Wie weet dit Vandaag stond ik stil op de weg met m'n auto met knipperlicht m'n collega te bellen of zij nog hulp nodig had. Kwam er een grijze seat aanrijden bleef achter mij stilstaan. Ik dacht nog je kan toch m'n knipperlicht zien maar goed toen zag k een parkeervak leeg staan dus reed 3 meter en ging een beetje raar in dat parkeervak staan. En toen vond ik het aardig lang duren voordat hij langs mij reed. Haha heb het er warm van want zou het politie zijn. Echt ben ik weer he. Zou m'n eerste boete zijn :-0
Verwacht geen boete. Dan was je denk ik meteen bekeurd. Waarschijnlijk dacht die persoon dat je in dat vak wilde parkeren en wacht even op je. En als je zo raar in dat vak stond gingen ze er denk ik vanuit dat je nog een paar keer ging insteken. Als het een man was zal hij wel gedacht hebben. Pfff vrouwen achter het stuur
Misschien wilde hij je een hint geven dat het niet zo netjes is om op de weg stil te gaan staan? Zal inderdaad geen politie zijn geweest anders hadden die wel naar je toe gelopen.
Had je knipperlicht aan of waarschuwingslicht? Bij een knipperlicht zou ik ook achter je blijven omdat ik dat denk dat je met een handeling bezig bent dus afslaan of parkeren. Bij waarschuwingslicht zou ik wel om je heen rijden. En op je foeteren omdat je in de weg staat terwijl er parkeervakken vlakbij zijn
Nee ik denk niet dat dit de politie was. Ik heb honderden boetes uitgeschreven maar nooit op zo een manier. (Ook collegas dit nooit zo zien doen) Als de situatie het niet mogelijk maakt om een bestuurder aan te spreken dan wordt er inderdaad een boete uitgeschreven zonder het aanspreken..uit jouw verhaal maak ik op dat ze je gewoon hadden kunnen aanspreken.. zou me dus niet zoveel zorgen maken hoor
Als je toevallig een BMW rijdt zit er een "park anywhere" button in. (Bij andere merken heet dat inderdaad gevarenlichten... ) ik erger me daar ook aan, mensen die denken dat ze met hun knipper/gevarenlicht aan overal kunnen parkeren/stilstaan. Al helemaal als er 3 meter verder een lege parkeer plaats is.
Ik vind dat ook behoorlijk irritant, met gevarenlichten aan had degene achter je vast beter begrepen... alhoewel het natuurlijk een kleine moeite is om een paar meter verder in een parkeervak te gaan staan. Maar om terug te komen op je vraag, nee denk niet dat je een bekeuring krijgt, anders hadden ze je direct aangesproken.
Nou ik had zo dus wel een bekeuring. Stond stil met gevarenlichten aan. Was echt 3 minuten want kwam een vriendin ophalen voor sporten. Vervolgens kwam handhaving langsrijden, maar ik dacht eigenlijk dat ik het zo netjes en volgens de regels deed. Maar weekje later de boete in de bus hoor en stoppen hebben ze niet gedaan terwijl dat makkelijk kon. Ook niet even informeren of er iets aan de hand is ofzo.
Wilde eigenlijk zeggen niet leuk Jij zag dat het handhaving was dit was gewoon een personenauto. Jammer dat ze je niet even aanspraken.
Was een rustige weg hoor en vooral om die tijd. Bij iemand/cliënt voor de deur staan vond ik ook geen optie dus leek mij dit het beste. Zag dat lege parkeervak ook niet gelijk maar goed zal volgende keer denk dit niet meer doen
Geen BMW ;-P Zag die parkeerplaats niet gelijk en was een rustige weg had daar zo goed als niemand verwacht anders was ik niet even stil gaan staan
Misschien vond de bestuurder van die auto je gewoon een lekker ding en wilde hij even langer naar je kijken
Handhaving verwacht ik het ook eerder van laatst kwamen 2 broekies handhaving serieus een bestelbus een boete geven omdat hij netjes geparkeerd stond maar de stoep versperde. Dacht echt serieus waar moet hij hem anders neerzette en is nou niet een stoep waar zooooo veel mensen lopen op een dag. Al denk k dat mensen gebeld hebben omdat ik nooit handhaving hier zie.