Wat triest eigenlijk zeg Wel fijn dat het jasje weer terecht is overigens, zitten er nog sancties aan voor de betreffende ouders van het kindje? Of was de jas 'per ongeluk' meegenomen en zat er 'zomaar' een nieuw labeltje in?
ik zou zeker aangifte doen. label met naam van het kindje met jattende ouders bewaren, je hebt getuigen erbij. ALs je dit laat lopen, doen ze het volgende week weer. Triest zeg dat zulk tuig kinderen opvoedt
Ja het kdv raadde aan aangifte te doen maar ik twijfel nog. Kind is in ieder geval niet meer welkom psz..
ik zou echt aangifte doen...hallo si toch niet normaal...en nog het lef om te "frauderen"!!..en dara dr kind mee laten lopen...
Opzich vind ik het dan wel weer sneu voor het kindje (tja.. zo ben ik ), want die kan er zeer waarschijnlijk niets aan doen dat papa of mama iets meeneemt dat niet van hen is en het vervolgens ook zelf gaat gebruiken. (Moet dat kindje weer opnieuw ergens wennen aan juffen en kindjes). Had zelf denk ik geen aangifte gedaan.. Had zelf het gevoel gehad dat het toch niet veel meer uitmaakt. Want wat moeten die ouders dan krijgen? Een boete? Taakstrafje van een paar luttele uren.. Zou zelf daar het nut niet zo van inzien. En het kind is nu vooral 'gepakt' en de dupe, maar aan de andere kant. Tja, als ze verder helemaal niet schuldbewust of iets waren.. Is het misschien wel de enige manier om de ouders ook iets te laten voelen. Hmm.. Denk dat ik na deze overweging zo opgeschreven te hebben waarschijnlijk wel aangifte had gedaan, maar had gehoopt dat het kindje mocht blijven
Wat fijn dat je het jasje weer terug hebt. Wel erg dat dat kindje er voor gestraft wordt. Die kan er immers niets aan doen dat zijn/haar ouders stelen?
ja dat het kindje eraf moet vind ik ook wel erg cru, zou vor mij ook niet hoeven. Maar ja laten we even wel wezen, het is niet de schuld van psz heh, maar blijft van de ouders!! Die nemen dit risico en benadelen daarmee hun eigen kind. Zeker aangifte doen. Als iederen het maar laat lopen, vinden zij het wel prima verder! Laat ze lekker een anatekening krijgen, wie weet hebben ze er al 15 staan. Als moeders straks bij jou oma thuiszorg komt doen en er vanalles ui huis verdwijnt baal je toch ook dat zo iemand een VOG en dus die baan krijgt omdat mensen die eerder gedupeerd zijn nooit aangifte hebben gedaan?
Nou ja ik vind het ook sneu voor het kindje maar de vestigingtsmanager was heel resoluut daarin kind en ouders zijn niet meer welkom (kdv en psz vallen onder zelfde organisatie) in het pand.
ja tis ook zielig voor het kind, maar dat zouden die ouders eerder moeten bedenken...tis helaa sniet anders.. wat moeten ze dan doen...wat kan een sanctie izjn dan!?....btj rare verstandhouding dan ook voor leidsters en ouders...iedereen weet dat ze lekker hebebn zitten jatten en vervolgens labels en die toestanden verwisseld... alleen zoals altijd, kind is de dupe...heeeel zielig idd Maar idd wat hierboven wordt gezegd...kan maar beter een aantekenign...hu straf zal me een worst wezen, maar dit zijn geen normale praktijke, kom nou... Sandraske, jij hebt wel een nieuwe jas moeten aanschaffen... ( wel hele gave ) voor het zelfde geld wa shet een onwijs dure...lekker dan
Ja is ook zo, heb nieuwe jas moeten kopen.. twee zelfs en goeie en een goedkope voor naar kdv. Nou heeft ze drie jassen Maandag toch maar even aangifte doen...
