jas gestolen bij peuterzwemmen

Discussie in 'De lounge' gestart door ezthers, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ezthers

ezthers Lid

18 nov 2010
    13
    0
    0
    thuisblijfmoeder
    utrecht
    Ja dat neem ik ook aan dat een ouder weet waar de spullen van hunkindje hangen, en bijna alle moeders hangen hun jas ernaast. Mijn zoon moest inderdaad de kleding aan doen van het andere kindje en de jas. Ik vond het zo erg voor hem, hij begon zelfs te huilen en tegen te stribbelen. Wat ik zei, de kleren en jas waren iets te klein en ja dat zat ook nog eens tegen. Daarnaast was het niet echt een warme jas, en met zijn verkoudheid zonder sjaal na het zwemmen.

Ik had niks anders aan kleding en kon niet even snel bellen naar iemand om kleding te brengen. En zal inderdaad het setje en jas weer meenemen volgende week, misschien dat iemand dan wakker wordt. Ik mijn zoon zijn jas stond zijn naam, en mijn 06 nummer. Maar zelfs daar krijg ik geen antwoord op. En in de jas van het andere kindje stond helemaal niks.

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Treurig he, hier een keer de schoentjes van mijn dochter gestolen bij het zwemmen. Sindsdien gaat alles in een kluisje

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zo ben ik ooit schoenen van mijn zoon kwijt geraakt.

Hij ging met iets mee en kwam met afgetrapte schoenen terug. Waarschijnlijk een kindje dat niet goed opletten en de verkeerde aantrok. En ja zoek dan maar uit welk kind die schoenen heeft aangezien het een vakantie actiefitijd betreft. Halve stad kinderen waren mee. ;)

En ja ook wel eens sokken een onderbroek en zwembroek.
    Doe alleen me portomonee in een kluisje vind het toch al z.n gehannes met kinderen kleren aankleden in het zwembad. ;)

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Tja ik zou mijn spullen dus echt nooit in een openbare kleedruimte laten hangen maar alles in een locker stoppen. Dat is even een gedoe na het zwemmen maar zo doe ik het altijd. Er zijn nou eenmaal altijd mensen die niet van andermans spullen kunnen afblijven... succes, hoop dat iemand het toch per ongeluk heeft meegenomen maar dat lijkt me sterk.

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jeetje zeg wat een rot streek
    ik neem altijd de kleding mee
    ik zwem niet mee maar dat mag ook niet
    de zwembad kan je niet aansprakelijk stellen helaas
    hier staat het met grote letters in de gang haha
    hopelijk komen de kleding toch terug

6. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Toen ik een jaar of 15 was is een keer mijn spijkerbroek gestolen in het zwembad, da's ook best lastig kan ik je zeggen!

Ik heb ook weleens een verkeerd jasje meegenomen van kdv, ook nog andere maat.
    Dus het kan natuulijk wel, maar en kleren en jasje lijkt me sterk!

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.261
    6.157
    113
    Ik heb ook weleens mn kind meegenomen van het kdv in een andere outfit dan dat ie gekomen was :) Ja drukke werkdag gehad en 2 krijsende kinderen... De andere moeder kwam er ook pas thuis achter trouwens, gelukkig was ik niet de enige, hihi.
    Maar.. ik heb zodra ik thuis was en het ontdekte wel gelijk het kdv gebeld dat mijn zoontje de verkeerde kleertjes aanhad. (en die moeder had dat dus ook gedaan)
    Dus ik zou in jouw geval (van het andere kindje) wel het zwembad hebben gebeld, van sorry, ik heb wat verkeerds meegenomen.
    Desalniettemin, balen en ik hoop dat de kleertjes snel weer terecht zijn.

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Luc zn witte nikes waren een keer meegenomen door een vader van wiens kind bruine schoenen aanhad. Dat kindje had namelijk ook witte schoenen en mama had hem gebracht die ochtend. Had de schoenen na t weekend ook terug.

9. ezthers

ezthers Lid

18 nov 2010
    13
    0
    0
    thuisblijfmoeder
    utrecht
    Hoe oud is je kindje, kan best begrijpen dat ze misschien bij een baby'tje per ongeluk kleren verwisselen, maar bij een peuter.

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Om hier even op te reageren juist bij de peuters Gebeurd het sneler als ze zihc namelijk gaan uit kleden oor het naar bed gaan.

