1e verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sanna24, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanna24

sanna24 Lid

3 jan 2009
    25
    0
    0
    Hebben jullie nog tips voor leuke cadeautjes om te vragen een meisje haar 1e verjaardag?

En hoe hadden/gaan jullie de dag indelen? Nog speciale dingen gedaan?

Ben benieuwd, want wil van haar 1e verjaardag een speciale dag maken. Dus alle ideeën zijn welkom!

2. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik lees mee...mijn dame wordt over 2 maanden alweer 1 (wat gaat t snel..) en ik heb echt de neiging de hele wereld uit te nodigen, maar ja voor haar ws niet zo fijn, dus ik kijk even mee voor tips en leuke ideeën!

3. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Duwwagentje (zo'n ding om achter te lopen).
    En verder is alles leuk, vooral de doos en de verpakking waar het in zit...

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Als je de zoekfunctie gebruikt kun je heeeeeeeeeeel veel topics vinden over dit onderwerp

5. vrouwpoohbeer

vrouwpoohbeer Actief lid

15 jan 2009
    458
    0
    0
    Overberg
    een speelhal?

ging laatst met het zoontje van een vriendin van me daarheen en die is nu 1 jaar en 3 maanden, die vond het GEWELDIG!

de trampolines waren helemaal hot en die kleine kruipgangen en dan de ballenbak, echt hij had de tijd van zn leven! hij ontmoette daar andere kinderen (hij is een echte charmeur dus grotendeels meiden haha!)

misschien een idee? weet niet waar je vandaan komt maar in Utrecht zit KidCity en in Houten zit een hele leuke wat kleinere, net iets overzichtelijker voor zo'n kleintje.

en anders misschien een groot papier in de tuin leggen (grote a3vellen aan elkaar plakken) en dan verfpotten neerzetten en oude kleertjes aantrekken en lekker laten kliederen met handen en voeten enzo! :D

6. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik zal zometeen mijn topic even naar boven halen, daar staan ook wat leuke tips in.

Deel Deze Pagina