knippie baby

Discussie in 'De lounge' gestart door Wondertje, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    Hallo dames,

ik ben op zoek naar knippie baby.
    het maakt niet uit hoe oud ze zijn.
    ik wil gaan proberen wat kleding te gaan maken voor mijn kindje
    die eind mei geboren wordt.
    dus wie wat heeft thuis en er niets meer mee doet je zou me er heel erg blij mee maken!

2. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Je kan ook in de bibliotheek kijken! Daar kan je ze lenen, of gewoon inkijken en kopieren (als je geen lid bent bijvoorbeeld).

3. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    ja dat is wel zo maar is zo lastig met de patronen tekenen enzo ik dacht als ik nu wat tweede hands boekjes op de kop kan tikken heb ik ze thuis gaat het net iets makkelijker

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mischien op marktplaats? en je kan er ook gewoon een paar kopen, zo duur zijn ze niet, en patronen zijn ook makkelijk aan te passen.

5. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    de nieuwe in de winkel is erg leuk en nog leuker de ottobre, en past ook veel beter, verder de roos babypatronen, allemaal zo te vinden op mp en in de winklel

6. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    de ottobre ? dat ken ik niet ook in de winkel te koop?

7. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    gewoon in de boekhandel met veel leuke en basis patronen, er is net een nieuwe uit,
    Bij de bruna bv

8. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    ik ga van de week wel ff kijken maar toch vind ik die boeken nieuw best prijzig hoor

9. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    ach, nieuwe kleertjes zijn nog veel duurder.
    Ik heb vaak stoffen van 2,3 of 5 euro de meter en voor babies heb je maar 50 cm nodig, dus dan ben je nog heel goedkoop uit.
    Ik weet niet waar je woont maar in de buurt van nijmegen , barneveld zit een super groothandel met leuke prijzen.
    Trouwens ook via internet kun je heel leuke stoffen kopen

10. Niet meer actief

Ik weet niet waar je woont, maar je zou ze van mij mogen lenen. Ik verzuip in de patronen. Een heel erg uit de hand gelopen hobby hihihihi kijk maar op mijn www

11. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    heb jij ook farbenmix patronen?Ik dacht de redondo wel te herkennen.

12. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    heel lief maar ik woon in zuid holland vlak bij den haag dus dat wordt een beetje ver rijden maar wel aardig dat je het aanbiedt

13. Niet meer actief

Nee die heb ik helaas niet. Bijna alles wat ik heb staat op mijn site onder patronen. Ik moet hem nog bijwerken, want ik heb inmiddels wel weer een paar nieuwe.

En ja Den Haag is inderdaad een beetje ver, jammer want ik had ze je graag uitgeleend. Ik moet wel zeggen dat ik het liefste uit de ottobre naai voor babykleren. Daarna de knippie en de roospatronen. Op marktplaats kun je ook zoeken op knippie baby en ottobre. Er staan er een aantal op. Op www.ottobredesign.com kun je in de oude nummers de modelletjes zien, dan weet je meteen wat er in staat. En van de knippie baby's kun je vragen of ze een overzicht van de modelletjes willen fotograferen voor je. Ik kan eventueel ook kijken of ik het nummer heb, dan wil ik er wel een foto van maken. Heel veel succes met je zoektocht zou ik zeggen!

Deel Deze Pagina