ik ben vandaag jarig maar ik voel mij helemaal niet happy ik mis mijn ouders onzettend mijn vader is nu al 18 jaar overleden en mijn moeder die is vorig jaar 26-3-2006 overleden ik mis haar onzettend ze was mijn alles dit is de eerste verjaardag zonder haar
Aah lieve schat, dat is inderdaad moeilijk voor je. Ik wil je wel feliciteren met je verjaardag en daarnaast ook even een virtuele hug geven! Sterkte meis vandaag en probeer je toch een klein beetje jarig te voelen, ik denk dat je ouders dat ook zo hadden gewild. Veel liefs, xx
Ach meis ja dat valt niet mee zo'n eerste keer zonder je moeder. Vanaf hier ook een dikke hug en probeer er toch iets van te maken vandaag. Een voorzichtige felicitatie aan deze kant. Liefs Mirre
Gefeliciteerd Naomi! Enne...je moeder kijkt vast van bovenaf mee en zou vast willen dat je er een leuke verjaardag van maakt Met haar in gedachte moet het toch een mooie verjaardag worden meis! Dikke knuf!
Gefeliciteerd meiske... Ben het volkomen met nies eens.. Hoe pijnlijk de eerste keren *zonder* ook zijn, ze willen toch wel dat je geniet van alle leuke dingen die het leven biedt! Drink er gewoon eentje op je ouders...
Meid proficiat! En probeer toch een beetje van je verjaardag te genieten! Weet zeker dat je ouders dat ook zouden wensen! HIEP HIEP HOERA! Groetjes Marjo
Ach meid toch, kan me voorstellen dat het een dag met gemengde gevoelens voor je is... (((Naomi))) Desondanks toch van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je er, ondanks je verdriet, toch een leuke dag van kunt maken! Groetjes, Wendy
dank je wel meiden dat doet me goed wat een lieve woorden we gaan het vandaag wel gezellig maken met mijn man en mijn dochtertje. en mijn vrienden broers (ik heb er 7 )en met mijn zus en mijn schoonzusters en zwager en de rest van de fam hihi