Iemand nog tips voor extra streamingsdiensten? We hebben nu Netflix Videoland Disney+ Amazon Prime NPO plus Ik weet dat er een streamingsdienst bestaat voor vrouwen tv. Romantische films enzo. Maar kan niet op de naam komen. @suus1983 ik kan me herinneren dat jij die ooit genoemd hebt maar kan dat ook helemaal mis hebben. Andere aanvulling is ook welkom!
Ja dat is hem, dank je wel. Ga even op zoek! Over een kleine 2 weken word ik weer geopereerd dus dan heb ik wat dagbesteding als ik aan bed gebonden ben
Ziggo movies + series xl, als je van hbo series houdt een aanrader (ze hebben ook veel andere series erop staan trouwens, maar ook alle hbo series dus). (Hoewel je daar geen chromecast voor nodig hebt als je al ziggo hebt) Ik heb ook apple tv+ een jaar gratis, maar vind dat daar niet zoveel opstaat en maar een paar series die ik echt leuk vind. (Ik neem aan dat je dot ook kunt streamen naar een chromecast, ik heb het pas na we onze smarttv hebben gekocht en stream het met airplay).
Ik zag laatst een reclame van Hayu. Volgens mij vooral reality dingen zoals Keeping up with be Kardashians. Geen ervaring mee dus maar misschien de moeite waard om op te zoeken