Hoi Meiden, heb jullie advies nodig ik heb een test van clearblue gehaald die je vanaf 4 dagen voor je NOD kan gebruiken nu heb ik vandaag getest 3 dagen voor mijn NOD met ochtendurine nu kwam er een + in beeld van zwanger! het ene streepje was iets lichter maar op de test stond dat dat niet uitmaakt. maar... ben ik nu al zeker weten zwanger of kan het toch nog zijn dat over 3 dagen negatief is? HELP!
Hoi... Een voorzichtige felicitatie... Het nadeel van vroeg testen is dat het altijd voordat je ongi word verkeerd kan gaan... Maar goed een streep is een spreep en hoop dat je over die dagen ee dikke vette streep hebt!!! Alicia
als je echt duidelijk een + ziet en het is binnen een half uur verschenen op de test dan kan je er echt vanuit gaan dat je zwanger bent! heb je geen foto van de test? er is altijd een risico met testen voor je NOD.. ik zou zeggen test nog een keer op je nod en kijk of het streepje donkerder is geworden. maar voor nu natuurlijk GEFELICITEERD!! Liefs xx
had geprobeert om een foto met mijn telefoon te maken maar dan werkte niet echt goed haha.. maar het was een + nou ik dacht als ik nou wat eerder test is misschien de spanning er vanaf maar dat is niet zo haha nouja.. ik wacht gewoon nog even af tot vrijdag dan mag ik echt testen ik hoooooooop het zo ohja en de + verscheen binnen 2-3 minuten
Je bent zwanger ! Gefeliciteerd !!!! Maarja, voor je nod testen is wel een beetje gevaarlijk! Ik hoop dat de test over 2-3 dagen veel duidelijker is !!
ja ik hoop het ook! ik wil blij zijn maar ben toch nog voorzichtig! maar zou het nu nog mis kunnen gaan?
Het nadeel van een gevoelige test is dat je positief test bij een hele lage HCG-waarde, bijvoorbeeld al bij 10. Maar pas als je waarde minimaal 50 is, kun je het als een doorgaande zwangerschap beschouwen. Er kan iets gaande zijn voor je NOD, wat je met zo'n gevoelige test oppikt. Maar dat wil helemaal niet zeggen dat het ook werkelijk gaat doorzetten in een zwangerschap. De meeste "zwangerschappen" gaan op je NOD mis, je wordt gewoon ongesteld net als anders. Maar door die gevoelige testen ben je er nu bewust van en anders had je het niet doorgehad. Daarom is testen voor je NOD niet betrouwbaar, omdat het nog helemaal niks zegt. Er zit dus niks anders op dan afwachten en hopen dat je niet ongesteld gaat worden. Ik zou pas over een dag of 3 weer testen. Succes!
Kiet ik adviseer je om vrijdag een digitale test van cb te doen, die zegt duidelijk zwanger of niet zwanger. Is wat duidelijker dan dat streepjes getuur...
Kiet, ik leef met je mee.. Het is vandaag mijn NOD. Ik heb vanochtend een zwangerschapstest (predictor) gehaald. Als ik erggg veel moeite doe, dan zie ik wel een streepje. Maar op het gegeven moment had ik wel het idee dat is misschien wel aan het hallucineren was Ik heb daarom ff op de forum gekeken. Velen menen dat de predictor test niet betrouwbaar is, maar die van de kruidvat wel. Ik heb trouwens gelezen dat 2 kruidvat testen 5 euro kosten. Dus ik snel naar de kruidvat, heb er 2 gehaald, ik met m'n briefje van 5, bleek dat het 12 was. Heb zelfs nog nagevraagd is het echt geen 5. Zal wel Thuis aangekomen. Er verscheen een kruisje. Een streepje was echt heel donker, maar de ander echt super licht. Maar je ziet hem wel duidelijk.. Ik kan het eigenlijk niet geloven???
Hierbij de foto van de zwangerschapstest (kruidvat). Wel een beetje vaag, maar wel 'duidelijk' een kruisje toch???
Dan heb je de duurdere zwangerschapstest gekocht in plaats van de goedkope. De goedkope zitten in een wit doosje, dan heb je twee testen voor 5,-. Deze werken met streepjes en niet met een kruisje. De plus-test van KV die jij nu gebruikt hebt, staat helaas bekend als niet al te betrouwbaar. Zelfs mannen hebben daar positief mee getest. Ik zou dus voor de zekerheid opnieuw testen met een ander merk of de goedkopere van KV. Succes!
Dankje Jippie, De zwangerschapstesten stonden achter de kassa, waar ik dus niet bij kon. Ik nam aan dat dit de bekende kv test was. Ik ga maar weer langs de kruidvat voor de goedkopere versie
Hee meis ik kan je foto niet bekijken.. ik heb een test gedaan van clearblue die je al 4 dagen van te voren kan doen clearblue plus en die was bij mij positief 3 dagen voor mijn NOD