Ons zoontje is helemaal gek van douchen zodra we de douch aanzetten gaat die gelijk aan zijn kleren trekken zo van dat moet uit! Nou douchen we hem dus elke dag rond 7 a 8 uur en daarna lekker naar bed toe.. nou komt het probleem zodra we er onderzitten wordt de douch koud, warm en dan weer koud! :x Ik wordt er gek van met het gevolg dat onze zoon vaak verbrand door de warme kraan Bijna elke dag is het huilen omdat die verbrand! En dat alleen maar omdat 1 iemand van onze hele flat de kraan even open draait! Nou was het vandaag weer raak en heb er maar eens een foto van gemaakt! Ik ben nog nooit naar de huisbaas geweest omdat ik weet wat hij gaat zeggen jah mevr dat is in de hele flat zo en daar kunnen we niks tegen doen! Weten jullie wat ik hier tegen kan doen? Of het misschien kan veranderen? Zie album voor de foto. Alvast bedankt!
Dat is toch niet normaal meid! Klagen, klagen en blijven klagen. Desnoods de hele flat inschakelen en handtekeningen verzamelen. Groetjes, Josien
Jeetje, dit vindt ik ook echt niet normaal hoor! Amr manneke... Is de huisbaas de enige die je hier op aan kunt spreken? Geen woningcoöperatie ofzo?
Wij zitten met ongeveer hetzelfde, ik doe mijn zoontje (2.5) in bad (gewoon babybadje) en ik spoel hem af onder de douche met warm water dat niet direct uit de kraan komt, maar ik heb opgevangen in een grote emmer.
Nou het is gewoon een grote boiler voor de hele flat en die kunnen ze echt niet zomaar veranderen ben ik bang! De woningbouw verklaart me minstes voor gek.... In een badje heb ik al geprobeert maar hij wil daar niks van weten! Douchen is hem echt alles.
Nou dat vraag ik me eigen ook af. Maar wij hebben hier de leidingen buiten de muren lopen en alle kranen van tegenwoordig zijn gemaakt voor leidingen binnen in de muren... En ik vind persoonlijk niet dat het aan ons is maar aan de woningbouw omdat te laten monteren en kopen natuurlijk.
Heel gauw werk van maken. Dit kan ECHT niet vind ik hoor... Is er geen klachencommisie voor woningbouwverenigingen ofzo. Anders de gemeente bellen!
Oooh wat erg zeg! Wij hadden dat ook.. maar nog nooit dat we ons verbrandde ofzo, alleen dat het iets heter werd, en veel kouder werd. Ik zou die foto eens uitprinten en meenemen! Vind dat echt niet normaal.. gewoon een klacht indienen hoor! Arm ventje zeg.. wat ik vaak deet was gewoon zelf eronder staan eerst mezelf douchen, en dan mn zoontje erbij.. maar ik bleef onder de douche staan, en hij kreeg dan zeg maar het water wat van mij afkwam op zich, als het te heet voor mij werd, verbrande ik me eigen, maar mn zoontje merkte er niet veel van.
wat schandalig, kan je ze niet aanklagen? heb je niet van die wetswinkels? en naar de dokter, om dingen op papier te krijgen. dikke knuffel voor je zoontje.
ik zou eenklacht indienen en die foto een sonder hub neus duwen dit is toch niet normaal arm ventje toch.
aanklagen thermostaat kraan je zoon in bad doen. Dan is het water al gemengd en kan hij zich niet meer verbranden. Is toch sneu.
idd gewoon maar in bad zetten zolang het probleem niet is opgelost. Lijkt me niet fijn voor je kindje dat hij zich steeds verbrand. maar je kan er volgens mij wel een klacht over indienen bij je gemeente hoor, de huisbaas hoort dit te verhelpen. Ik heb zowat me hele leven in een flat gewoon en dit nog nooit gehad met het water. Ik woon nu in een zeer oud huis maar de huiseigenaar heeft het wel allemaal gerenoveerd dus dat moet echt wel kunnen bij jullie ( tja het kost wel wat)
nou sorry hoor maar ik zou die huisbaas eens flink willen ******* ik vind dat echt niet kunnen zou weer flink gaan klagen als ik jou was. arm ventje. suc6 ermee.
als hij echt met moeite in bad wil en liever wil douchen.... ze hebben in een boel speelgoedzaken een douchekop voor kids waarvan je da onderkant tegen de kant van het bad drukt onder water als je kleintje dan op de knop duwt komt er vanboven water uit (het gemengd water van in bad) het kost zo een 10 maar lijkt me wel een goede oplossing voor jou als hij echt liever douched.
niet te geloven, als eerste een dikke knuf voor je zoontje! wel gek ergens dat hij nog steeds wil douchen, je zou zeggen dat hij door conditionering dat niet meer wil.. Verder heel goed dat je er een foto van hebt gemaakt! ik zou accuut naar de woningbouw gaan! de huisbaas gewoon overslaan, die kan hier niks meer! dit is iets wat groot onderhoud nodig heeft! wij wonen ook in de flat, maar bij ons hebben ze een ander systeem denk ik, want wij hebben er geen last van! succes!
Dit kan echt niet hoor!Daar moeten ze echt wat aan doen!dit moet toch niet zomaar kunnen?Ik ben echt geschokt,je zoon is gewoon net een kreeft!Dit mag echt niet,dit hoort een huisbaas oid te verhelpen....absurd dit!