Hebben jullie nog tips voor leuke cadeautjes om te vragen een meisje haar 1e verjaardag? En hoe hadden/gaan jullie de dag indelen? Nog speciale dingen gedaan? Ben benieuwd, want wil van haar 1e verjaardag een speciale dag maken. Dus alle ideeën zijn welkom!
Ik lees mee...mijn dame wordt over 2 maanden alweer 1 (wat gaat t snel..) en ik heb echt de neiging de hele wereld uit te nodigen, maar ja voor haar ws niet zo fijn, dus ik kijk even mee voor tips en leuke ideeën!
Duwwagentje (zo'n ding om achter te lopen). En verder is alles leuk, vooral de doos en de verpakking waar het in zit...
een speelhal? ging laatst met het zoontje van een vriendin van me daarheen en die is nu 1 jaar en 3 maanden, die vond het GEWELDIG! de trampolines waren helemaal hot en die kleine kruipgangen en dan de ballenbak, echt hij had de tijd van zn leven! hij ontmoette daar andere kinderen (hij is een echte charmeur dus grotendeels meiden haha!) misschien een idee? weet niet waar je vandaan komt maar in Utrecht zit KidCity en in Houten zit een hele leuke wat kleinere, net iets overzichtelijker voor zo'n kleintje. en anders misschien een groot papier in de tuin leggen (grote a3vellen aan elkaar plakken) en dan verfpotten neerzetten en oude kleertjes aantrekken en lekker laten kliederen met handen en voeten enzo!