Hello Ladys, Ik probeer vanaf gisteren kleding te laten drogen in de droger, hij doet zo gek. Droger wordt niet warm en draait met koude lucht ! Ja zo word het nooit droog. Ik heb het bakje waar water in zit aantal keer geleegd(die zat ook niet echt vol). Wie weet waar het aan kan liggen? Groet Hanan
hoi meid heb het ook een keer gehad toen waren de termostaten kapot door gebrand misschien even iemand naar laten kijken succes meid
Thanxs! ik heb de droger net 1 week. Ik heb hem 2e hands gekocht en ik heb nog maar 1 week garantie. Dat wordt dus gauw terug brengen.
ik had dat ook in het begin van mijn nieuwe droger. wat bleek er zat een knopje op koud drogen. dat is bij mij zo'n knopje met een zonnetje, die stond ingedrukt. ik weet niet of jij die misschien ook hebt.
zit er geen reset knop an de achterkant bij mij is dat een rood rondje je ziet bijna niet dat ie omhoog staat als ie een storing heeft ik merk het ook aan hoe koud de lucht is hihihi maar je kan hem indrukken en dan doet ie het weer
Heb je een gewone of condensdroger? Bij gewone droger met slang, moet je wel water in het opvangbakje doen en zonder bakje de slang buiten hangen oid.. En anders thermostaatknop nakijken..
huh? sorry ik begrijp het niet zo goed. Ik heb een droger waarvan ik bakje moet legen na het drogen. Er is geen slangetje of iets alleen stekker.
mijn knop bleef hangen dus misschien even een paar keer er op drukken mijne deed het daarna weer , blowde ook koude lucht succes
Dan is het een condensdroger, van welk merk? Ik heb ook een condensdroger die soms niet droogt. Bij mij zit er een thermostaat in die eens in de zoveel tijd helemaal vol met stof zit. Als ik die schoongemaakt heb, dan doet ie het weer goed
Bauknecht dynamic sense. Er zat in de droger een soor gleuf en daar zat een soort bak met stof. Deze heb ik geleegd. Ik ben benieuwd.
Zit er nergens een verwarmingselement? Bij mij onderin achter een klepje.. moet ik de haakjes losmaken en hem eruit trekken... dan kan ik hem schoonmaken
Dames@ bedankt voor jullie reacties. Soana@ ik heb het verwarmingselement gevonden ook met haakjes en los gemaakt. Ik heb hem schoongemaakt het was niet heel vies. Ik heb me droger aangezet en ben benieuwd of die het nu wel doet.
Ik hoop dat ie snel gemaakt is gelukkig is het lekker weer kan je je was je buiten hangen is nog beter voor de was ook
hihihihi heb ik net gedaan. Me man heeft net de man gebeld van de droger en die stuurt een monteur deze kant op. Ik heb niets eens gevraagd wanneer?
Hai ik had een paar jaar geleden ook..dacht dat ie stuk was dus nieuwe gekocht...en nu op de nieuwe stond erbij wat te doen als hij niet meer verwarmt. Is namelijk een beveiliging voor als er teveel pluis en troep inzit... nou laatst was het zover, maar heb ervan geleerd...heb filter eruitgehaald en van binnen alle pluis verwijderd...filter er weer in en toen: ACHTEROP OP DE RODE RESETKNOP gedrukt...en nu verwarmd ie weer misschien moet je die van jou ook resetten? zoek even of er ergens een knop opzit van achteren. (onze oude hebben we dus trouwens voor niks weggedaan, want daar zat ook zo'n knop op. suf he?)
Ik hoop niet dat de droger oud is, die hier stond ( ja was niet de mijn, maar die van mijn partner toen ik hier kwam wonen) die was wat ouder en die had ook dat hij niet meer verwarmde , het bleek idd de thermostaat te zijn. Die vervangen bij een miele was duurder dan een nieuwe kopen... dus tja dat moestd an maar...
Ik heb echt van alles schoongemaakt en geleegd en nog blijft ie koud. Ik denk dat het de thermostaat is.
Bij ons droogde die laatst ook niet en kwam ook koude lucht eruit. Was de band om de trommel gescheurd Nu doet ie het weer, misschien is dat het... Monteur is toch al geregeld he