Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria in de gloria, in de gloria Hieperderpiep hoera Hieperderpiep hoera Hieperderpiep hoera Twee violen en een trommel en een fluit, want Christy die is jarig en de vlaggen hangen uit! Ei, ei, ei, en we zijn zo blij, want Christy die is jarig en dat vieren wij! Ei, ei! Er is er een jarig, hoera, hoera! Dat kun je wel zien dat is zij Dat vinden wij allen zo prettig, ja ja En daarom zingen wij blij: Zij leve lang, hoera, hoera, Zij leve lang, hoera! Zij leve lang, hoera, hoera, Zij leve lang, hoera! Gefeliciteerd, gefeliciteerd, o wat zijn we blij gefeliciteerd, gefeliciteerd, er is er een jarig en dat ben jij. er is al weer een jaar voorbij en voor de jarige zingen wij. gefeliciteerd, gefeliciteerd hiep hiep hoera Happy birthday to you Happy birthday to you Happy birthday Happy birthday Happy birthday to you 't is feest tralala 't is feest tralala Wij zijn vandaag zo blij, ja ja 't is feest tralala 't is feest tralala Hieper de pieper de piep, hoera Zij leve hoog, zij leve hoog Zij leve hoog, zij leve hoog Ja hoog, Ja hoog Zij leve hoooooog IK ZING MEE!
Ik zing ook mee, dus je hebt al een aardig koortje zo. Nou, ik vind het niet normaal, dus namens mij gefelciteerd en hieperdepiep hoera, hoera!
Gefeliciteerd! Je bent niet de enige hoor, met mn 18e verjaardag ook niemand wat aan besteed, alleen een smsje.. met mn 19e verjaardag alleen een plantje van mn ouders
Lang Zal ze leven in de Gloria. Van harte gefeliciflapstaart met je verjaardag!!!!!! Beetje laat... Maar ja... Beter laat dan nooit. hihi XXX Vera