jarig in decmeber, help!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Coco, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hier ook drukke en dure maanden aan het eind/begin van het jaar. Marjolein wordt 22 november 2 jaar, sinterklaas, 12 december wordt Annabel 5 jaar, kerst, oud/nieuw, mijn moeder verjaart op 7 januari en mijn man op 12 januari.
    Voorgaande jaren had ik altijd wel een ideeen voor kadootjes, maar dit jaar weet ik echt helemaal niks voor Marjolein. We hebben al zoveel meidenspul. Ik heb wel al een dekbedovertrek voor haar in de kado-kast liggen, maar wil eigenlijk haar ook iets leuks geven i.p.v. iets praktisch. En dan begint de familie ook al aan mijn mouw te trekken voor een verlanglijstje... *zucht*
    Voor Annabel is het wel makkelijk. Ze krijgt van ons het door haar zo begeerde playmobil zwembad. En als verrassing mag ze in januari beginnen met zwemles. Aan familie vraag ik dan o.a. een zwempak en een vriendenboekje, dat wilde ze ook al erg graag.

Ik lees mee...

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mijn meisje wordt 9 december 4.:p
    Ze krijgt dit jaar (meisjes)LEGO, een kledingsetje voor dr pop. Dat soort dingen. Ook krijgen ze beide een nieuw voorleesboek én samen een spel.
    Voor d'r verjaardag wordt het waarschijnlijk een iets groter cadeau, maar misschien wel een fiets.
    Nou is het wel een meisje wat met heel veel dingen tevreden is(mijn zoon is daarin echt moeilijk!)

Het is niet handig als sint en verjaardag zo dicht op elkaar zitten maar het is nu eenmaal zo en ik vind dat haar verjaardag qua cadeaus dezelfde aandacht moeten geven als dat we bij haar broer doen.

3. yeps

yeps Bekend lid

27 aug 2012
    506
    18
    18
    NULL
    NULL
    Gewone puzzels geven? Jongste puzzelt er op los,12 stukjes met gemak. 16 of 24 gaat nu ook aardig men beetje hulp.
    Leuk om met je kindje te oefenen

4. koala28

koala28 Niet meer actief

Dit ben ik helemaal met je eens.

Deel Deze Pagina