Voor de ts. Ik zou toch eens met het zwembad en je. Verzekering praten vu d het echt raar want je jat niet een heel kleding setje

Ik neem mij. Kleding en die van me dochter altijd mee in een tas naar het zwembad

11. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.261
    6.157
    113
    Ruim 2,5. Het was wel allebei een spijkerbroekje en een blauw shirtje. En het was wel dezelde maat. Dus het leek erg op elkaar.

12. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Ze hebben gisteren de handdoek van mijn dochter meegenomen. Tja wat moet je nou met een oude Hema handdoek?!
    En zij stond daar... Sippe meid. Gelukkig was er een lieve moeder die er een extra mee had.

13. ezthers

ezthers Lid

18 nov 2010
    13
    0
    0
    thuisblijfmoeder
    utrecht
    Ik kreeg vandaag vandaag bezoek van een moeder, die ik ken van peuterzwemmen en van de kinderopvang van onze kinderen. Ze zegt dat ze mijn zoons jas heeft, die gene die ik dus kwijt was afgelopen donderdag bij het peuterzwemmen. Haar zoons jas was die vrijdag verwisselt met mijn zoons jas. Ze kent ook het verhaal van peuterzwemmen, en ze vind het vreemd dat opeens mijn zoons jas opduikt bij de kinderopvang. Dus er is een moeder die donderdag eerst mijn zoons kleren en jas heeft gestolen, en de vrijdag erna ook nog eens (per ongeluk) haar zoons jas heeft meegenomen en mij zoons jas heeft laten hangen.

Na wat mail werk vandaag tussen ouders en medewerksters van de KDV zijn we nu achter wie deze vrouw is. Ze gaat natuurlijk gelijk verdediging, morgen hebben we een gesprek met haar en dan eisen we gelijk mijn kleren terug en haar zoons jas. Ze had natuurlijk een mooi verhaal gemaakt hoe het heeft kunnen gebeuren, en ze heeft dit een mail gezet.

Wat blijkt nu, volgens haar verhaal. Na het peuterzwemmen was ze terug gelopen naar de kleedkamer met haar zoon, daar was het zo druk dat ze besloot om naar de tweede kleedkamer te gaan. We hebben 2 kleedkamers voor meisjes en jongens, dus in de drukte (er waren toen ik kwam met mijn zoon maar 8 ouders met kind aanwezig) heeft ze in haar ogen haar zoons spullen gepakt en zwemtas (haar eigen had ze volgens haar vergeten mee te nemen van huis) en naar de tweede kleedkamer gegaan (terwijl mijn jas er naast hing). Volgens haar had ze niks in de gaten, al kon ze niet herinneren dat ze een sjaal voor haar zoon had meegenomen. Zo ze gebruikt mijn zoons badhanddoek etc, kleed haar zoon aan met mijn zoons kleren, trekt hem mijn zoons jas aan en doet zijn sjaal om. Ook vond ze het vreemd dat er een capuchon aan de jas zat. Maar ja, ze kon niet herinneren of ze nu wel of niet de capuchon had bevestigd aan de jas. Ze kon ook opeens herinneren dat er een medewerkster van de zwembad nog vroeg of er iemand per ongeluk verkeerde spullen had gepakt, maar nee niet zij ze is overtuigd dat ze de goeie spullen heeft.

Thuis doet ze s'avonds mijn zoons kleren gewoon in de was, en mijn zoons jas op de kapstop. Dan vraag ik mij af, heb je dan geen losse capuchon en tweede sjaal thuis liggen toevallig. De volgende dag bij het ophalen van onze kinderen op de KDV, heeft ze wat zegt weer een fout gemaakt en weer een verkeerde jas had meegenomen. De moeder die bij mij kwam op bezoek had bij het ophalen niks in gaten, want mijn zoons sjaal had die andere moeder thuis laten liggen. Pas vandaag merkte deze moeder dat mijn zoons naam in de jas stond en heeft gelijk mij gebeld en langs gekomen. Haar zoons jas en mijn zoons jas zijn hetzelfde, alleen de maat is anders en bij beide staat onze zoons naam en telefoonnummer. De jassen zijn ook 1 keer verwisselt maar dat was echt een verwisseling dat wel per ongeluk ging. Dus toen ze mijn zoons jas pakte op de KDV had ze niks in gaten, haar zoon is kleiner dan mijn zoon in lengte en breedte.

