natuurlijk) en na afloop meet en Greet op het podium.

3. sjak

sjak Niet meer actief

Mijn dochter is nu 2,3 en we gaan in oktober naar K3 en ze gaat met oma naar Woezel en Pip. Wij gaan vaker naar kindertheater en eigenlijk vindt ze alles leuk... Dus ik zou kiezen waar ze het meest interesse nu al in hebben op tv enzo.

4. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Zandkasteel is echt heel leuk, ook voor 3-jarigen.
    Zeker doen! :)

5. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Woezel en Pip, kikker en zandkasteel zijn ontzettend leuk! Mijn dochter vond ze allemaal super (dikkie dik ook gezien maar daar ben ik minder enthousiast over). Ik zou gaan naar welke als eerste is (en bij succes volgende lekker voor sinterklaas geven :) )

6. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

K3, kikker en dikkie dik kijkt zoontje nooit dus hier zou het op jou lijstje gaan tussen het Zandkasteel en Woezel&Pip en heb gestemd op de eerste, vriendin is met haar zoontje van 2.5 naar het Zandkasteel geweest en was erg enthousiast.

Het dilemma hier is Piet Piraat of Brandweerman Sam :D

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij zijn op de 3e verjaardag van m'n jongste naar Woezel en Pip geweest, de oudste was toen ruim 5. Maar we vonden het allemaal érg leuk!
    De anderen hebben we nog niet gezien. De oudste is met oma naar K3 geweest toen ze 5 was, de jongste gaat als ze 4 wordt.

8. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben net kaartjes gekocht voor het zandkasteel. dit gaan ze alle 2 erg leuk vinden.

bedankt voor de reacties

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wij zijn eens naar het zandkasteel geweest, vonden ze leuk. Verder naar Dikkie Dik en Dirk Scheele, dat vonden ze nog leuker.

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Veel plezier alvast.

Hier had ik 2 kaartjes gehaald voor mijn jongste en ik (een dochter en mama dagje uit, had ik met de oudste ook al eens gedaan). Alleen toen kreeg ze de waterpokken en niet heengegaan. De oudste is toen meegeweest,was toen bijna 5 en ze vond het ook erg leuk! :)

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Wij gister naar zandkasteel geweest, onze zoon vond het geweldig!

12. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Mijn dochter is helemaal lyrisch van het Zandkasteel. Als ze 20 maanden is is de theatervoorstelling bij ons in de buurt. Wat zeggen jullie? Te jong of gewoon doen?

Deel Deze Pagina