Ja, ik zou ook aangifte doen. Dit is gewoon bewust jatten, schandalig!! Ik snap niet dat mensen niet even nadenken hoe ze het zouden vinden als dit hen zou overkomen? Als je daar toch over nadenkt, bedenk je je toch wel 2 keer voordat je iets jat? Wij waren laatst het broekje van mijn zoontje kwijt. Hij had ineens zijn reserve broek aan, dus ik vroeg meteen: "heb je een ongelukje gehad?" Dat was niet zo volgens de invaller, het broekje was kwijt. Ik werd erg boos, omdat die invaller er totaal niks vanaf wist en vaste leidster was al weg. Draag het dan ff goed over, dat je er nog achteraan gaat enz. Ze ging notabene ook nog op vakantie de volgende week. In ieder geval, nog voor ik naar huis ging was het broekje weer terecht. Een ander jongetje bleek het aan te hebben. Dus ik zo tegen zijn vader: "mag ik misschien die broek van jouw zoontje bekijken, volgens mij is die van mij!" Hij reageerde heel goed en deed hem ook meteen uit. Hij zei: "ja, ik ken de inhoud van de hele kledingkast niet hoor, m'n vrouw had hem wel weer terug gegeven als ik ermee thuis zou komen". Dat geloofde ik ook wel, want de leidster had dus per ongeluk verkeerde broek aan gedaan bij dat kind. Gelukkig is de jas weer terecht. Jammer dat het kind ervoor gestraft wordt. Jammer dat dit soort tuig een kind op gaat voeden...
Dat iemand al kleding jat van een ander vind ik ongelooflijk dom. Maar dat je dan vervolgens je kind in dat jasje naar zo goed als dezelfde locatie laat gaan vind ik nog dommer.
Nou is het wel een jasje van 100 in een dozijn, ik zie tenminste regelmatig iemand met hetzelfde jasje Maar slim is het niet nee..
ik vind het wel terecht dat er een sanctie komt, voor hetzelfde geld een boete ofzo, maar dat kindje er niet meer in laten vind ik diep en diep triest. Ik zou er ook nog 2 keer overnadenken of ik mijn kindje op zo'n kdv zou willen hebben. Niet omdat je bang moet zijn dat zoiets bij jullie gebeurt, want jij jat natuurlijk niet. Maar omdat voor mij hieruit blijkt dat ze het belang van de kinderen totaal niet voorop hebben staan.
Vind dit wel een beetje ver gaan! Ik zou me kapot schamen als ouder zijnde, nee deze mevrouw beschuldigd meteen de leidsters/vestigingsmanager van discriminatie omdat ze haar niet vertrouwden, wat ze dus blijkbaar ook daadwerkelijjk niet is! Deze moeder heeft bewust een jas meegenomen die niet van haar dochter was en er een nieuw label ingestikt, ze heeft er overigens ook nog echt naar gezocht want de kapstok van psz is vooraan en die van kdv achteraan in de gang. Wat had jij gedaan dan als je in de schoenen van de vestigingsmanager stond?
Hilarisch om dan ook nog te blaten over discriminatie, maarja, die doet het altijd lekker. Waar haalt ze het gore lef vandaan.
haha precies, je kan dr toch donder op zeggen dat dat de eerste plek is waar je zo'n jasje gaat zoeken. Overigens vind ik het niet meer dan logisch dat ouders niet meer welkom zijn. Dat kindje dan niet meer daar kan komen is een logisch gevolg. Sneu voor het kindje, maar dat is dan niet anders. Je kan moeilijk zeggen dat het kindje dan maar voortaan door de buurvrouw gebracht moet worden. Als KDV wil je toch geregeld de ouders spreken van het betreffende kind en in deze situatie lijkt mij er geen sprake meer van een gezonde relatie tussen ouder van het kind en het kdv....
Voor de duidelijkheid het kindje zit niet op kdv maar op de naastgelegen psz die onder dezelfde organisatie valt! Ik heb maandag gesprek met de vestigingsmanager dus ben benieuwd want kan.me niet voorstellen dat die zo'n besluit zomaar neemt. Er gaan genoeg geruchten in de rondte over deze familie dus ik heb het vermoeden dat er meer speelt...