Het stomme is dat toen ik mijn zoon bracht (toen was de moeder die mijn zoons jas had al geweest) dus mijn zoons jas zag hangen op de kapstok. Maar dacht dat deze van die andere moeder was, en heb er niet in gekeken. Maar dan denk ik, bij het ophalen was ze ( de moeder die steelt) ook al eerder en heeft ze haar zoons jas (die mijn zoon dus de heel week aan moest) zien hangen. En toch pakt ze een jas van een ander, vreemd.

Nu maar afwachten hoe het gesprek gaat lopen morgen, misschien dat ik wel naar de politie stap om aangifte van diefstal te doen.

14. ezthers

ezthers Lid

18 nov 2010
    13
    0
    0
    thuisblijfmoeder
    utrecht
    Oke dan kan het wel begrijpen, dat gebeurt wel eens ja als ze uitkleden voor het slapen.

15. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

maar het kan toch echt per ongeluk gegaan zijn? Misschien heeft die vrouw wel enorm veel aan haar hoofd? Of heeft ze andere problemen?
    Ik snap namelijk niet dat ze bewust een jas aantrekt bij haar zoon waar duidelijk de naam instaat van ander kindje. Als een leidste dat ziet, zal die er toch wat van zeggen?

16. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik vind het een vreemd verhaal. Ben benieuwd wat ze vandaag zegt. Maar meestal kent een moeder de kleren van haar kindje wel.

17. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Vind het persoonlijk een beetje overtrokken om aangifte te gaan doen voor zoiets, ben ook heel benieuwd hoe de politie je zal ontvangen. Maar goed het is vervelend en je bent boos. Maar je weet niet zeker of ze het wel of niet extra heeft gedaan. Nu is het ook zo dat de betreffende vrouw nu ze min of meer betrapt is haar ogen uit haar kop zal schamen. Is dit al geen straf op zich??

18. ezthers

ezthers Lid

18 nov 2010
    13
    0
    0
    thuisblijfmoeder
    utrecht
    Gisteren een gesprek gehad op de KDV, met de moeder die mijn zoons kleren en jas had meegenomen en de moeder waarvan haar zoons jas afgelopen vrijdag was verwisselt.

De moeder heeft spijt dat ze het gedaan heeft en heeft haar exuses aangeboden. Ze heeft het bewust gedaan, wegens volgens haar omdat ze geen geld heeft nieuwe kleren en jas voor haar zoon. Ik doe zelf geen aangifte, vind haar exuses en dat ze zich kapotschaamt al genoeg. Het kinderdagverblijf en zwembad zullen haar gewoon toegang laten geven, maar ze wordt wel in gaten gehouden.

De verwisseling afgelopen vrijdag op de KDV was per ongeluk, al had ze haar zoons jas moeten zien hangen. Dit wegens mijn zoons jas en de jas die verwisselt was hetzelfde waren. Volgens haar had ze nog enige twijfel om het te doen in het zwembad, in de kleedkamer keek ze eerst of ze geen bekende zag en welke moeders met kind aanwezig waren. Toen heeft mijn zoons kleren, jas en zwemtas gepakt en meegenomen. Bij het aankleden heeft ze wel mijn zoons naam en onze telefoonnummer in de kleren en jas gezien, maar dat bracht haar niet op andere gedachte. Bij het naar huis gaan, keek ze bewust of ik niet al buiten stond met mijn zoon en is toen naar huis gegaan.

Ik zal zegen, gelukkig is het allemaal goed gekomen. Maar je gaat toch denken over de huidige economie. Veel gezinnen hebben het financieel moeilijk, en hierdoor ook d ekans dat het meer zal gebeuren. Ik hoop het natuurlijk niet, want om het mee te maken is gewoon .............

19. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    wat een raar mens joh. Geen geld om kleding te kopen??? Een leuke goede winterjas hoeft niet duur te zijn. Of kleding. Geef haar anders even de tip dat ze op mp moet gaan kijken....

Gelukkig heb jij je kleding terug...

20. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    nou dat is lekker allemaal zeg zie nu je laaste berichtje, lekker voorbeeld is ze voor haar eigen zoontje

als je echt heel weining geld hebt ga dan naar de tweedehands daar vind je nog leuke kleding voor een prikkie

Deel Deze Pagina