jarig in de zomervakantie

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Zebraatje1990, 18 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dennise

Dennise Lid

10 apr 2006
    79
    0
    0
    Amersfoort
    Ik zou het ook voor de vakantie doen, lekker bij zijn vertrouwde juf en klasgenootjes.

2. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Heb je er ook al met je zoontje over gesproken, over wat hij wil? Ik zie over het algemeen dat kinderen die de eerste deel van de vakantie jarig zijn het voor de zomervakantie vieren en kinderen die in het laatste deel van de vakantie jarig zijn doen dat erna.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn zoon is op 27 juli jarig. Afgelopen jaar hebben wij het na de vakantie gedaan (omdat we voor de vakantie zelf op vakantie gingen en anders werd het wel héél erg vroeg.
    Maar dit jaar doen we het wel voor de vakantie, omdat hij na de vakantie naar groep 3 gaat en er dan allemaal andere kinderen in de klas komen. Hij vindt het wel leuk om het nog met zijn vertrouwde klas te vieren.

4. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Mijn zoontje is van 17 augustus, het laatste weekend van de vakantie.
    Ik had eerst bedacht om het voor de vakantie te vieren, maar ik vind het toch wel erg vroeg voor hem. Hij is er helemaal nog niet zo mee bezig. Nu vier ik het in de 1e week na de vakantie. Hij heeft dan nog dezelfde juf en de kindjes uit groep 1 zijn er ook nog. Er zitten wel wat nieuwe kinderen bij, maar dat vind ik niet erg.
    Zijn feestje doen we 1 of 2 weken later.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Kijk anders ook even wat de anderen in de klas doen doe voor hem jarig zijn?

Een vriendje van mijn oudste is een maand eerder jarig(1e week vakantie jarig), en trakteert voor de vakantie. Maar vorig jaar was een ander kindje 2 weken eerder jarig en hij trakteerde de maandag na de vakantie. Mijn zoontje vond het toen een goed idee om dan op dinsdag te gaan trakteren..

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zoonlief jarig in 2e week van juli. dan hebben ze net 2dagen(en een weekend) vakantie. wij vieren het a.s maandag al op school. hij snapt dat het niet in de vakantie kan en het dus eerder moet. vind ie alleen maar leuk 'dan ben ik stiekem 2x beetje jarig' zegt ie.

Deel Deze Pagina