Wat vinden jullie van de naam: Solenn ? Voor een meisje.. En zouden jullie het dan met dubbel N doen? Zo kwamen wij hem wel tegen maar de naam van een van onze kids stond ook met dubbel N en die hebben we uit eindelijk met eentje gedaan. Ik weet niet zo goed of de naam mooi past bij onze andere kindjes maar mochten jullie die namen willen weten in combinatie met deze wil ik het wel sturen via een pb.
Doet me denken aan een Solex. Of: Zo Lenn... ga maar even zitten. Vind het niet zo mooi. Solena wel. Of Solane. Als je er toch voor kiest, zou ik wel voor Solenn gaan en niet voor Solen. Dat laatste ziet er uit als een werkwoord of als iets wat niet af is ofzo. Of lijkt op verkeerd geschreven (schoen) zolen.
Hahaha ja idd dat is waar, Solen.. Zolen Hmm lastig die namen.. we willen graag weer iets unieks maar niet te ingewikkeld Solena vind mijn man niet mooi
Ja dat is zo maar dat heb ik ook met namen als Liv, Saar,Floor ook een onaf idee terwijl dat gewoon namen zijn
Ik ben doorgaans niet van dubbele medeklinkers, maar dat is als ik het doel er niet van snap. Bij Solenn vind ik dat anders. Haal je daar de laatste N weg, dan verschuift ineens de klemtoon naar So. Dat zou ik dus niet doen. Ik ken de naam overigens ook als Solene of Solène. Misschien past dat beter?
Niet super, maar ook niet lelijk. Zou hem wel met 2 n schrijven. Solène vind ik nog wat mooier staan. Mag me best een pb sturen met de namen van je kinderen wat vind je van Marel / Marèll?
Ik ga Solene even goed opschrijven bedankt! De namen: Philou (beetje te soft naast de naam van onze andere dochter) Ziva (past niet bij onze blonde haren en groene/blauwe ogen) Cato/Caro (mijn man vind dit poezen namen) Lennox (vind ik een jongensnaam maar mijn vriendin zegt dat het voor beide kan ) Stonden ook nog op ons lijstje maar zijn eigenlijk ook alweer een beetje weg gestreept
Solèn zou ik dan doen maar ik vind het wat krom klinken. Met Solene zou ik goed nadenken over de uitspraak, dit kan namelijk soLIEN (op z'n Engels), soLEHnuh (meer Frans), én soLEEnuh zijn. Bij die laatste twee uitspraken zou ik de naam anders schrijven, namelijk Solène of Soléne.
Jaa daar zat ik ook al aan te denken.. de verschillende uitspraken Denk dat we deze naam toch maar gaan laten varen🙈
bedankt voor jullie tips en meningen.. Ga er nog eens hard over nadenken maar denk niet dat dit DE naam is